Na het lezen van de geweldige tekst moest ik direct denken aan een topic wat ik enkele jaren geleden geopend heb. Dit topic dus. Ik ben van mening, helemaal in deze tijd, dat dit nog steeds een geweldig iets kan zijn. Ik geef dit topic een behoorlijk schop omhoog, en neem contact op met de mods zodat we er misschien iets meer aandacht kunnen geven.
Who's in?
Sneeuwmaan
Geplaatst: 28-12-11 01:14
I'm in! Nu nog iets bedenken waar ik goed in ben. Maar eerst slapen, trusten
jip, een hoop mensen hebben elkaar geholpen. het werd zeer positief ontvangen, helaas heeft het niet genoeg bekendheid gekregen op Bokt om er me door te gaan. Zojuist gezien dat de website niet meer in de lucht is.
wat een onwijs leuk initiatief! daar moet zeker meer aandacht voor komen! het is geweldig om iemand met iets te helpen en de pay it forward gedacht is natuurlijk super!
Heb mijn onderschrif bijgewerkt. Hoe gaan we dit aanpakken? Maken we een lijst van dingen waar je goed in bent en de regio waarin je wel een keer wil helpen?
Toevallig ben ik een paar weken geleden nog 'op zoek' gegaan naar de site, maar zag toen ook dat die niet meer werkte. Ik heb nog getwijfeld iets in dit topic te zetten, bijna gedaan ook, maar uiteindelijk toch niet, omdat ik bang was voor een slotje. Iig, ik vind het een super idee om er weer meer aandacht aan te besteden!