Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heel cliché maar toch erg fout
Evelli schreef:[HK] Naar aanleiding van afknappers van mannen - ervaringen? :-D
een heel HK topic over afknappers bij mannen
Hilde_q schreef:Evelli schreef:[HK] Naar aanleiding van afknappers van mannen - ervaringen? :-D
een heel HK topic over afknappers bij mannen
ja leuk topic..
mensen onder de 18 werden alleen niet serieus genomen ...
maar mochten niet naar de meeting komen vanwege de activiteit die we gepland hadden die voorschreef dat elke aanwezige 18+ was
Martine123 schreef:dan vraag ik met toch echt af wat voor activiteit dat is geweest dan....
Storm76 schreef:Ik heb een keer iets meegemaakt....
Ik ging uit eten met mijn vriendje, we konden elkaar nog niet zo gek lang en ik wilde indruk op hem maken.
Ik had in de Cosmopolitan gelezen hoe ik een man gek kon maken en ik wilde dat eens uitproberen.
Ik moest naar het toilet en nadat ik geweest was en terugliep naar mijn plaats, gooide ik stiekem mijn string op zijn schoot, hij verkleurde en lachte ondeugend naar me. Ik dacht dat ik het gewenste effect had bereikt, maar het bleek toch anders uit te pakken...
Mijn vriend stond iets later op en ging ook even naar het toilet, toen hij terug kwam had hij grote lol... hij liep langs me heen en trok zijn broek iets naar beneden... Hij had MIJN string aangedaan en gooide zijn boxershort stiekem op mijn schoot onder tafel!!!!
Romantisch is het niet meer geworden die avond... wel pijn in mijn buik van het lachen...
En ik denk ook dat de romantiek dan wel ver te zoeken zal zijn geweest
. Daar zou ik juist voor smelten
. Humor, daar hou ik wel van.
patsur schreef:Deze is ook werkelijk briljant uit dat topic:Storm76 schreef:Ik heb een keer iets meegemaakt....
Ik ging uit eten met mijn vriendje, we konden elkaar nog niet zo gek lang en ik wilde indruk op hem maken.
Ik had in de Cosmopolitan gelezen hoe ik een man gek kon maken en ik wilde dat eens uitproberen.
Ik moest naar het toilet en nadat ik geweest was en terugliep naar mijn plaats, gooide ik stiekem mijn string op zijn schoot, hij verkleurde en lachte ondeugend naar me. Ik dacht dat ik het gewenste effect had bereikt, maar het bleek toch anders uit te pakken...
Mijn vriend stond iets later op en ging ook even naar het toilet, toen hij terug kwam had hij grote lol... hij liep langs me heen en trok zijn broek iets naar beneden... Hij had MIJN string aangedaan en gooide zijn boxershort stiekem op mijn schoot onder tafel!!!!
Romantisch is het niet meer geworden die avond... wel pijn in mijn buik van het lachen...
!
.
. Toen-ie vroeg waar ik mee bezig was, antwoorde ik heel dapper: 'Paddenstoelen vangen, ik moet groot worden'. Ik zat nog totaal in m'n mariospelletje. En ook m'n ogen gewoon open en antwoorden op wat iemand vraagt... Heel erg!

Yv_ schreef:Haha, en over dat praten in je slaap... Hier nog eentje met hele verhalen.
Heb echt gigantisch vaak gehad dat ik de volgende ochtend wakker werd naast een boze vent en niet wist waarom-ie precies boos was.
Had ik 'm blijkbaar naar alle kanten van het bed getrapt met het nodige gescheld, gestomp etc..
En ooit ging ik Mario spelen, maar het lukte voor geen meter om de paddenstoelen te pakken waar je groter van werd enzo. Midden in de nacht heb ik dus op mn ex z'n rug liggen bonken en slaan. Toen-ie vroeg waar ik mee bezig was, antwoorde ik heel dapper: 'Paddenstoelen vangen, ik moet groot worden'. Ik zat nog totaal in m'n mariospelletje. En ook m'n ogen gewoon open en antwoorden op wat iemand vraagt... Heel erg!

Word je afgeschilderd alsof je ik weet niet wat bent!