pastel schreef:Wat dat in mijn ogen te maken heeft met hard voor iemand zijn, is dat zij éérst naar de politie is gegaan voordat ze zijn verhaal überhaupt had gehoord. Dat vind ik behoorlijk hard, en met een notering bij de politie kan hij in de toekomst meer problemen krijgen dan met het 'alleen' terugbetalen van het gestolen geld... Ik zou overigens ook naar de politie zijn gegaan, ik zou alleen wel eerst zijn verhaal persoonlijk gehoord willen hebben. Maar dan wel álles en niet dat hij de helft zogenaamd niet weet... Over al dan niet houden van heb ik het niet gehad, die link heb jij (pastel) er zelf bij gelegdpretletter17 schreef:Wat heeft die melding te maken met wel of niet hard voor hem zijn?Je kunt niet hard voor hem zijn maar hebt wél melding gemaakt bij de politie? Dat kan ik niet rijmen. Weet hij dat je bij de politie bent geweest? En wat vindt hij daarvan? En inderdaad, heeft hij nu wel verteld wat er eigenlijk aan de hand was?
Hij mag maar blij zijn met zo'n begripvolle vriendin. Hij had aan mij geen beste gehad... liegen en bedriegen doe je maar in je eigen tijd maar niet bij mij... Maar gelukkig gaat iedereen daar anders mee om
Soms is dat de enige manier om tot iemand door te dringen en dat staat los van het feit dat zij nog steeds van hem houd.
Dat is niet zomaar even over.