Mijn ervaring is juist van wel, gezien je die touwtjes zo strak en los kan doen als je zelf wilt ! Maar heb al eerder in dit topic gelezen dat de meningen daar over verdeeld zijn.
Maar via die hyves kun je alles van VS kopen of niet? Daar heb ik op zich ook nog wel leuke bij gezien
Het is echt een ramp hier dus Binnenkort nog naar een andere winkel hier, misschien heeft die wel bikini's in mijn maat.. Jammer dat die winkel zoooo duur is
@kaatje: ik heb een bandeau van seafolly en dat wil met mijn 70E prima en staaat ook heel mooi vind ik! (lijken ze ook niet zo huge!). Maar dan moet je wel een stevige bandeau hebben die de steun rondom je borsten heeft en waarbij niet alles aan je nek hangt. Mijne van Seafolly zit echt goed! kost wat maar dan heb je ook wat.
Halter kan ik echt niet hebben, krijg ik heel snel hoofdpijn/nek/rugpijn. Die bandeau heeft ook wel bandje om de nek maar dat hoeft maar heel losjes vast dus dan wil het wel!
Ik ga nu eens kijken of ik in de uitverkoop nog een mooie marlies dekkers bikini op de kop kan tikken, die bh's daarvan zitten namelijk goddelijk dus hoop eigenlijk dat ik daarvan een leuke bikini vind. Aangezien we in de zomer regelmatig met een groep naar het strand gaan en vaak ook bal-spelletjes enzo doen, sta je toch te hopsen, wil ik wel wat fatsoenlijks ondersteunends aan.
Loesss
Geplaatst: 11-02-10 12:20
Op mijnmiskoop.nl zag ik een hele mooie 2e handse van MD Ils...
Seafolly is me echt te duur ! Als ik seafolly geld had had ik het wel geweten !
kaatje89
Geplaatst: 11-02-10 12:23
@Ilsemarie, op farfallina stond de bovenstaande, en daar stond dus ook dat ie heel stevig is.. Maar opzich kan ik me dat niet echt voorstellen Ik heb 70G en de zwaartekracht wint het bij mij toch
Bh's kopen is al een ramp bij mij, nou vind maar een leuke bikini.. Wel vervelend!
Ik ga ook even op dat merk van jou zoeken
Laatst bijgewerkt door kaatje89 op 11-02-10 12:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Al valt het vet op je heupen volgens mij wel meer op met touwtjes. Als je de touwtjes losser doet zit het broekje bij de billen ofzo misschien juist weer te los? Ik heb er verder geen ervaring mee, dus ik weet het eigenlijk ook niet
Ilsemarie
Geplaatst: 11-02-10 13:21
@kaatje: ooh freya is wel een goed merk volgens mij! Zie dat daar zelfs beugels inzitten, dat is iig al heel wat (zit in mijn seafolly niet)
@loes: mijn seafolly's waren 90 en 100 euro, dat vind ik nog meevallen (maar ik doe ook jaaaaaaaaaaaaaaaren met een bikini!)
als ik niks leuks bij MD kan vinden ga ik ook voor een freya denk ik... want moet wel wat fatsoenlijks met gewone bandjes hebben! die monokini van freya bij far-huppeldepup is ook zo moooooi... maar strapless wint bij mij de zwaartekracht het ook en dat lijkt nooit zo mooi vind ik word dat stuk tussen je nek en borst zo groot, lijkt het net alsof je hangers hebt terwijl dat niet zo is.
Door jullie ben ik ook maar eens gaan kijken op bikinisites, wat een mooie bikini's zijn er zeg! Als ik een maatje 36 zou hebben zou ik voor deze gaan http://www.chilla.nl/prod_cover_pearljam.html
Helaas met een baby van ene half jaar is mn licham nog niet helemaal terug in proportie en zal ik voor iets verhullenders moeten gaan
_SteR_
Geplaatst: 11-02-10 14:04
Ik zit met smart te wachten op mijn Victoria's Secret bikini, die ik een paar pag. geleden liet zien, bandeau bikini met ruitjes, die moet als het goed is vandaag aankomen!