Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:56

ik zou het ook niet willen hoor

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:11

Nimue schreef:
Hoe denken jullie trouwens over (gewone) vrienden van je die als ze een relatie hebben ineens niet meer zonder de partner dingen willen gaan doen?

Daar heb ik heel, heel veel medelijden mee :) Tenminste, ik weet dat bij mijn vrienden het "willen" niet uit hen zou komen, maar uit de ander.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:19

Nimue schreef:
Hoe denken jullie trouwens over (gewone) vrienden van je die als ze een relatie hebben ineens niet meer zonder de partner dingen willen gaan doen?

Onzin... ik zou er niet aan moeten denken continu op elkaars lip te zitten :D
Buiten de relatie hebben we ook nog een eigen leven ;)
We gaan vaak samen uit, maar ook vaak genoeg alleen met vrienden.
Ook gaan we ook los van elkaar een weekendje weg oid. We missen elkaar dan verschrikkelijk :+
Maar soms moet je ook gewoon even alleen de hort op :D

Nimue

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:45

Phew, ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt! Ik heb nu dus ook een vriendengroepje dat het zo ziet en ben daar echt heel dankbaar voor.

Sflij, net wat jij zegt: met dat vriendje heb je niks. En zelfs al is dat een aardige gozer, dan nog wil je je vrienden ook wel eens een alleen zien, om echt lekker bij te kletsen, vind ik. Hoe aardig ik sommige vriendjes-van-vriendinnen ook vind, ik ga er niet heel mijn hart bij uitstorten zoals ik bij mijn vrienden wel doe.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:45

of; je bent bevriend met iemand van het andere geslacht, jullie hebben beide een relatie, nooit problemen enz.
Op een gegeven moment gaat de relatie van 1 van jullie over en vanaf het moment dat hij/zij single is, vindt de partner van de ander het ineens wél een probleem! Alsof je dan ook meteen iedereen bespringt en iedereen van het andere geslacht loslopend wild is?!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:22

Ja, dat is ook apart. Vaak is het in die gevallen ook zo dat je elkaar (de gewone vrienden dus) al zo lang kent, dat er van enige sexuele spanning echt geen sprake meer is. Als er iets zou zijn geweest, was er allang iets gebeurd, en als dat nu niet gebeurd is, is de kans dat het ineens wel gebeurt echt niet zo groot.

Althans, bij mij. Ik weet dat er wel vriendschappen zijn die na jaren ineens toch opbloeien tot iets anders, maar dat zie ik bij mezelf niet zo snel gebeuren.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:31

kan wel (weet ik uit ervaring ;) ) maar 't is maar net wat je daarmee doet natuurlijk. Maar blijkbaar hebben veel mensen zichzelf niet in de hand of denken veel mensen dat anderen (zelfs hun eigen partner die ze, naar ik aanneem, toch wel een beetje kennen? ;) ) dat niet hebben. Dat vind ik triest. Ik weet dat veel mensen primitief, simpel o.i.d. zijn maar met zoiemand wil ik dus geen relatie. Wellicht nemen veel mensen dat voor lief? (waarom eigenlijk?)

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:41

Marije112 schreef:
Prima schreef:
Ik heb maar 1 antwoord: Uitmaken.

Nou ik ga het hier niet om uitmaken.
Hij zegt dat er niks gebeurd is, dus is er geen reden om het uit te maken.
Dit kleine dingetje weegt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder zwaar dan alle leuke dingen.

Dan weet jij niet hoe een jongen van 18 denkt, die van partien houdt en uit gemak (ook wegens drank denk ik) ergens blijft pitten. Die gemak werkt ook door in andere dingen..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:42

Vervelend dat jij zo slecht van vertrouwen bent Prima, maar ik vind het jammer dat je meteen uitmaken adviseert.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:07

Mannen van 18 denken maar aan 1 ding.....Geloof me.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:10

Prima schreef:

Op elke meid duiken die ze tegenkomen? Zonder te generaliseren uiteraard :roll: .

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:12

Prima schreef:

De mijne dacht op die leeftijd idd aan 1 ding: MIJ

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:39

Prima schreef:

Eh... Er zijn best wel mannen die aan andere dingen denken, maar ja, als je de pech hebt om maar aan 1 ding te kunnen denken, dan zal je dat dus nooit kunnen waarnemen :)

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:05

Ik zou het niet accepteren als mijn vriend bij een andere meid bleef slapen.
Ik zou er niet eens een discussie over voeren , gebeurt gewoon niet punt .

