Gisteravond eerste theorie gehad (administratie). Viel best mee. Ik zat als enige vrouw tussen 7 mannen. Typische chauffeurs zaten erbij, maar ook een knulleke dat ik nog geen 18 gaf en die een kop kleiner was als ik... en ík ben al niet groot.... Maar weer wat geleerd over loco, transito en dat soort termen en als het niet moeilijker wordt als dit, fietsen we er zo doorheen.
Hier les ik in. Ook in die kleur. Heb datum voor TTT nog niet. De les gisteren ging eigenlijk best bagger. Heb 3 stoeprandjes geraakt terwijl ik dat normaal noooooit doe. En ben bij stoplicht gewoon afgeslagen! Doe ik ook nooit.. Bah zat ook niet echt lekker in me vel.. Pff
Imker
Geplaatst: 16-04-09 09:50
Had ik ook niet , maar voor je vragtwaggelbewijs moet je het weten...
ik heb mijn ttt echt verpruts vorige week. alles ging gewoon bagger. datum van het afrijden is bekend. mag in mei afrijden. verder hou ik het nog ff geheim.
Grappig om te zien hoe iedereen in een andere auto rijdt
Denk dat ik binnenkort vraag of ik nog 1 keer in het busje mag, maar dan wel na mn examen, gewoon 1 les, of een keer oefenen. Dan is de stap mn vaders busje in ook niet zo groot
Nou, eigenlijk ging het wel goed. Maar had heule domme fouten. Zag een keer een stopbord over het hoofd, was een hele moeilijke kruising met hellingproef enzo, dus lette wel allemaal daarop, maar niet op dat stomme rotbord. En bij een spoorwegovergang, moest op een trein wachten en voor me stonden allemaal fietsers, die begonnen meteen de fietsen toen de bomen omhoog gingen, en ik reed automatisch mee, terwijk het rooie licht nog niet uit was, oeps... hij had met toen nog laten slagen, maar net voor het cbr is nog een rotafslag. en ik kijk alleen naar links, komt niets aan, rijd de weg op komt er van rehct stoch een auto
Ik wil ook eeeeeeeeeeerrrrrrrrgggg graag beginnen aan mijn rijbewijs, ben het onderhand een beetje zat met het fietsen.. Helaas (nouja helaas ) zijn er een aantal grote aankopen tussen gekomen, zoals een zadel en een vakantie naar Maleisie deze zomer. Ben bang dat ik dus nog even moet wachten.. Heb me ook nog niet echt verdiept in rijscholen in de buurt, binnekort maar eens doen .