Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:33

Noppes schreef:
Tsja ik vind het ook nogal vreemd dat je denkt dat die 9 maanden een grote leugen is. Het was toen toch goed? Hij zou echt niet zolang bij je gebleven zijn als er niks van waar was wat hij zei. Dus ga dat alsjeblieft niet denken!

Dit topic lucht echt heel erg op. Want ik begin me nu weer te realiseren dat het toch wel leuk was. En dat het dan ook niet meer uitmaakt wat het heeft betekend. Natuurlijk wil ik het nog steeds wel weten. Maar als hij over haar loog, waarom zal hij dan niet vrolijk over mij gaan liegen?

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:37

Aan de andere kant geef je net wel zelf aan dat hij al eerder heel erg verliefd is geweest en over dat meisje geen kwaad woord heeft gesproken, waarom over jou dan wel denk je? Knipoog

Ik geloof echt niet dat die 9 maanden voor hem niks betekend hebben, kwel jezelf toch niet zo met die gedachte meid. Lachen

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:38

Janine1990 schreef:
Maar als hij over haar loog, waarom zal hij dan niet vrolijk over mij gaan liegen?

Misschien heeft hij dat al wel gedaan. En wat dan nog? Verward

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:39

gekkesies schreef:
Aan de andere kant geef je net wel zelf aan dat hij al eerder heel erg verliefd is geweest en over dat meisje geen kwaad woord heeft gesproken, waarom over jou dan wel denk je? Knipoog

Ik geloof echt niet dat die 9 maanden voor hem niks betekend hebben, kwel jezelf toch niet zo met die gedachte meid. Lachen

Dat meisje waar hij heel erg verliefd op is geweest, is iemand anders dan zijn ex.
Dat meisje ben ik 1 keer jaloers over geweest... Maar daar na nooit meer. Haar kon ik op de een of andere manier wel accepteren.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:41

hoelang zijn dit meisje en jou ex verkering gehad?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:42

goeroe schreef:
Janine1990 schreef:
Maar als hij over haar loog, waarom zal hij dan niet vrolijk over mij gaan liegen?

Misschien heeft hij dat al wel gedaan. En wat dan nog? Verward

Wat dan nog?
Nou, dat is voor mij heel simpel. Dan is hij een ongelooflijke banketstaaf.
En heeft het allemaal dus niets voor hem betekend.
Als hij over me wil liegen, mag hij dat lekker in mijn gezicht doen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:42

L0veJ0la schreef:
hoelang zijn dit meisje en jou ex verkering gehad?

Twee jaar geleden is dat. En ze hebben 2 en halve maand verkering gehad.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:43

Nee ik snap dat zij niet 'de ex' is, maar je zegt op de vorige pagina ergens dat hij heel erg verliefd op haar is geweest, er wat dingen gebeurd zijn tussen hen én dat hij nooit een kwaad woord over haar gesproken heeft. Ondanks dat er nu dus niets meer is tussen Geert en dat meisje (voor zover er eerder 'iets' was), terwijl jij nu een beetje overkomt alsof je helemaal niet meer gelooft dat hij het ooit 'gemeend' heeft en dus vast ook wel nare dingen over jou zegt..
Mijn vraag dus; waarom zou hij dat over jou wel doen en over dat andere meisje niet?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:43

De duur van een relatie hoeft niets te zeggen.
De omstandigheden en persoonlijkheden kunnen nu veranderd zijn.

Meid, waarom ben je nog steeds zo met hem en zijn ex bezig. Het is inmiddels 2 maanden geleden. Tuurlijk is dat in jouw ogen nog kort, maar op deze manier blijf je er echt ongelooflijk in hangen en daar doe je jezelf alleen maar te kort mee.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:45

gekkesies schreef:
Nee ik snap dat zij niet 'de ex' is, maar je zegt op de vorige pagina ergens dat hij heel erg verliefd op haar is geweest, er wat dingen gebeurd zijn tussen hen én dat hij nooit een kwaad woord over haar gesproken heeft. Ondanks dat er nu dus niets meer is tussen Geert en dat meisje (voor zover er eerder 'iets' was), terwijl jij nu een beetje overkomt alsof je helemaal niet meer gelooft dat hij het ooit 'gemeend' heeft en dus vast ook wel nare dingen over jou zegt..
Mijn vraag dus; waarom zou hij dat over jou wel doen en over dat andere meisje niet?

Hmm... zit wel wat in hoor, wat je zegt.
Maar waarom over mij wel? En dat andere meisje niet?
Omdat hij het ook over zijn ex heeft gezegd...

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:47

Jij bent zijn ex niet meid. Lachen
Ik snap echt dat het een nare gedachte is, en nare gedachten nemen in dit soort situaties nou eenmaal sneller de overhand, maar probeer toch écht om er niet zo vanuit te gaan dat jij niets of weinig voor hem betekende. Je maakt het zoveel zwaarder voor jezelf. Ach gut
Ik denk dat het een kwestie van 'de knop' is. Zoek die knop, gooi hem om en move on. Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:49

Cayenne schreef:
De duur van een relatie hoeft niets te zeggen.
De omstandigheden en persoonlijkheden kunnen nu veranderd zijn.

