Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:40

Denken jullie eraan dat slowchatten niet is toegestaan. Jullie mogen ook naar de HK, daar kan het wel :)

Keet

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:41

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:42

NOT DONE op de 1e date:
Boeren, scheten laten, zweetgeur, alleen over zichzelf praten, over exen praten, spencertjes aan, handen die een eigen leven lijken te leiden, instappertjes, praten over kwaaltjes, opscheppen over baan/salaris/huis, de dame niet netjes naar huis brengen, dronken worden, de dame laten betalen, te laat of te vroeg komen, Koffer/weekendtas met kleren en tandeborstel mee nemen, sms'en of bellen met anderen tijdens de date, ...

Moet ik nog even doorgaan..? :+
Laatst bijgewerkt door Lante op 03-06-09 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:43

Oh en aankomen met witte sportsokken in sandalen vind ik ook echt niet kunnen _O- Heel cliché maar toch erg fout :D

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:49

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:52

Hilde_q schreef:
Evelli schreef:
[HK] Naar aanleiding van afknappers van mannen - ervaringen? :-D

een heel HK topic over afknappers bij mannen :)

ja leuk topic..

mensen onder de 18 werden alleen niet serieus genomen ...

die werden ook serieus genomen :) maar mochten niet naar de meeting komen vanwege de activiteit die we gepland hadden die voorschreef dat elke aanwezige 18+ was :)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:26

dan vraag ik met toch echt af wat voor activiteit dat is geweest dan....

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:36

de jongen ut t restaurant verhaal was 20 bijna 21 :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:36

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:43

nee dat bedoel ik niet zo..
ik had altijd het idee dat ik niet echt serieus genomen werd en inderdaad jammer dat je dan een meeting organiseerd waarbij er al mensen sowieso niet mee kunnen..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:44

Dan organiseer je er zelf toch eentje waar wel iedereen meekan? ;)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:45

het was geen aanval hoor ? ;)

en als je het graag wil weten ik heb al meerdere meetings georganiseerd :D

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:15

Deze is ook werkelijk briljant uit dat topic:

Storm76 schreef:
Ik heb een keer iets meegemaakt....

Ik ging uit eten met mijn vriendje, we konden elkaar nog niet zo gek lang en ik wilde indruk op hem maken.
Ik had in de Cosmopolitan gelezen hoe ik een man gek kon maken en ik wilde dat eens uitproberen.

Ik moest naar het toilet en nadat ik geweest was en terugliep naar mijn plaats, gooide ik stiekem mijn string op zijn schoot, hij verkleurde en lachte ondeugend naar me. Ik dacht dat ik het gewenste effect had bereikt, maar het bleek toch anders uit te pakken...

Mijn vriend stond iets later op en ging ook even naar het toilet, toen hij terug kwam had hij grote lol... hij liep langs me heen en trok zijn broek iets naar beneden... Hij had MIJN string aangedaan en gooide zijn boxershort stiekem op mijn schoot onder tafel!!!!

Romantisch is het niet meer geworden die avond... wel pijn in mijn buik van het lachen...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 12:22

Hahahahahaha _O-
Dat vind ik wel echt een héle vette actie :+

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 12:24

Die ook wel erg lachwekkend _O- En ik denk ook dat de romantiek dan wel ver te zoeken zal zijn geweest _O-

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:05

Geweldig :P . Daar zou ik juist voor smelten :P . Humor, daar hou ik wel van.

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:52

omg die is echt geniaal hahaha :')

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:54

hahaha help ik val mijn stoel van t lachen

patsur schreef:
Deze is ook werkelijk briljant uit dat topic:

Storm76 schreef:
Ik heb een keer iets meegemaakt....

Ik ging uit eten met mijn vriendje, we konden elkaar nog niet zo gek lang en ik wilde indruk op hem maken.
Ik had in de Cosmopolitan gelezen hoe ik een man gek kon maken en ik wilde dat eens uitproberen.

Ik moest naar het toilet en nadat ik geweest was en terugliep naar mijn plaats, gooide ik stiekem mijn string op zijn schoot, hij verkleurde en lachte ondeugend naar me. Ik dacht dat ik het gewenste effect had bereikt, maar het bleek toch anders uit te pakken...

Mijn vriend stond iets later op en ging ook even naar het toilet, toen hij terug kwam had hij grote lol... hij liep langs me heen en trok zijn broek iets naar beneden... Hij had MIJN string aangedaan en gooide zijn boxershort stiekem op mijn schoot onder tafel!!!!

Romantisch is het niet meer geworden die avond... wel pijn in mijn buik van het lachen...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:28

nog een afknapper... voor mij vrij recent!

vanmorgen, kwam er een vriend van me langs, ff filmpje kijken. bleek een film te zijn waar ik totaal niet van hou :S
oorlog, schieten, vechten, bloed, veel s.e.x., etc.
dus ik zat al iedere x te zeggen: als het weg is, zegje het he?

nou prima, op een gegeven moment pakt ie me mob.
gaat ie me inbox snel lezen :S
ook kreeg ie een sms van zn vriendin (blijkbaar) en was ie ff stil..

hoe triest???????

blegh.... k ga geen film meer kijken, laat me mob. verdwijnen...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:16

Hmm, beetje een rare gozer dat EngeltjeS...
Zodra zo'n iemand mijn telefoon pakt, had-ie mooi gelijk door kunnen lopen naar de voordeur. Zou ik echt niet accepteren.

