getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:29

BinkyMonster schreef:
Oe, krijg helemaal de kriebels..

Ik ga er nu even van uit dat het een 'goede' geest is. Waarschijnlijk probeert hij/zij contact met jou te maken. Dat zit dan in jou, kan je niks aan doen. Dan heb je gewoon een bepaalde gave. Die vriend (ofwiewashet?) van je, die hoort/ziet niks, dus die heeft die gave niet om dat te horen/zien. Jij bent speciaal, je hebt een gave.

Verder zou ik er wel iemand bij hebben die serieus met geesten kan communiceren. Er zijn natuurlijk altijd 'slechte' geesten.. Maar misschien kan een medium jou wel helpen.

De geest uit de cv ketel... Clown

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:30

Nee, maar er zijn nu zoveel dingen bekent waaruit je kan opmaken dat dit niks met geesten van doen heeft en dan erbij, iemand anders heeft het nu ook gehoord, dus het lijkt me duidelijk.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:34

Je haalt me de woorden uit de mond Onassa.

Daarnaast zijn er geen andere dingen meer gebeurd, als met de telefoon of computer scherm. Geluid komt alleen uit de muur, er is ook al eerder aangegeven een geest blijft niet op 1 plek of hetzelfde geluid op dezelfde plek maken. Voor mij heeft het iets met mechanismen oid te maken. Geen geesten.. Alhoewel ik heus open sta voor voor geestesverhalen hoor, maar hierin geloof ik dat het geen geest is Knipoog

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:38

Eerst maar eens afwachten wat de monteur zegt.
En Dreeetje, geesten zitten ook wel eens op een zelfde plek, een plek waar ze 'vast' zitten en hulp kunnen gaan roepen naar personen die er voor open staan, de 1 hoort dit de ander hoort dit niet of wil het niet horen. Geen enkel probleem, ieder zijn/haar goed recht. Verder wil ik er eigelijnlijk niet over uitwijden tot er meer bekend is, moet al zo vaak op me vingers gaan zitten Knipoog

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:41

Haha, jep ik vind dat ieder zijn mening mag hebben en je mag discussieren zolang het maar op een leuke manier gaat Knipoog

In mijn beleving kunnen geesten niet vast zitten, in jou beleving wel Haha! Maar inderdaad dat zijn weer andere discussies .. Misschien moeten we met zijn allen achter Velux aanbellen, des te eerder kan er iets worden vastgesteld of niet .. Daarna kunnen we aan de gang met huizen reinigen .. nee is gekheid hoor .. Haha! Probeer het wat luchtig te houden Haha!

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:43

Ik begrijp je wel hoor hahaha En ja, discussieren hierover vind ik prima zolang het maar met respect gebeurd en op een leuke manier Lachen
Ieder heeft zijn eigen mening en dat mag allemaal Knipoog

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:43

Ineke, kijk je wel uit dan dat je je vingers niet kneusd??? Knipoog
Maar wat jij zegt kan idd ook kloppen ,maar ik denk dan ook niet dat het zo frequent voorkomt.

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:49

Onderhand zijn me vingers blauw hahaha Nee hoor, even zonder gekheid. Het komt meer voor Onassa steeds meer en meer vraag me niet waarom, ben soms weken achter elkaar bezig om stallen 'schoon' te maken, niet uit te mesten van stront maar uitmesten op mijn gebied. Dieren die steeds meer gaan reageren, het wordt steeds 'drukker' laten we het zo zeggen.

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:50

Jeetje, wat vervelend zeg. Ik hoop dat je er snel achter komt waar dat geluid nu vandaan komt.
Wel fijn dat je psyg het ook hoorde.
Sterkte er nog mee.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 22:53

ik geloof nu op dit moment ook niet meer dat hier sprake is van een geest. het is steeds hetzelfde geluid, soms lang en soms kort, soms gaat het van ahhhhhhhhhhhhhhh en soms van ahhhh. snappie Haha! ik vind het nog steeds een eng geluid maar ben er van overtuigd dat er iets technisch is. morgen eerst velux weer bellen en dan gaan we verder kijken wat er kan zijn.

