Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E_dicky schreef:Felony is toch een zware misdaad?
E_dicky schreef:Weet iemand wat Aggravated Arson betekent?
Sterre schreef:Er staan er wel meer met een (wind)hond op de foto; volgens mij zitten die in dezelfde gevangenis, waar ze zo´n project met die honden hebben.
Tot hoever hebben jullie de profilen op writeaprisoner bekeken? Ik ben gisterenavond t/m blz. 120 gekomen (van de 349).
KiWiKo schreef:1st is moord 2nd is doodslag
Oamaru schreef:Dit is echt een twijfelgeval. Ik zou graag met iemand willen schrijven die onschuldig vast zit. Maargoed, je zit niet vast als ze weten dat je onschuldig zit. Maar in een geval van manslaughter oid vind ik toch echt dat ze het niet verdienen om nu vriendelijke mailtjes te krijgen.
urselin schreef:Ik ga hier ook even meelezen.
Ik ben door dit topic gaan lezen op writeaprisoner.com en misschien wil ik wel iemand gaan schrijven.
Maar ik twijfel of het slim is om met een mannelijke gevangene te gaan schrijven, terwijl je zelf een relatie hebt?
Ik wil zelf alleen gezellig schrijven en misschien een vriendschap opbouwen als het klikt.
ManonR_ schreef:Ik ga met twee mensen schrijven; eentje is veroordeeld voor het koerieren van drugs, de andere voor medeplichtigheid bij oplichting.