Hahaha, ik lig wel echt dubbel om het verhaal van Storm76. Ik zie het ook helemaal voor me! Geweldige gozer :)!

Haha, en over dat praten in je slaap... Hier nog eentje met hele verhalen :o .
Heb echt gigantisch vaak gehad dat ik de volgende ochtend wakker werd naast een boze vent en niet wist waarom-ie precies boos was.
Had ik 'm blijkbaar naar alle kanten van het bed getrapt met het nodige gescheld, gestomp etc..
En ooit ging ik Mario spelen, maar het lukte voor geen meter om de paddenstoelen te pakken waar je groter van werd enzo. Midden in de nacht heb ik dus op mn ex z'n rug liggen bonken en slaan :=. Toen-ie vroeg waar ik mee bezig was, antwoorde ik heel dapper: 'Paddenstoelen vangen, ik moet groot worden'. Ik zat nog totaal in m'n mariospelletje. En ook m'n ogen gewoon open en antwoorden op wat iemand vraagt... Heel erg!

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:38

De kennismaking met mijn eerste schoonmoeder:

Mijn vriendje en ik waren uit geweest en zaten saampjes in een cafe waar de klok in tegengestelde richting liep (23 jaar geleden). Mijn vriendinnen zaten in de disco en we zouden om 23:45 uur opgehaald worden door de vader van een vriendinnetje. Stipt op dat uur stond ik voor de disco, maar er waren geen vriendinnen te bekennen en ook de auto met die vader was er niet. Ik werd al een beetje zenuwachtig (middernacht 15 km van huis met mijn juist nieuwe -eerste- vriendje die ik net een week kende, 17 jaar en geheel onzelfstandig).
Ik bel dus naar huis of ze me please op konden komen halen (ik wist eigenlijk al dat het niet mogelijk was), maar omdat mijn vader ernstig ziek was zat er dat niet in. Ook een neef die in de buurt woonde kon me niet meenemen, want die moest alweer om 4 uur smorgens uit bed en dat was ook geen uur om weer op straat te komen staan.
Heel voorzichtig bood mijn vriendje aan: ga maar gewoon met mij mee, dat is geen enkel probleem. Hij bracht het op een manier alsof het heel normaal was. Ik moest toch wat en ben met hem meegegaan (10 km bij hem achterop de fiets). Komen we daar aan (moeder lag al te bed), roept hij naar boven: "Mam, "Macusa" blijft hier vannacht slapen!". Ik heb nog nooit iemand zo snel van de trap zien komen, in pyama. Ik kreeg een enorme preek over wat voor een meisje ik wel niet was en of wij dachten of dit normaal was (ik heb dus echt nóóit wat uitgevreten). Die mensen woonden tegenover de kerk en ik heb het die nacht elk uur horen luiden (hij beneden op de bank en ik boven in zijn bed). De volgende ochtend heeft mijn vriendje me met de auto van zijn moeder naar huis (of liever gezegd de hoek van de straat waarin wij woonden) gebracht en daar wisten ze niet beter of ik had bij mijn neef geslapen.
De relatie heeft 10 jaar geduurd, maar het contact met mijn toenmalige schoonmoeder is altijd wat gespannen gebleven en haar vriend had al helemaal geen hoge pet van mij op (is ook altijd zo gebleven).

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:55

Geweldige verhalen weer. Ben benieuwd wat ik morgen misschien ga meemaken. Ben net ter date gevraagd voor morgen avond :))

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:59

@ mel: we willen wel verslag he :D

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 23:35

Gisteravond ben ik voorgelezen uit een heel leuk boek, het heet 'Hoi, leuk dat je mijn profiel bekijkt. Echt hilarisch, en geschreven door een man.
Op internet staat wel een leuke site site hierover: http://www.hoileukdatjemijnprofielbekijkt.nl/ Ik heb erg gelachen, net als in dit topic.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 08:56

Pfff EngeltjeS wat een domper :')
Bij mij zou die ook de deur gewezen krijgen hoor! :P

Yv_ schreef:
Haha, en over dat praten in je slaap... Hier nog eentje met hele verhalen :o .
Heb echt gigantisch vaak gehad dat ik de volgende ochtend wakker werd naast een boze vent en niet wist waarom-ie precies boos was.
Had ik 'm blijkbaar naar alle kanten van het bed getrapt met het nodige gescheld, gestomp etc..
En ooit ging ik Mario spelen, maar het lukte voor geen meter om de paddenstoelen te pakken waar je groter van werd enzo. Midden in de nacht heb ik dus op mn ex z'n rug liggen bonken en slaan :=. Toen-ie vroeg waar ik mee bezig was, antwoorde ik heel dapper: 'Paddenstoelen vangen, ik moet groot worden'. Ik zat nog totaal in m'n mariospelletje. En ook m'n ogen gewoon open en antwoorden op wat iemand vraagt... Heel erg!

Haha ik heb dat gehad met Mariokart! Ik het op de Wii Mariokart gespeeld. Toen 's nachts zat ik rechtop, op de rand van zijn bed, met mn handen ''aan het stuur''. Vraagt mijn vriend: Mandy, wat ben jij nou weer aan het doen? Ik: Hoezo? Zie je toch, Mariokarten! _O-

Macusa: Ik vind dat echt sneu voor jou :P Word je afgeschilderd alsof je ik weet niet wat bent!