Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben nog niet op de snelweg geweest maar in Eindhoven moet je ook ergens invoegen, heel vreemd gedaan. En ik vind het doodeng! Kan de afstanden niet goed inschatten..
Ik kan absoluut niet de afstanden inschatten. Moet morgen m'n rijleraar maar weer bellen voor les. Heb nu 4 weken niet gelest. Ben benieuwd hoe dat gaat, ben namlijk als de dood dat ik ongelukken maak. Saskiaatje schreef:Veel kijken en vooral vroeg kijken. Waar wil je er tussen? Kan je er tussen? Zit je niemand in de weg als je met aanhoudende snelheid invoegt? Geef goed aan dat je in wil voegen en geef mensen de kans om te zien dat jij in gaat voegen.
Het is een rare manier van invoegen zo. Als het druk is ís er geen plekje en als je dan niet aangeeft dat je ertussen wil en je plek "afdwingt" kom je er nooit tussen.

En ik rij echt nooit meer met m'n handen op 9 en 3 of op 10 en 2. En pas als je je rijbewijs hebt realiseer je je hoe simpel autorijden eigenlijk is.
Maar dat vind mijn instructeur niet goed, als je voorang hebt voorang nemen, maar logish natuurlijk dat je in het begin moet laten zien dat je de voorangsregels etc kent 
. Vooral de snelweg lijkt me eng.. dat gaat zò hard
.
Maar dat komt ook doordat ik ook bijna elke les doodmoe ben (waar ik niets aan kan doen). Paula schreef:Gaat vanzelf goedkomen joh, hoeveelste les was dit?
Dat heb ik bijna elke les.Maar dat komt ook doordat ik ook bijna elke les doodmoe ben (waar ik niets aan kan doen).