Wat een wagen (L)..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lindsey schreef:Begin- en afrijdata schreef:* Aranel - Fyenna - 23 juli - afrijdatum waarschijnlijk eind april
* __inge__ - inge - 14 augustus - nnb
* Marrke - Marleen - 8 Augustus - nnb
* [gast1122] - Michèle - 25 Augustus - nnb
* Pluutje - Laura - 3 augustus - nnb
* Annn - Annemiek(An) 6 juli - nnb
* Babe - Anne-Baukje -28 juli -nnb
* Evelijn_ - Evelijn - 5 september - nnb
* _Patriciaa - Patricia - 16 September - 17 maart
* Sander_ - Sander - 16 september - nnb
* Mowoah - 23 september - 17 maart
* Stephaniiee_ - Stephanie - 24 november - half maart
* Tarn - Amy - 4 november - april/mei
*_Denise - Denise - 13 oktober - nnb
* Pivanti - Patricia - 18 november - 19 maart
*Moreill - Kelsey - 25 Januari - 19 Maart
* Joke20- (6 april 2009 afrijdatum niet bekend)
* x_Marr - Marriët - 28 november - nnb
* Mandyy - Mandy - 23 november 2009 - nnb
* Andante - Iris - 15 januari 2010 - nnb
* _Lindsey - Lindsey - 28 december 2009 - TTT 16 maart - 6 april
* Misspromiss - Marije - 5 januari 2010 - 30 maart
* SuperLiesje - Lisanne - Maart 2009 - 4 maart 2010
* kitty__ - Kitty - 14 September 2009 - 21 april 2010
* Plien91 - Paulien - 9 oktober 2009 - nnb
*Samster- Sam - Eind September 09 ? - TTT 29 maart
* Muurp - Murielle - 4 December 2009 - TTT 29 Maart - 4 Mei 2010
Aranel schreef:x_Marr schreef:Wat een lelijke auto
Moeten we autofreaks zijn om rijlessen te nemen?
Ben geen autogek mar hou wel van mooie auto's, vooral kleine sportief uitziende vind ik leuk
Mandyy schreef:Ik vind deze Lexus mooier:
Moreill schreef:Haha je moet geen autofreak zijn voor autorijles, natuurlijk niet, maar misschien dat jullie wel graag praten over auto's of zoIk in ieder geval wel..
Maar jullie hebben geen smaak hoor! Gruwelijke wagen is dat ! hahaha, maar goed smaken verschillen gelukkig, anders zou ik 'm waarschijnlijk ook niet zo mooi vinden als ik 'm dagelijks zou zien..![]()
Ik ben ook wel fan van Audi x_marr, maar zo heb ik zowiezo wel een dure smaak, wil echt een business x sportauto , vooral met zo'n chroomen randje langs de ramen!
Opel corsa en swift enzo vind ik echt echt echt 10 niksheb ervaring met beide (zowel nieuw als oud) maar dat zijn van die autootjes als je dan met de voorkant iets raakt zit gelijk de halve auto in elkaar :p..
MissPromiss schreef:Moreill schreef:Haha je moet geen autofreak zijn voor autorijles, natuurlijk niet, maar misschien dat jullie wel graag praten over auto's of zoIk in ieder geval wel..
Maar jullie hebben geen smaak hoor! Gruwelijke wagen is dat ! hahaha, maar goed smaken verschillen gelukkig, anders zou ik 'm waarschijnlijk ook niet zo mooi vinden als ik 'm dagelijks zou zien..![]()
Ik ben ook wel fan van Audi x_marr, maar zo heb ik zowiezo wel een dure smaak, wil echt een business x sportauto , vooral met zo'n chroomen randje langs de ramen!
Opel corsa en swift enzo vind ik echt echt echt 10 niksheb ervaring met beide (zowel nieuw als oud) maar dat zijn van die autootjes als je dan met de voorkant iets raakt zit gelijk de halve auto in elkaar :p..
Haha ik dus precies het zelfdeMijn vriend vindt auto's ook nogal leuk dus iedere keer als hij dan zegt: woah mooie auto! Dan zeg ik of nee.. of ja, maar met chromen randje nog mooier of.. jaaa! En dan zegt mijn vriend: Ja je zegt al ja omdat hij een chromen randje heeft