Denk inmiddels wel zo'n 20a30 cm. Als het niet meer is..
Laulitz
Geplaatst: 20-12-09 16:52
1Boefje schreef:
...........wat een zaligheid dat mijn paarden in de winter in de achtertuin staan!!..........
Haha ben toch wel jaloers
tjitze
Geplaatst: 20-12-09 16:54
Ik zit hier ook vast, zou vanavond weer naar Rosmalen gaan... Maar de auto is ingesneeuwd dus naar huis zal toch nog effe gaan duren. Er ligt hier nu 35cm ongeveer(Zevenhuizen).
was net van plan om met mijn stukken *honden*te gaan lopen maar het sneeuwt nu wel heel hard maar het ziet er wel heel mooi uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lopen in de sneeuw is ook leuk. Helaas kan ik nog niet zover lopen maar vandaag toch in een dikke sneeuwbui even heerlijk gelopen. Komt mijn ski-jas ook nog eens van pas.
Hier ligt een dikke 40cm schat ik
xDramaQueen
Geplaatst: 20-12-09 17:16
mn katten kunnen niet naar buiten want die "verdrinken" in de diepte, het is hier extreem... en het is zojuist wéér begonnen met sneeuwen... en hard ook...
Hier ligt inmiddels zoveel sneeuw dat het onkruid dat bij ons in de achtertuin staat bijna niet meer te zien is, en dat wil wat zeggen. Ondertussen blijft het maar doorgaan met sneeuwen.
Hier wel meer dan 25 cm, nu is het weer even droog xD. Het heeft vandaag nog heel veel gesneeuwt. Vanmorgen het pad schoon gemaakt, nu ligt er weer een laag van 10/15 cm op xD.