Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dat was voor hem het ideale moment om een praatje te maken haha
haha kom je gelijk veel over hem te weten en heb je iets om over door de praten 0oSannuho0 schreef:Ik ben wel eens benieuwd hoe je het beste iemand online, dus via internet kan versieren.
Bij mij zijn het altijd gewoon de standaard gesprekken van hoe is het, ja goed en met jou? Nog wat gedaan vandaag? Heb je nog plannen voor het weekend?
En daarna lopen de gesprekken altijd dood![]()
Soms wel erg jammer, want je hebt er soms best leuke tussen zitten..maar ik weet dan gewoon niet meer wat ik moet zeggen.

Polly_ schreef:Wat ook werkt is hard to get spelen. Zo loopt er al sinds vorig jaar bij ieder feest een jongen achter me aan, haha en ik maar zeggen: ja moet even weg. spreek je wel weer.

Saskiaatje schreef:Polly_ schreef:Wat ook werkt is hard to get spelen. Zo loopt er al sinds vorig jaar bij ieder feest een jongen achter me aan, haha en ik maar zeggen: ja moet even weg. spreek je wel weer.
Dan heb jij toevallig een jongen die een bord voor z'n kop geeft.
Als een meisje bij mij hard to get speelt kan ze dat toch echt bij iemand anders gaat doen, want daar hou ik helemáal niet van.
Sommige houden daar van, andere weer niet. Een geluk dat er verschillende soorten mensen rondhuppelen op deze aardbol
[HK] versiertips en verhalen van the day after Saskiaatje schreef:Polly_ schreef:Wat ook werkt is hard to get spelen. Zo loopt er al sinds vorig jaar bij ieder feest een jongen achter me aan, haha en ik maar zeggen: ja moet even weg. spreek je wel weer.
Dan heb jij toevallig een jongen die een bord voor z'n kop heeft.
Als een meisje bij mij hard to get speelt kan ze dat toch echt bij iemand anders gaat doen, want daar hou ik helemáal niet van.