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:24

ik lees dat de algemene tendens is dat mensen maar vertrouwen in elkaar moeten hebben en dat boven alles moeten stellen. Waar blijven we dan met het respect voor elkaars gevoelens. Je kunt elkaar nog zoveel vrijlaten, als er geen respect is voor iemands emoties, kun je niet eens iemand vertrouwen. Als ik aangeef om welke reden dan ook dat ik ergens moeite(irreel of niet) mee heb en juist diegene waar ik een relatie heb, walst daar overheen levert mij dat geen vertrouwen op. Ik kan dan niet op diegene rekenen in mijn beleving.
In TS haar geval houdt hij prima rekening met haar, waardoor haar vertouwen alleen maar gesterkt word en hun relatie verder kan groeien. wie weet stuurt ze hem over 5 jaar juist wel een voor een nachtje weg...
Ik vind niet dat je alles maar voor iemand moet laten, maar je kunt je wel afvragen wat je prioriteiten zijn. Ik denk dat je op jongere leeftijd nog veel meer strijd voor jezelf, maar hoe ouder je wordt, hoe makkelijker het wordt om ook eens iets te laten voor een ander. Geven en nemen toch??

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:30

mickydo schreef:

Amen _/-\o_

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:33

Ik heb het gewoon even gevraagd aan mijn vriend :)

Hij vind het belachelijk en absurd wat je vriend doet. Toch zegt hij ook dat het wel eerlijk is dat hij het verteld. Hij vind het iig niet normaal en zelf heeft hij ook nog nooit zoiets gedaan.
Hij vraagt zich ook af hoe jouw vriend het zou vinden als jij bij een andere jongen zou blijven slapen?

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:29

celticpony schreef:
Ik denk dat je op jongere leeftijd nog veel meer strijd voor jezelf, maar hoe ouder je wordt, hoe makkelijker het wordt om ook eens iets te laten voor een ander. Geven en nemen toch??

Geven en nemen inderdaad, maar dat houdt ook in dat je een ander eens iets toestaat waarvan jij zelf liever hebt dat hij/zij het niet zou doen.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:36

Lees al een tijdje mee, interessant topic. Ik zou er geen problemen mee hebben. Ik ben dan ook erg simpel misschien. Ik vertrouw mijn vriend, en als hij dat beschaamt door met een ander te rotzooien, dan is het klaar. Ik slaap ook gewoon bij mannelijke vrienden (heb er ook best wat).

Hihi, het is zelfs voorgekomen dat ik met vriend en goede vriend in Belgie naar een concert van de band van vriendlief ging kijken. Hij sliep bij de band (kon niet anders) en ik sliep met die goede vriend op een andere kamer in een twee persoonsbed een paar kamers verderop.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:46

sharoontje schreef:
mickydo schreef:

Amen _/-\o_

:D jullie behandelen je vriend net als je paard? Of hond? Zielig!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:49

Zo behandel ik mijn paarden niet eens ;)!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:09

@Shadow0: Mooie psychologische beredenering. Klinkt logisch.. ;)

Heerlijk jullie naifiteit.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:30

Prima schreef:

En dat weet jij want jij kent ze allemaal? ;)
En eraan denken is nog iets anders dan...
Wie is er nou naïef?

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:35

ik zou woest worden op mijn vrij ik bedoelhij had mij immers snachts ook kunn belle of ik hem op wil halen ??..
maar ongevraagd opees zomaar plotseling bij een stel meiden slapen
NO WAY!.. misschien ben ik dan niet redelijk tegen over hem. maar ik moet is met een vriendin alleen gaan stappen. en dan met een jongen op de foto staan op een site haha
nou dan barst de bom.
nu heb ik wel een relatie al van 4jaar en vind het zowieso onnozel om dan bij meiden te gaan slapen ookal is het op een appart bedje. zijn bedje is thuis.

en mijn vriend weet dat hij me altijd kan bellen als hij geen vervoer heeft of er iets uit de hand loopt. dus smoesjes neem ik ook geen genoegen mee.
hij wil immers ook wel ene kleine, dus laat maar zien dathij ook volwassen kan zijn:D

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:44

sharoontje schreef:
mickydo schreef:

Amen _/-\o_

*\o/*