'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sassii

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:47

Kinderen bij ons op school, iemand uit groep 5!!
Marcara op, oogpotlood en lipglozz wat onder der neus hangt.

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 20:01

yaraenguusje schreef:
Breezke schreef:
Foundation is niet de oplossing om je puistjes te verbergen,zie dit ook wel vaker gebeuren,vind het best wel raar.
En nu dat de paardenmeisjes van 12,13 die alles op hun eigen paard hangen.
Martingaal omdat dat mooi staat,bontje is ook erg enig.
Verschrikkelijk dat die paardjes daar onder lijden,omdat meisjes dit niet gebruiken waar het voor is gemaakt.

och zekerr ja er was een meisje dat op een shetland pony veel te grote bandages om deed en een dekentje erop stik heet allemaal en de zon scheen er brandend op
noujaa toen maar gezegt of de pony het niet te warm had :o

nee hoor totaal niet

--ach ach wat een zielig ponytjee--

sorry dat ik zo achterlijk ben maar moet ik dit nu sarcastisch opvatten? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:37

yaraenguusje schreef:
Breezke schreef:
Foundation is niet de oplossing om je puistjes te verbergen,zie dit ook wel vaker gebeuren,vind het best wel raar.
En nu dat de paardenmeisjes van 12,13 die alles op hun eigen paard hangen.
Martingaal omdat dat mooi staat,bontje is ook erg enig.
Verschrikkelijk dat die paardjes daar onder lijden,omdat meisjes dit niet gebruiken waar het voor is gemaakt.

och zekerr ja er was een meisje dat op een shetland pony veel te grote bandages om deed en een dekentje erop stik heet allemaal en de zon scheen er brandend op
noujaa toen maar gezegt of de pony het niet te warm had :o

nee hoor totaal niet

--ach ach wat een zielig ponytjee--

Volgens mij is je interpunctie opgelost ...
Bandages zijn niet warm, de meeste hebben ademende stof. Iedereen rijd toch met een shabrak ? Vind je zelf ook niet dat je een béétje penny reageert ?

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:00

Gittekit schreef:
Margoot schreef:
pff ik lees hier eigenlijk vooral dat iedereen het erg vind dat die meisjes zichzelf opmaken. Nou en? Lekker laten doen.. Ik maak me ook behooorlijk zwaar op, 14 jaar. Hoor nooit iemand die vind dat dit niet mag oid. Kijk, 8910 jaar vind ik natuurlijk ook te vroeg.. Maar in groep 8/de eerste was ik ookal flink aan t experimenteren met make-up hoor := Alle oudere meiden droegen dat dus ik vond het stoer. Wou dat ook.

En al die mensen die roepen dat ze zich n oooooit zwaar opmaken enzo, zijn jullie nu betere mensen of wat? ;)

Nee, maar ik vind het altijd wel dolkomisch. 14jarigen met een enorme laag foundation, heel veel puisten; door de foundation. Op veels te hoge hakken waar ze stiekem niet op kunnen lopen, en het liefst bruggers om ver duwen. :(:) Waar het voor nodig is? Geeen idee.

Ik kan inderdaad niet ophakken lopen, doe het dan ook niet :+ Maar ik zie ook regelmatig mensen van boven de 20 etc die niet op hakken kunnen lopen maar het toch doen.. En ik zie ook mensen met een laag foundation waar al die puisten lekker groter van worden rondlopen, ook ouder. Dit is iets wat iedere generatie gebeurt, niet alleen bij jongere kinderen..

En ik zie overigens bij ons op school nooit een brugger voorbij geduwd worden? Ik zit in de derde klas, en ben heel goed bevriend met een aantal. Ik zie eerder jongens van 16/17/18 stoere jongejtes zijn en de kindjes aan de kant douwen.. Natuurlijk lopen er ook schijtirritante piepers rond, maar dat wordt dan ook gewoon recht in hun gezicht gezegd, en bij een oudere net zo goed.

