gefeliciteerd Faux!

gisteren de rekening gehad van bolleke's grote beurt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muisbal schreef:Zo net eindelijk weer eens les gehad, en had weer ff moeite met inparkeren, voelde me zo'n muts
Ik heb veel door zeer drukke straten gereden met veel 'loslopende' mensen. Jezus heb wel een paar keer flink op de rem moeten stampen. Mensen kijken echt niet uitMaar loste volgens hem wel alles netjes op
En ik hoorde ook dat de wachttijden voor examens momenteel 12-14 weken bedraagt
Faux schreef:Halloooo allemaal! Ik kom hier even binnenvallen, hoop dat jullie dat niet erg vinden..Gisteren heb ik mijn rijbewijs gehaald! ( 1x TTT, 1x gezakt en de 2e keer was gisteren en dus gehaald!
)
Het ging gewoon állemaal helemaal netjes en de examinator had niks te melden dan dat het makkelijk en vloeiend ging en dat ik dus geslaagd was.![]()
Maar ik zit een beetje vervelend, want vandaag kan ik niet naar het gemeentehuis (begrafenis zometeen), morgen is het hemelvaart.. Ik kan misschien vrijdagochtend maar dat weet ik ook niet zeker. Nu vroeg ik me af, als ik 30 euro extra betaal voor een "spoedlevering" van mijn rijbewijs, HOE "spoedig" komtie dan? Weet een van jullie dat?
Alvast bedankt!
patsur schreef:xTamara schreef:Balen zeg Lynniiie!
wat waren je zakpuntjes?
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn moeders auto gereden, zonder stuurbekrachtiging..
Tjeee wat wennen zeg!
Ben je niet de bosjes ingeredenIs mij een keer overkomen, toen ik met mn 16 jaar even de auto voor de deur wilde zetten
Naaltje schreef:gisteren de rekening gehad van bolleke's grote beurtveel geld maar viel toch wel mee gelukkig
xTamara schreef:patsur schreef:
Ben je niet de bosjes ingeredenIs mij een keer overkomen, toen ik met mn 16 jaar even de auto voor de deur wilde zetten
Hahaha nee gelukkig niet!
Maar heb vandaag weer gereden en het gaat een stuk beter..
ik kwam wel een keer op de andere weghelft terecht omdat ik niet te ver doorstuurde
voor de rest is dat ding al 10x afgeslagen omdat je de koppeling op moet laten komen en tegelijkertijd gas moet geven.. Erg vervelend..
Naaltje schreef:goed hard erin rammen tamara!heb ik bij de mijne ook..
of hij trilt eruit
en dat koppelen/gas gaat wennen, ik doe het nu zo, ik geef als ik aan mezelf twijfel gewoon wat extra gas, dan brult hij maar eventjes