Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:25

crystal schreef:
maar dat kom je toch in elke relatie tegen leeftijdsverschil of niet. ik had dus beter gewoon de rest van mn leven bij mn ouders kunnen blijven wonen, of mezelf opsluiten in een kast was misschien nog wel beter geweest, zonder al die negatieve invloeden van buitenaf. we hebben het hier over leeftijdsverschil niet over het ingredient over hoeveel kans je hebt dat je bij elkaar blijft?

Natuurlijk, ik ken geen relatie die die fases niet heeft. En degenen die beweren dat ze het niet hebben liegen dat het gedrukt staat Clown . Of een persoon binnen die relatie speelt toneel, wat mij ook niet gezond lijkt. Knipoog

Maar bij zo'n enorm leeftijdsverschil en verschil in levensfase met jouw jonge leeftijd is de kans wel vele malen groter dat de levenspaden een andere richting op gaan. De tijd zal het leren.......

Verder ben ik juist heel blij dat ik eh...'geleefd' heb, zal ik maar zeggen. Haha!
Ik moet er niet aan denken dat ik bij mijn eerste liefde was blijven hangen. Was ik overigens vreselijk verliefd op, hoor, vergis je niet. God, wat een tranen heb ik om die jongen gelaten. We zijn 5 jaar samen geweest, stoplichtrelatie. Clown
Maar achteraf was hij zo niet mijn type (en daarmee zeg ik niet dat hij slecht is, nee, heerlijke vent verder). Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:27

crystal schreef:
een beetje de slet uithangen zeker, van de ene jonge vent naar de ander. En btw hoe weet jij dat hij de eertse was die mij zoende?

Jong, ouder, blank, zwart, bekend, onbekend (heb in de showbizz gewerkt Haha! ), Italiaans, Engels, Nederlands, om maar wat te noemen, hahaha..... Tjongejonge, waar kom jij vandaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:27

crystal schreef:
een beetje de slet uithangen zeker, van de ene jonge vent naar de ander. En btw hoe weet jij dat hij de eertse was die mij zoende?

Dan ben je nog geen slet, hoor, alleen dan heb je vergelijkingsmateriaal!!!
Dat van die eerste zoen heb je zelf ergens neergezet op Bokt, je was toen 17 jaar schreef je en het vereist niet veel rekenwerk om uit te vinden dat je toen al met je huidige man was. Nou ja, tenzij je een slippertje hebt gemaakt natuurlijk! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:29

N.B. Ik ben ook alleen maar blij dat ik niet met de eerste de beste verkering iets definitiefs ben aangegaan, dat was niet goedgekomen!!!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:29

Het is bewezen dat mensen die 7 of meer 'partners' hebben gehad meer kans hebben op een goed en lang huwelijk. Niet dat het heel veel hiermee te maken heeft Huilen van het lachen
Toen ik 16 was wist ik echt nog niet wat ik wilde, had wel eens een vriendje maar wist ook dat dat meer uitproberen was, stelde niet heel veel voor. Nu, ruim 3 jaar later (en vele 'partners' Bloos) weet ik toch wel meer wat ik wil en denk ik goed na over wat ik doe. Ik persoonlijk had die jaren van vrijheid echt wel nodig!
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 07-01-09 01:33, in het totaal 4 keer bewerkt

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:30

Jullie zijn echt wel bovenop crystal aan het springen hé? Haha!

Nuja, het zijn uiteindelijk toch haar keuzes, en hoe het afloopt zullen wij nooit te weten komen...

Trouwens; ik moet er niet aan denken om met een kerel te verkeren die mijn vader kon zijn, maar liefde hou je niet tegen toch?
Nuja, in mijn geval zou het al moeilijk zijn om op zo'n "oude" te vallen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:30

crystal schreef:

Wederom ben je heel erg zwart wit in je gedachtengang. Waarom ben je een slet als je wat meer jongens uitprobeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:31

LauraMc schreef:
Het is bewezen dat mensen die 7 of meer 'partners' hebben gehad meer kans hebben op een goed en lang huwelijk. Niet dat het heel veel hiermee te maken heeft Huilen van het lachen
Toen ik 16 was wist ik echt nog niet wat ik wilde, had wel eens een vriendje maar wist ook dat dat meer uitproberen was, stelde nier heel veel voor. Nu, ruim 3 jaar later (en vele 'partners' Bloos) weet ik toch wel meer wat ik wil en denk ik goed na over wat ik doe. Ik persoonlijk had die jaren van vrijheid echt wel nodig!