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:07

Manegepaard schreef:
Volgens mij is je interpunctie opgelost ...
Bandages zijn niet warm, de meeste hebben ademende stof. Iedereen rijd toch met een shabrak ? Vind je zelf ook niet dat je een béétje penny reageert ?

De benen van een paard júist heel warm met bandages om, zelfs als de temperatuur van de omgeving niet zo hoog is, laat staan als het warm is. ;)

Sorry, offtopic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:13

Gittekit schreef:
Margoot schreef:
pff ik lees hier eigenlijk vooral dat iedereen het erg vind dat die meisjes zichzelf opmaken. Nou en? Lekker laten doen.. Ik maak me ook behooorlijk zwaar op, 14 jaar. Hoor nooit iemand die vind dat dit niet mag oid. Kijk, 8910 jaar vind ik natuurlijk ook te vroeg.. Maar in groep 8/de eerste was ik ookal flink aan t experimenteren met make-up hoor := Alle oudere meiden droegen dat dus ik vond het stoer. Wou dat ook.

En al die mensen die roepen dat ze zich n oooooit zwaar opmaken enzo, zijn jullie nu betere mensen of wat? ;)

Nee, maar ik vind het altijd wel dolkomisch. 14jarigen met een enorme laag foundation, heel veel puisten; door de foundation. Op veels te hoge hakken waar ze stiekem niet op kunnen lopen, en het liefst bruggers om ver duwen. :(:) Waar het voor nodig is? Geeen idee.

Ik kan inderdaad niet ophakken lopen, doe het dan ook niet :+ Maar ik zie ook regelmatig mensen van boven de 20 etc die niet op hakken kunnen lopen maar het toch doen.. En ik zie ook mensen met een laag foundation waar al die puisten lekker groter van worden rondlopen, ook ouder. Dit is iets wat iedere generatie gebeurt, niet alleen bij jongere kinderen..

En ik zie overigens bij ons op school nooit een brugger voorbij geduwd worden? Ik zit in de derde klas, en ben heel goed bevriend met een aantal. Ik zie eerder jongens van 16/17/18 stoere jongejtes zijn en de kindjes aan de kant douwen.. Natuurlijk lopen er ook schijtirritante piepers rond, maar dat wordt dan ook gewoon recht in hun gezicht gezegd, en bij een oudere net zo goed.[/quote]

Ik herken dit, en geloof me, ik erger me er al aan als ik het me bedenk. Wij moeten naar een lokaal toe, en de leraar is er nog niet maar het lokaal wel open. Ik wil naar binnen, maar niemand heeft de (ballen :o ) om naar binnen te gaan. Dus, daar sta je dan, in een overvolle gang, aan de overkant staan gewoon een paar hogere klassen rustig te wachten, wij ook. Maar nee hoor, jongens duwen elkaar om, en dan zijn wíj, die ook rustig aan het wachten waren, irritante k.. bruggers.

Soms dan kan ik me daar zó voor schamen :Z

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:26

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:46

Jemig LF_xx_D, die heeft een cursus 'hoe doe ik make-up op' Nodig zeg... Of heb ik het moment gemist dat het in is om blauwe glittertjes in je wenkbrauwen te doen...

Ik weet echt niet waar het aan ligt eigenlijk... Groepsdruk denk ik. Al mijn vriendinnen zijn rond de 2e begonnen met een beetje mascara, ikzelf pas in de 3e. Dat soort groepen zie je nog steeds rondlopen, alleen de kindertjes met veel make-up vallen gewoon meer op.

Nu zit ik in de examenklas, en zie ik vrij weinig verschil meer tussen 1e/2e/3e klassertjes als ik eerlijk ben. Maar dat komt weer omdat ze (sommigen dan) er allemaal hetzelfde uitzien.

Ik vraag me soms af waar het fout is gegaan. Toen ik 8 was kreeg ik niet bij lelly kelly schoenen een pot make-up. Ik liep op degelijke stevige schoenen, niet op roze schoentjes met hakjes.
Maar het aanbod reageert op de vraag. Dus misschien zit de oorzaak wel bij de ouders?

