Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kristie schreef:Een collega van mij, gaat op maandag alle (maar dan ook echt alle) supermarkten af om de foldertes te halen bij supermarkten, om aan de hand van de aanbiedingen een boodschappenlijstje te maken; hij eet geloof ik voor 30eurie per week. Heel erg knap, hij eet ook altijd lekker én hij gaat op de fiets.
Nadir schreef:Kristie schreef:Een collega van mij, gaat op maandag alle (maar dan ook echt alle) supermarkten af om de foldertes te halen bij supermarkten, om aan de hand van de aanbiedingen een boodschappenlijstje te maken; hij eet geloof ik voor 30eurie per week. Heel erg knap, hij eet ook altijd lekker én hij gaat op de fiets.
Ik ken ook iemand die dat doet, verschrikkelijk.
Ik heb daar echt geen tijd voor hoor!
Equimotion schreef:hier in de stad is het toch meestal de AH (waarvan ik nog steeds niet snap dat mensen het daar zo extreem duur vinden)
hyawatta schreef:Ik heb net de grote boodschappen gedaan voor de hele maand.
Moest bij de aldi €19.85 betalen en bij de nettorama €63.25
Vlees enzo haal ik meestal voor 2 á3 dagen bij de Golff en soms nog andere kleine dingetje.
Maar red het meestal wel aardig 1x in de maand ongeveer de grote boodschappen te doen.
Nadir schreef:Ik vind het knap dat je voor dat geld kunt shoppen bij de Appie. Wat ik me dan af vraag, ga je dan voor de A merken of bijv. voor de Euroshopper?
Equimotion schreef:het enige dat ik kan verzinnen waarom mensen bij de AH duurder uit zijn is omdat je sneller in de verleiding wordt gebracht de leuke/lekkere extraatjes mee te nemen? (weet niet of het zo werkt, maar dat zijn de weken dat ik zelf duurder uit ben, als ik aparte dingen in huis ga halen omdat ik gasten krijg) Ik bedenk ook niet te hard vantevoren wat ik ga kopen, ik kijk eerst welke groente/vlees in de aanbieding zijn en daar bedenk ik de rest een beetje omheen.
hyawatta schreef:Ik heb net de grote boodschappen gedaan voor de hele maand.
Moest bij de aldi €19.85 betalen en bij de nettorama €63.25
Vlees enzo haal ik meestal voor 2 á3 dagen bij de Golff en soms nog andere kleine dingetje.
Maar red het meestal wel aardig 1x in de maand ongeveer de grote boodschappen te doen.
Equimotion schreef:het enige dat ik kan verzinnen waarom mensen bij de AH duurder uit zijn is omdat je sneller in de verleiding wordt gebracht de leuke/lekkere extraatjes mee te nemen? (weet niet of het zo werkt, maar dat zijn de weken dat ik zelf duurder uit ben, als ik aparte dingen in huis ga halen omdat ik gasten krijg) Ik bedenk ook niet te hard vantevoren wat ik ga kopen, ik kijk eerst welke groente/vlees in de aanbieding zijn en daar bedenk ik de rest een beetje omheen.
Ik kook wel heel veel zelf van basis ingrediënten, dus koop vooral verse groentes e.d. maar bijna geen pakjes voor gerechten of sauzen oid. Misschien dat dat scheelt?
Nadir schreef:Meestal kijk ik van te voren ook wat er in de aanbieding is, maar als ik bijv. zin heb ik sperciebonen ga ik echt geen bloemkool kopen omdat deze in de aanbieding is.
Nadir schreef:Equimotion schreef:het enige dat ik kan verzinnen waarom mensen bij de AH duurder uit zijn is omdat je sneller in de verleiding wordt gebracht de leuke/lekkere extraatjes mee te nemen? (weet niet of het zo werkt, maar dat zijn de weken dat ik zelf duurder uit ben, als ik aparte dingen in huis ga halen omdat ik gasten krijg) Ik bedenk ook niet te hard vantevoren wat ik ga kopen, ik kijk eerst welke groente/vlees in de aanbieding zijn en daar bedenk ik de rest een beetje omheen.
Ik kook wel heel veel zelf van basis ingrediënten, dus koop vooral verse groentes e.d. maar bijna geen pakjes voor gerechten of sauzen oid. Misschien dat dat scheelt?
Ik weet niet of dat het is, tegenwoordig kan ik wel aardig van die lekkere extraatjes afblijven.
Meestal kijk ik van te voren ook wat er in de aanbieding is, maar als ik bijv. zin heb ik sperciebonen ga ik echt geen bloemkool kopen omdat deze in de aanbieding is.
Ik ben zelf niet zo handig in het maken van sausjes, dus ik koop dan wel een pakje. Maar hoe vaak gebruik je nou een sausje? Ik eigenlijk niet zo vaak... Meestal alleen bij macaroni of lasagna.
Het excellent brood van de AH is inderdaad erg lekker.Daar wil ik dan ook best wat meer voor betalen.