Nou dan heb ik de kans op een spetterend fantastisch huwelijk Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:32

Twiggy2008 schreef:
crystal schreef:

Jong, ouder, blank, zwart, bekend, onbekend (heb in de showbizz gewerkt Haha! ), Italiaans, Engels, Nederlands, om maar wat te noemen, hahaha..... Tjongejonge, waar kom jij vandaan?

Heb jij alle kleuren en smaken uitproberen niet wat te letterlijk genomen Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:32

whisperramse schreef:

Nuja, het zijn uiteindelijk toch haar keuzes, en hoe het afloopt zullen wij nooit te weten komen...

Trouwens; ik moet er niet aan denken om met een kerel te verkeren die mijn vader kon zijn, maar liefde hou je niet tegen toch?
Nuja, in mijn geval zou het al moeilijk zijn om op zo'n "oude" te vallen. Lachen

Is niet er bovenop springen, maar het is meer dat ik me zorgen maak! En dat meen ik oprecht!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:33

LauraMc, ikke ook Knipoog . Heb 3 echt lange, serieuze relaties gehad en er is veel tussendoor gekomen, zal ik maar zeggen. Waar overigens fantastische mannen tussen zaten, waar ik nu nog mee bevriend ben. Heb ik zoveel van geleerd en ook lol mee gehad. Noem mij dan maar een slet, mij boeit het niet, heb nergens spijt van.

En ben nu gesetteld met de vader van mijn kindje. En met hem word ik stokoud. Lovers

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:35

Pipo schreef:
Heb jij alle kleuren en smaken uitproberen niet wat te letterlijk genomen Haha! Knipoog

Ja, ik denk het wel en het beviel me prima. Haha!
Ik was er eentje met hele wilde, blonde haren, hahaha..... Knipoog
Maar ik ben ook allang geen 19 meer, he. Clown

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:37

Twiggy2008 schreef:
LauraMc, ikke ook Knipoog . Heb 3 echt lange, serieuze relaties gehad en er is veel tussendoor gekomen, zal ik maar zeggen. Waar overigens fantastische mannen tussen zaten, waar ik nu nog mee bevriend ben. Heb ik zoveel van geleerd en ook lol mee gehad. Noem mij dan maar een slet, mij boeit het niet, heb nergens spijt van.

En ben nu gesetteld met de vader van mijn kindje. En met hem word ik stokoud. Lovers

Héé, jij bent Nadya, je hebt alleen je boktnaam veranderd Tong uitsteken Ik was het vaak met jou eens vandaar dat ik dat onthouden heb Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:38

Nou jaaaaa, dit is weird, ik weet met wie ik te maken heb maar had niet eens gezien dat de naam veranderd was hahaha!!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:39

Hihihi, die is al maanden veranderd, jongens...... Haha!
Laura, jij ook zo'n wilde tante, hahaha!!! Knipoog

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:40

suleilitha schreef:
whisperramse schreef:

Is niet er bovenop springen, maar het is meer dat ik me zorgen maak! En dat meen ik oprecht!

Tjah, dat kan ik me inbeelden...
Maar als ze zelf geen kwaad inziet, heeft het weinig nut haar hiervan te proberen overtuigen.

Het enige waar ik bang voor zou zijn om als jonge meid met een oudere man te trouwen is dat je later nooit op je eigen poten zal kunnen staan.
Denk eens na; het huis? van hem! Het bedrijf? Van hem! Het onderhoud van de paarden? Voor hem...
Lijkt me als je ooit de beslissing om weg te gaan wilt nemen het voor jou heel moeilijk zal zijn om het op je eentje te moeten doen...

