Faelynn schreef:Ik woon aan de Veluwezoom (Posbank is mijn achtertuin) dus mensen die nog tips zoeken voor deze omgeving, vraag maar raak.
In Kroatië vond ik t ook wel even gek om alleen uit eten te gaan, maar uiteindelijk wel gedaan. Enige wat ik niet fijn vond was dat de bediening vrij lang duurde voor zowel bestellen als afrekenen, en als je dan in je eentje zit te wachten, voelt dat toch een beetje ongemakkelijk, volgens mij dachten ze eerst dat ik nog op iemand aan het wachten was oid, kon moeilijk contact krijgen.
Ben de dag daarna ook nog alleen naar de plitvice meren geweest, busrit geboekt en ticket los daar gehaald. Ook een hele mooie wandeling geweest, maar wandelen doe ik vaker alleen, dat vind ik juist prettig.
Ik heb eigenlijk standaard een boek in m'n tas zitten als ik alleen op reis ben voor dat soort momenten (of als ik bijvoorbeeld op het OV moet wachten of zo). Dat maakt het toch iets minder ongemakkelijk dan wanneer je voor je gevoel een beetje om je heen zit te staren.