Rare reacties op Marktplaats!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: Rare reacties op Marktplaats!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:05

Haha, dat is inderdaad ook zo nuttig ja :)) .

Gisteren een kijker gehad voor mijn auto via MP, jezus, als je een compleet andere auto zoekt kom je toch gewoon niet kijken en verdoe mijn tijd dan niet :roll: :roll: .
Mijn auto is een 1.6i, hij zoekt een 1.8i, mijn auto heeft geen hardtop (alleen maar lastig en neemt in de zomer veel plaats in beslag in de garage), geen airco (WTF het is een cabrio!!!) en geen lederen bekleding (nee, dat stond in de advertentie vermeld hè, dat het stoffen bekleding is op de stoelen). Argh, die mensen verdoen echt zooo mijn tijd. En dan ook nog een schijtprijs bieden _O- . Ik heb vriendelijk afscheid van hem genomen en hem veel succes gewenst met zijn onmogelijke zoektocht.

*adem in, adem uit* :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:17

kreeg gisteren weer zo een bedelmail

heb wat spullen erop staan in de dierencategorie

en dan krijg je weer van die mensen die je mailen met dingen zoals rescue's en asiels enz enz
en dat ze het gratis op willen halen

uhm...als ik dat wil dan breng ik het zelf wel naar het asiel :?
het geld groeit me niet op de rug daarom zet ik het op MP :?

ik vind dat soort mailtjes niet netjes, en overigens ook niet betrouwbaar :n

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:21

rinske wat voor een cabrio heb je te koop staan dan.

bedel mailtjes afschuwelijk

mellenoska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:39

aan de andere kant: als je zelf iets nodig hebt, probeer je er toch ook zo goedkoop mogelijk aan te komen?
Moet overigens zeggen dat ik nog nooit hele vreemde dingen heb meegemaakt via MP.
Wel een keertje geld overgemaakt, maar niets ontvangen. Via het adres het telefoonnummer achterhaald en gezegd dat het geld binnen een week op mijn rekening terug moest zijn gestort of het produkt alsnog leveren. Het bleek om een 16 jarig meisje te gaan dat het wel een makkelijke manier van bijverdienen vond. toen ik haar belde zei ze dat zet het per ongeluk aan iemand anders had verstuurd. maar dat is niet mijn probleem. ik heb na dreiging van even langs te komen toch geld terug gehad.
nu ga ik persoonlijk langs als ik iets wil kopen, dat bevalt heel goed.