Ik ben trouwens nu verloofd met mijn kerel die 8 jaar ouder is dan ik.
Zijn al twee jaar samen, wonen ook al 1,5 jaar samen, maar no way dat ik één dag langer bij hem zou blijven als er geen gevoelens meer zijn. Dan kan je zeggen; waarom trouwen? Omdat het NU goed aanvoelt, hoeft dat het binnen tien jaar niet meer te doen.
Ik zal nooit zeggen dat wij eeuwig samen blijven. Ik vind dat je op dat vlak altijd down to earth moet blijven.
De dag dat het niet meer lukt wil ik niet blijven aanklooien en kies ik voor mijn maar ook voor zijn eigen geluk.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:46

Voor eeuwig samen, is ook onzin. De meeste relaties redden dat bij lange na niet.
Trouwen vind ik ook niet zo veelzeggend. Je kunt altijd gaan scheiden. Altijd.

Ik heb inmiddels een kind met mijn man en niets zal ons meer verbonden houden dan ons kind. Ook, als we ooit uit elkaar gaan.
Stel je voor dat ik met mijn eerste liefdes een kind had gehad, dan had ik altijd aan die mannen vast gezeten. Hoe lief ik sommigen ook vind, het is beter dat het gewoon niet zo is. Achteraf, he, want toen zag ik dat natuurlijk niet altijd. Clown

Tussen je 20e en 30e verandert er nog zo ontzettend veel. Zoveel. Niet alleen om je heen, maar ook binnenin je.
Na je 30e word je wat stabieler. Geldt overigens niet voor iedereen, hoor, maar voor het gros wel. Knipoog

Maar goed, als jullie nu gelukkig zijn, prima. Ik hoop dat je niet teveel hebt moeten opofferen. En dat meen ik oprecht. Lachen

Laura, ik zie amper foto's in jouw profiel trouwens, even tussendoor. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:48

Hihi daarom ben ik ook blij dat ik voor mijn dertigste heel wat mannetjes heb verslonden Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:51

Dus ik ben gelukkig niet de enige eh... hoe noemde ze het? Slet? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:53

Twiggy2008 schreef:

Uhmm..........nee hoor Haha! Schijnheilig

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:54

Bwah; hij heeft meer opgeofferd voor mij dan ik voor hem Haha!
Hij is in Gent komen wonen, heeft er een hele dierentuin en een ambetante schoonfamilie bijgenomen Huilen van het lachen
Drie weken op stro geslapen omdat ik buitengezet werd bij mijn vader.. Hard gewerkt toen we samenwoonden en ik nog studeerde om alles te kunnen betalen dus op dat vlak zit alles wel schor hoor Haha!
Ventlief zou veel voor me doen (en ik voor hem ook hoor! Ja )

Nadya; idd, kan me niet inbeelden dat er iets is dat je meer kan verbinden dan een kind. Helaas zijn wij beiden geen "kindjesmensen" en stellen we genoeg aan onze paarden, honden en katten Huilen van het lachen Haha!

Ik heb trouwens maar twee andere relaties gehad voor ik mijn kerel tegenkwam, dus ook ik heb er niet op "losgefladderd". Ik heb niet de indruk iets gemist te hebben, maarja, ben ook nog maar 18,5. Wie weet hoe ik erover denk als ik 25 ben?
Ik blijf altijd reëel, en besef wel dat iedere relatie kan stuk lopen.
Ook deze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:55

Twiggy2008 schreef:

Nee hoor meid, echt niet, hier nog eentje, ook een slet Haha!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:56

Haha, dames toch Tong uitsteken

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:58

Twiggy2008 schreef:
Laura, ik zie amper foto's in jouw profiel trouwens, even tussendoor. Knipoog

Bij deze Haha!

Maar man, wat ben ik dan blij dat ik een 'slet' ben *LOL*

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:59

Ik weet dat er op bokt nog veel meer zijn, hoor. Dat is wel een eh.... troost. Tong uitsteken

Wat een heerlijke IJsjes heb jij. Die laatste foto, haha, zo stond Sam er ook bij vanmorgen. Bevroren vachtje. Lachen