Hij is wel zwaar qua conditie, want het nummer duurt en duurt maar..En wij springen ook alles veel meer dan deze dame Maar alsnog: hij is inderdaad niet leuk
Elinaa
Geplaatst: 19-10-09 11:57
ik vind ook weinig aan dat nummer. en onze lerares pumpt bijna alles
Wij doen die dansjes van Roxxiej en Iefke ook! Alleen doen wij bij sommige stukjes wel iets anders en dat vind ik bij ons dan wel leuker. Ik vind bovenste ook zo leuk! Die melodie haha!
@ Corelli, die doen wij ook vaak, maar dan wel veel 'shake shake' zoals ze het bij ons noemen
Roxxiejj
Geplaatst: 19-10-09 14:45
Nee, die African vind ik ook niet leuk. Fuego, Baila este cumbia, que te pica (vliegende paard) en 1,2,3 doen we heel vaak. Die vind ik allemaal wel leuk. Alleen vorige week gingen we allemaal nieuwe doen, vond er geen een leuk van
Weet iemand hoe dat liedje met de 'gitaar' heet? Op de zumba dvd komt ie vaak tussendoor tijdens de basis uitleg van de oefeningen en heb hem in het begin eens een keer gehad met de cooling down.
ik heb vanmiddag de 9 nummers van mijn dvd opgeschreven, weet niet of jullie er wat aan hebben. in een van de nummers hor je ook af en toe zumba dus ik hoop dat dat het gezochte nummer is.
la ventanita (merengue) mi libertad (salsaton) 1,2,3 (merenque pop) tremendo boogaloo (salsa) el bombon asesino (cumbia) pam pam (raeggeton) mueve el pump (merengue hip hop) calabria remix (techno) el tango de la bodega (tango)