Om wat voor functie is het eigenlijk? Waarom moet je ver weg? Dat is eenmalig of voor vaker? Dan vind ik het raar dat ze idd zo laat zijn, morgen is het al vrijdag!
Tamadine
Geplaatst: 16-07-09 17:35
Hey
Nou ik vind het ook absoluut niet netjes van het bedrijf dat ze niets hebben laten horen.
Ik zou morgen gewoon weer bellen als ik jou was. ook al word je het niet, vind ik wel dat ze het netjes met je moeten afhandelen.
Nog niks gehoord? Vreemd, maar wordt veel vaker gedaan hoor, veel bedrijven nemen niet eens de moeite om even te bellen/mailen dat je 't niet bent geworden.
soesita
Geplaatst: 16-07-09 18:05
Oh-oh... Het liep net zo lekker. Ik blijf duimen hoor!
_Pasja_
Geplaatst: 16-07-09 18:26
Wat vervelend dat je nog niet bent gebeld! Wel positief blijven denken he!
Hm, je bent nog niet gebeld denk ik? Aan de ene kant zou ik zeggen: Ga er dan maar vanuit dat je het niet bent geworden, dan kan het altijd nog meevallen als ze je morgen tóch bellen. je weet natuurlijk nooit of er iets is tussengekomen, ongeacht of het wel/niet netjes is dat ze je hebben gebeld. Als je morgen nog niks hebt gehoord, zou ik maandag gewoon wéér aan de bel hangen. Als ze dan melden dat je het niet bent geworden, kun je in ieder geval even kwijt dat je het op z'n minst netjes had gevonden als ze je dat hadden laten weten.
Mijn man had ergens gesolliciteerd. De man met wie hij het gesprek had zei; ik bel je heel snel voor een tweede gesprek!
Twee weken later heeft mijn man weer eens gebeld; er waren wat interne problemen, maar deze of volgende week hoort u wat.
Twee weken later heeft hij maar weer eens gebeld Interne problemen bestaan nog steeds waardoor het niet helemaal duidelijk is of de vacature open blijft staan. Maarrr... ze waren wel erg over hem te spreken dus of hij een andere locatie zou willen overwegen als blijkt dat die vacature geannuleerd wordt?
Nou ja... Laat nieuws is dus niet per sé slecht nieuws
Bij mijn vorige werk waren ze op zoek naar een nieuwe receptioniste. De dame die ze aangenomen had was na anderhalve dag alweer vertrokken omdat het haar niet beviel. Toen hebben ze de nummer 2 gebeld ofdat ze niet alsnog kon komen. Het kan soms raar lopen, maar ze maken bij mij dan ook geen goede beurt.
Esile
Geplaatst: 16-07-09 22:44
Ik heb me stuk gelachen aan het begin van dit topic Wát een giller! Leuk dat je vervolgens ook op gesprek mocht komen..béétje jammer alleen dat je nu nog niks gehoord hebt...
Uthrick
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-09 22:47
Anoniem schreef:
misschien reageert ze nog niet omdat ze momenteel in de kroeg zit om te vieren dat ze is aangenomen!
Nou nee hoor! Ik was naar les met de knol en daarna met een vriendin mee naar haar huis om bij mij mijn kitten te kijken die nu nog bij haar woont maar als hij bij mama weg mag lekker bij mij komt Maar ik ben vandaag dus niet gebeld, vraag me af of ze dat morgen nog gaan doen....