Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vind ik wel erg fijn, ik zit wat beter in mijn vel en ben gewend aan het idee dat mijn pony toch echt te koop staat en er ook daadwerkelijk mensen langs komen. 

Madeira_ schreef:Tja. Vannacht weer een galstenenaanval. Dus ja.. Huilen zat er ook weer bij, omdat ik niet meer kan braken sinds dat ik mijn maagband heb, maar je blijft dus wel die bewegingen maken met je maag en je stikt bijna in je bewegingen en toen werd ik een beetje bang..
ik hoop ook dat ik er gauw van af mag wezen.. disndag gesprek in het ziekenhuis.. 
_Tara_ schreef:@ Sonja: Wat is er aan de hand met jou en je vriend dan?
Madeira_ schreef:Tja. Vannacht weer een galstenenaanval. Dus ja.. Huilen zat er ook weer bij, omdat ik niet meer kan braken sinds dat ik mijn maagband heb, maar je blijft dus wel die bewegingen maken met je maag en je stikt bijna in je bewegingen en toen werd ik een beetje bang..
Sterkte zeg!
Sonja_ schreef:Wij laten elkaar heel weinig los, en we zagen dat dat best wel fout was..
Dus ging hij alleen weg, en ik ook, met een vriendin de stad in..
Voelde me alleen zo klóte om niet bij hem te zijn, en voelde me echt alleen die nacht.
M'n vriendin zat de hele tijd te kútten met een jongen.. en ik zat er een beetje bij.
De hele tijd kwamen er jongens naar me toe, maar heb telkens gezegt van ga weg..
Ik vond het gewoon echt niet leuk om zonder hem uit te gaan, niets meer voor mij..
Dus zat er beetje doorheen, want die vriendin liet me ook een beetje links liggen