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:55

Precies Lonneke, hou daar aan vast, hoop ook dat het gewoon een technisch probleem is en dat dat opgelost kan worden Lachen

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 23:41

ineke1963 schreef:
Onderhand zijn me vingers blauw hahaha Nee hoor, even zonder gekheid. Het komt meer voor Onassa steeds meer en meer vraag me niet waarom, ben soms weken achter elkaar bezig om stallen 'schoon' te maken, niet uit te mesten van stront maar uitmesten op mijn gebied. Dieren die steeds meer gaan reageren, het wordt steeds 'drukker' laten we het zo zeggen.

Ik weet wat je bedoelt, we komen elkaar ook wel eens in dat andere topic tegen Knipoog

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 00:40

Jah heb daar ook het 1 en ander gelezen Knipoog

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 09:17

hier hebben we nou precies het zelfde een soort gegil wat uit de cv buis komt.Erg irritant omdat je het op de slaapkamer hoort.Ik denk dat de boel gewoon ontlucht moet worden.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:04

En dat hebben wij ook. Een heel irritante rottoon dat waarschijnlijk uit de buizen komt. Inderdaad ook weer eens ontluchten.
Een poosje geleden hoorde ik steeds een eng, rotgeluid dat van buiten kwam. Tsja...had ik ook nog eens net dat weekend een veel te enge film gekeken....Dus was redelijk angstig. Bleek het het zonnescherm te zijn, dat bij harde wind tegen het raam aan tikt. Zo simpel kan het zijn Haha!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:47

en ?? is er al meer bekend ??
ben je al gebelt door velux ??

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 19:01

zucht... ze hebben me vandaag beloofd terug te bellen maar heb weer niets van ze gehoord. en morgen zullen ze wel dicht zijn dus word het maandag voor ik ze weer kan bellen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:07

lonneke schreef:
zucht... ze hebben me vandaag beloofd terug te bellen maar heb weer niets van ze gehoord. en morgen zullen ze wel dicht zijn dus word het maandag voor ik ze weer kan bellen

Lekker irritant!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:09

Pff, Lonneke.. meteen maandag om 9 uur weer aan de telefoon hangen (iig als je nummer hebt van ze) want vind ik niet kunnen
bent al 'n dikke week (als 't niet al langer is) aan 't wachten totdat er iemand langs komt!
gewoon HUN lastig vallen als 't gaat Knipoog dan worden ze 't vanzelf zat en sturen ze wel iemand langs...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 19:18

ik ga ze zeker maandag ochtend maar wel bellen. ik word hier echt een beetje gek van. ik had gehoopt dat ze deze week nog zouden komen. nu moet ik weer ewachten tot maandag. ik hoop echt dat ze maandag dan ook gelijk iemand sturen, maar dat zal wel niet.

ellepelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:19

bellen en meteen een afspraak maken?
ik ken het hoor, je word soms simpel van al die bedrijven,soms moet je zo lang wachten

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:20

moet zeggen de woning vereniging van ons, sturen vrij snel iemand langs hoor Ja

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 20:51

vanavond heeft mijn visite ( ik had een housewarmingsparty hier) ook kunnen meegenieten van het geluid. de 1e keer hoorde die vriend niks maar de 2e keer gelukkig wel. hij vond het ook een raar geluid en dacht ook hetzelfde als ik, het klinkt als een vrouwenstem die aan het gillen is.

ellepelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:54

had die ook een idee waar het nou vandaan kwam?

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:57

lonneke schreef:
vanavond heeft mijn visite ( ik had een housewarmingsparty hier) ook kunnen meegenieten van het geluid. de 1e keer hoorde die vriend niks maar de 2e keer gelukkig wel. hij vond het ook een raar geluid en dacht ook hetzelfde als ik, het klinkt als een vrouwenstem die aan het gillen is.

goedzoo nog meer bevestiging dat nu twéé andere mensen het gehoord hebben,,,
hoop echt voor je dat het snel word opgelost en "je spook" wordt weggehaald Haha!