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:05

Jeetje die foto.... Zit ze niet bij een circus ofzo?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:20

Saartjuh_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:24

Ik ben zelf ook een 'jong tienertje' met mijn 13 jaar.
Maar schik er soms echt van hoe sommige kinderen er op de basisschool al bijlopen!
Ik heb zelf altijd een klein beetje mascara op en that's it.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:26

Jemig, ik schrik er gewoon van :P.

Wat erg _O-
LF_xx_D schreef:
Sassii schreef:

Sorry mensen, ik heb hier een voorbeeld van gevonden op hyves.
Ik vond de foto zo geniaal dat ik 'm ff moet posten, als dat mag. :D
http://bl0ndiey.hyves.nl/ , en dit is de foto: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2= ... stripped=1
}:0

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:55

Haha erg he, ze kijkt er ook zo boos bij xD.
Ik kwam het toevallig tegen en dacht, dit moet ik echt op bokt posten bij dit onderwerp. ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:05

O.M.G. WAT ERG!!! :oo

Ik zou me een ongeluk schamen. En mijn moeder zou mijn kop waarschijnlijk met ossengal afschuren...

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 18:29

LF_xx_D schreef:
Sassii schreef:

Sorry mensen, ik heb hier een voorbeeld van gevonden op hyves.
Ik vond de foto zo geniaal dat ik 'm ff moet posten, als dat mag. :D
http://bl0ndiey.hyves.nl/ , en dit is de foto: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2= ... stripped=1
}:0

wauw ik zou willen dat ik er zo uit zag :+

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:32

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:34

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:21

en een gephotoshopt decolloté als je het mij vraagt

echt ooit kijken ze terug op hun jeugd en schamen ze zich diep. Dat hoop ik dan maar. Niemand, ongeacht leeftijd, zou zich zo belachelijk op moeten maken :n

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:33

ik ben nu 14, dus ook nog een 'jong tienertje'.
ik heb ook gewoon makeup op & me haar gestijlt.
maar je kan tog ook om je uiterlijk geven en nog 'buiten spelen'?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:37

maar er is een verschil tussen om je uiterlijk geven (goed voor jezelf zorgen) en je vol plamuren om wat voor vage reden dan ook

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:40

Ik vind het zó sletterig als meisjes van 11 met lagen make-up rondlopen. Maar ik ken er genoeg. En ze snappen vaak ook niet: Less is more, maar smeren er zoveel op dat het je verbaasd dat je wimpers er na een week nog niet zijn afgevallen.

Waar ik me trouwens ook aan erger bij van die 'jonge tieners'.. Jongens van 10/11/12/13 die, als je langsfietst, je zomaar uitschelden voor prutsmuts? waar halen ze het lef vandaan zeg, nu in 2 dagen 2 keer gebeurd, en zo'n vreemd persoon ben ik echt niet..

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 19:50

Moiryn schreef:
Kijk, als mensen er zo bij gaan lopen:

http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2= ... stripped=1

Daar zie ik dus echt het mooie niet van in :')

Achja, die ben ik ook al vaak tegengekomen bij meest respect enzo.. Echt teveel make-up :oo

En die teksten ook:
Vind het niet erg als je me barbie noemt, pure perfectie

Ja en barbie is ook nep en van plastic (of rubber iets?) :))

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:32

Ikwashier schreef:
Moiryn schreef:
Kijk, als mensen er zo bij gaan lopen:

http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2= ... stripped=1

Daar zie ik dus echt het mooie niet van in :')

Achja, die ben ik ook al vaak tegengekomen bij meest respect enzo.. Echt teveel make-up :oo

En die teksten ook:
Vind het niet erg als je me barbie noemt, pure perfectie

Ja en barbie is ook nep en van plastic (of rubber iets?) :))

Persoonlijk vind ik het allesbehalve pure perfectie.. met photoshop kom je'n eind (NOT)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:37

Oh, mijn, god.
Sorry, maar die wimpers van dat meisje, DAT ZE ZE ÜBERHAUPT NOG HEEFT :wow: