Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rl_PrincEsS schreef:Als je goed leest staat er ik ben er zwaar op tegen! Er zit gewoon nog een andere kant aan het verhaal. Als jij ervoor kiest om de liefde te bedrijven zonder voorbehoedsmiddel (die in dit land overal te verkrijgen zijn) moet je gewoon de risico's aanvaarden!
Rl_PrincEsS schreef:Als jij ervoor kiest om de liefde te bedrijven zonder voorbehoedsmiddel (die in dit land overal te verkrijgen zijn) moet je gewoon de risico's aanvaarden!
Rl_PrincEsS schreef:In mijn beleving niet. Als je er voor kiest om een kind te nemen moet je je er ook 100% van bewust zijn wat dit met zich meebrengt denk aan kosten en zo zijn er nog veel meer dingen die het met zich meebrengt
BraveSpots schreef:Rl_PrincEsS schreef:In mijn beleving niet. Als je er voor kiest om een kind te nemen moet je je er ook 100% van bewust zijn wat dit met zich meebrengt denk aan kosten en zo zijn er nog veel meer dingen die het met zich meebrengt
En wat als die moeder daar niet van bewust is, en het kind zowat half verwaarloost. Moet het kind dan de dupe zijn van zijn moeder die geen verantwoordelijkheid wil nemen?
Rl_PrincEsS schreef:In mijn beleving niet. Als je er voor kiest om een kind te nemen moet je je er ook 100% van bewust zijn wat dit met zich meebrengt denk aan kosten en zo zijn er nog veel meer dingen die het met zich meebrengt
BraveSpots schreef:Rl_PrincEsS schreef:In mijn beleving niet. Als je er voor kiest om een kind te nemen moet je je er ook 100% van bewust zijn wat dit met zich meebrengt denk aan kosten en zo zijn er nog veel meer dingen die het met zich meebrengt
En wat als die moeder daar niet van bewust is, en het kind zowat half verwaarloost. Moet het kind dan de dupe zijn van zijn moeder die geen verantwoordelijkheid wil nemen?
Rl_PrincEsS schreef:Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik probeer duidelijk te maken dat het kind juist niet de dupe moet zijn van zulke moeders!
BraveSpots schreef:Rl_PrincEsS schreef:Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik probeer duidelijk te maken dat het kind juist niet de dupe moet zijn van zulke moeders!
Maar moeders moeten wel het kind laten komen als ze zwanger zijn volgens jou, of begrijp ik je verkeerd?
! Rock schreef:Maar Elma, een opmerking als 'stomme discussie' draagt nou niet echt een nuttig steentje bij om het zo maar te zeggen...
Natuurlijk heb je recht op je mening, maar een beetje goed onderbouwd en relevant zou prettig zijn. Dank je.

Redpassion schreef:En wat als de voorbehoedsmiddelen niet werken?
Elma_ schreef:Ik vind dit een stomme discussie omdat er mensen meepraten die gewoon geen idee hebben van waar ze over praten.. Als je zelf niet in de schoenen van een moeder hebt gestaan, hoe kun je dan denken dat je er ook maar IETS van weet...
Als buitenstaander beleef je het heel anders dan wanneer het je werkelijk gebeurt, en er worden hier echt dingen geroepen waarvan ik denk.........
Jij wel....