crystal schreef:maar dat kom je toch in elke relatie tegen leeftijdsverschil of niet. ik had dus beter gewoon de rest van mn leven bij mn ouders kunnen blijven wonen, of mezelf opsluiten in een kast was misschien nog wel beter geweest, zonder al die negatieve invloeden van buitenaf. we hebben het hier over leeftijdsverschil niet over het ingredient over hoeveel kans je hebt dat je bij elkaar blijft?
Natuurlijk, ik ken geen relatie die die fases niet heeft. En degenen die beweren dat ze het niet hebben liegen dat het gedrukt staat

Maar bij zo'n enorm leeftijdsverschil en verschil in levensfase met jouw jonge leeftijd is de kans wel vele malen groter dat de levenspaden een andere richting op gaan. De tijd zal het leren.......
Verder ben ik juist heel blij dat ik eh...'geleefd' heb, zal ik maar zeggen.

Ik moet er niet aan denken dat ik bij mijn eerste liefde was blijven hangen. Was ik overigens vreselijk verliefd op, hoor, vergis je niet. God, wat een tranen heb ik om die jongen gelaten. We zijn 5 jaar samen geweest, stoplichtrelatie.

Maar achteraf was hij zo niet mijn type (en daarmee zeg ik niet dat hij slecht is, nee, heerlijke vent verder).