Ons huis is vannacht afgebrand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheHorseInn

Re: Ons huis is vannacht afgebrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 00:54

idd,ben ook erg benieuwd! :)

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 01:48

Wij zijn inmiddels verhuisd naar een andere boerderij ongeveer 2 km verderop, de paarden staan nog bij het afgebrande huis in de wei, omdat hier het land nog niet helemaal klaar is, de stallen bijna dus erg druk is wel banketstaaf omdat het we met het afgebrande huis bijna klaar waren met verbouwen op de stallen en de keuken na, nu moesten we weer helemaal overnieuw beginnen.
Mis Esprit nog elke dag en de honden, is mischien raar om te zeggen maar ga
op het moment niet graag naar mijn paarden, bij dat huis komt toch weer alles omhoog en ruikt alles nog zo erg naar brand.
Met ons gaat het verder wel goed, onze zoon heeft er totaal geen last van, mijn dochtertje nog wel erg.
Met de verzekering loopt nog steeds voor het gerecht, dat kan nog wel een tijd duren.
De verzekeringagent beroept zich op zijn zwijgplicht, we hebben wel alles op tape opgenomen, maar dat mag weer niet als bewijs voor het gerecht gebruikt worden, word er soms wel een beetje moe van.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 02:15

:(:)

Kan me altijd PB'en he?

Ik heb 2 jaar geleden ook brand meegemaakt helaas ;'(

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:22

Jeetje, ik heb vanaf het begin van het topic meegelezen, maar nooit gereageerd.
Ik wil jullie nog ontzettend veel sterkte wensen!
En dat je niet graag teruggaat naar je oude huis kan ik me helemaal voorstellen. Vorig jaar is onze schuur uitgebrand (totaal niet vergelijkbaar) maar ik ben toen ook ontzettend bang geweest. Heb weken niet meer thuis durven slapen en durfde ook de tuin of poort niet in. Ik kan me helemaal voorstellen dat als het je huis is het een nog veel grotere impact maakt, je bent alles kwijt. Verschrikkelijk. En dat je nu ook al Esprit en je honden kwijt bent.. ;(

Hoop ook dat de verzekering nu mee gaat werken..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:05

Ik wil je ook heel veel sterkte toe wensen!!!