Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Musjes schreef:Klant belt om negen uur. Ik neem op goedemorgen *en vaste riedeltje* Zegt de klant "Was het gezellig gisteravond? Het lijkt me nou zo heerlijk he, om weer eens een hele nacht door te zakken"
Euhm .... ja het was inderdaad half vijf geworden maar dat hij dat door de telefoon zag
zap schreef:Owja, SamSter, zulke klanten hebben wij ook
Iets anders wat ook een beetje dom is:
klant legt alle spullen op de band en legt tasje achteraan
jij begint met scannen
roept de klang geërgerd: wil je eerst ff het tasje doen (dan moet je hem voorop leggen muts)
Of wil je eerst even de pakken doen (staan ergens halverwege de band)
Dan meld ik altijd dat ik dat wel wil doen als deze voorop staan of iig wat dichterbij
Ja, maar de pakken staan onderop in mijn kar en dus komen er laatste uit
Ja... ik heb niet zulke langen armen hoor![]()
en dan nog staan ze je echt dom aan te kijken
Of dan leggen ze het tasje op de band en zetten alle spullen er boven op. Wil je eerst het tasje doen?? Uhu, tja, dat gaat lastig he.
Imago01 schreef:SamSter schreef:En owh net als die polen
"Leberaaaa 10"
En dan zeg ik altijd nog lebara 10 euro?
Kijken ze je altijd zo stom aan.
Hier zou ik al afgehaakt zijn...
(Wat is dat???)
SamSter schreef:hebben jullie dan geen PLU code voor de tasjes?
K had bij de AH ook altijd van die mensen die dan dat tasje onder een stapel zooi legte en dan zei ik wil me tasje eerst, Deed ik gewoon die plu konden ze zelf gaan graaien.
K heb ok bijnamen voor me klanten hoor haha,
Bij de appie had ik altijd een ouder stel en die noemde we neushaar, Die vrouw had haren uit dr neus die waren 5 cm lang.
En een man die heeeel erg stink noemde we altijd vuilnisman.
Bij de pomp hebben we polen in de buurt die noemen we de asso's (zijn het ook echt)
En we hebben elke dag een man die koffie komt doen en heel zn levens verhaal verteld noem ik altijd de ziele-poot.
We hebben dr zoveel haha
lifaya schreef:iewl
Ik had trouwens bij c1000 ook altijd een dove man, eerste d8 ik egt huh, maar toen werd het me uitgelegt en telkens als hij kwam vrolijk begroeten en wist ook stndaart wat die wou! Leuk hoor!
En bij Burgerking komt ook vaak een blinde man, maar soms heb ik egt het idee dat hij net alsof doet hahaha, dan slaat die "perongeluk" iemand en hij kan gewoon alles prima, als hij de zonnebril op had, en zijn stok thuis liet zou je niet denken dat hij blind was! Ik heb wel heel veel respect daarvoor want het lijkt me egt supereng !
Ikima schreef:Ik ging een keer naar de Aldi, had een stuk of 5 dingen nodig en vond het niet nodig om daar een kar voor te pakken, aangezien de gangpaden daar zo smal zijn zodat er maar 1 karretje door kan en als je per ongeluk het verkeerde pad hebt genomen je dan weer helemaal moet omlopen. Heb ik dus die paar dingen op de band gelegd en daarna meteen in de tas, zegt die troela achter de kassa : wilt u volgende keer een karretje pakken?
Ik : hoezo, voor die paar dingen?
Zij : ja dat moet nu eenmaal, dat staat ook bij de deur aangegeven.
Ik : wat maakt het nou uit of ik het meteen in mijn tas doe of eerst in een karretje en dan in mijn tas.
Zij : dat zijn nou eenmaal de regels.
Ik : nou dat is dan de laatste keer dat ik hier kom.
Zij : dat moet u dan zelf weten.
Ik ben er dus ook nooit meer geweest, ze hebben ook meestal maar 1 cassière en een hele lange rij bij de kassa.
Lynn_Nikita schreef:Ikima schreef:Ik ging een keer naar de Aldi, had een stuk of 5 dingen nodig en vond het niet nodig om daar een kar voor te pakken, aangezien de gangpaden daar zo smal zijn zodat er maar 1 karretje door kan en als je per ongeluk het verkeerde pad hebt genomen je dan weer helemaal moet omlopen. Heb ik dus die paar dingen op de band gelegd en daarna meteen in de tas, zegt die troela achter de kassa : wilt u volgende keer een karretje pakken?
Ik : hoezo, voor die paar dingen?
Zij : ja dat moet nu eenmaal, dat staat ook bij de deur aangegeven.
Ik : wat maakt het nou uit of ik het meteen in mijn tas doe of eerst in een karretje en dan in mijn tas.
Zij : dat zijn nou eenmaal de regels.
Ik : nou dat is dan de laatste keer dat ik hier kom.
Zij : dat moet u dan zelf weten.
Ik ben er dus ook nooit meer geweest, ze hebben ook meestal maar 1 cassière en een hele lange rij bij de kassa.
lekker aso van je
karretjes en/of mandjes zijn bij mij in de winkel ook verplicht, ivm diefstal
SamSter schreef:Ik had vorige keer serrieus iemand die ik 5 cent wisselgeld terug gaf, kreeg ik 5 muntjes van 1 cent terug met de woorden " koop maar een snoepje voor jezelf"
T was een jongen/man van begin 30, Zoiets verwacht je van een opaatje![]()
Kimmes schreef:Of:
Ik: wil je er 15 cent bij?
Cassiere kijkt bedenkelijk en graait in kassa: uh, nee hoor, ik heb het al.
Yeah right, moeilijk hoor, tellen
Of:
Cassiere: ''Met 7,80'' en kwakt en hand geld in mijn hand.
Dan ga ik nog geen stap opzij, voordat ik het heb nageteld![]()
Tel effe netjes terug zeg. Oh nee, dat is moeilijk.