Meid, waarom ben je nog steeds zo met hem en zijn ex bezig. Het is inmiddels 2 maanden geleden. Tuurlijk is dat in jouw ogen nog kort, maar op deze manier blijf je er echt ongelooflijk in hangen en daar doe je jezelf alleen maar te kort mee.

Ik vond het eerst kort hoor, maar nu ben ik er wel behoorlijk spuugzat van dat ik er al twee maanden mee rondloop. Gelukkig een stuk minder dan eerder.
En dat dingen veranderen, prima... Maar het idee dat ik nu heb, dat ik gefaald heb over mijn gevoel, dat is zo rot. Want ik heb zijn ex nooit gemogen, al kon ik haar niet. Terwijl ik andere scharrels van hem wel kon accepteren.

Nogmaals, in dit topic lijkt het (denk en hoop ik!!) alsof ik er in blijf hangen, maar voor mijn gevoel kan ik al heel goed doorgaan met mijn leven. Ik heb in ieder geval mijn ouders en vrienden niet meer gehoord over dat ik er niet zo in moet blijven hangen. Die kennen me goed genoeg om dat te weten. Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:53

gekkesies schreef:
Jij bent zijn ex niet meid. Lachen
Ik snap echt dat het een nare gedachte is, en nare gedachten nemen in dit soort situaties nou eenmaal sneller de overhand, maar probeer toch écht om er niet zo vanuit te gaan dat jij niets of weinig voor hem betekende. Je maakt het zoveel zwaarder voor jezelf. Ach gut
Ik denk dat het een kwestie van 'de knop' is. Zoek die knop, gooi hem om en move on. Lachen

Nare gedachten, ja...
Ik hoop dat ik die knop inderdaad snel om kan zetten.
En nouja... Hopelijk is het donderdag raak... En komt die ene leuke jongen ook stappen. Lachen

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:55

Ik hoop maar dat je rustig aan doet, want je komt niet over als iemand die al toe is aan een nieuwe relatie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 16:59

goeroe schreef:
Ik hoop maar dat je rustig aan doet, want je komt niet over als iemand die al toe is aan een nieuwe relatie.

Ik weet ook niet of ik daar aan toe ben. Ik weet wel dat ik graag weer om me heen wil kijken.
En wie weet.

Dat ik hier niet overkom als iemand die er al aan toe is, is natuurlijk ook omdat ik het hier niet over de rest van mijn leven heb. En natuurlijk omdat ik gisteravond en vandaag een hoop woede in me had. We zullen zien wat de toekomst me brengt. Wie weet komt volgende week de liefde van mijn leven om de hoek kijken, en ben ik Geert in een klap vergeten. Vergeten is misschien een groot woord... Maar je begrijpt wat ik bedoel. Lachen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:11

Wil nog wat dingen schrijven voor je:

1) een mooi uiterlijk is leuk, maar als iemands gedrag NIET leuk is wordt dat mooie uiterlijk al heel snel NIET MEER aantrekkelijk!
Dan is die aantrekkingskracht gewoon weg.

2) Zie dit niet als mislukt, zie dit als je 1e liefde waar je veel van geleerd hebt!
Van elke ervaring leer je! Het was leuk en het was goed, nu is het over en dat is even vervelend maar over een half jaar zie je dat je gegroeid bent en weet je beter wat je wel en niet in een vent zoekt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 22:17

laetitia schreef:
Wil nog wat dingen schrijven voor je:

1) een mooi uiterlijk is leuk, maar als iemands gedrag NIET leuk is wordt dat mooie uiterlijk al heel snel NIET MEER aantrekkelijk!
Dan is die aantrekkingskracht gewoon weg.

2) Zie dit niet als mislukt, zie dit als je 1e liefde waar je veel van geleerd hebt!
Van elke ervaring leer je! Het was leuk en het was goed, nu is het over en dat is even vervelend maar over een half jaar zie je dat je gegroeid bent en weet je beter wat je wel en niet in een vent zoekt.

Hay Leatits!
1. Klopt helemaal. Zo'n meisje had ik ook op school. Maar ook alle meiden die ontzettend veel jongens verslinden, waarom worden die niet afgeschreven? Daar word je toch ook niet vrolijk van? Wij meiden doen dit wel. Is het een player, hoeft niemand hem meer.
En als ik hoor wat er over haar gezegd wordt, vraag ik me toch af wat ik dan wel fout heb gedaan.
Want als ik hem moet geloven, deed die jaloezie van mij er niet toe. Let wel, dat zei hij toen het al uit was. Maar bleef maar zeggen: Als er tussen twee mensen iets fout gaat, dan ligt het niet aan één persoon. Hij vond van wel.
Ik weet best dat ik niet altijd even aardig ben. Ik ben aardig als het mij uit komt. Lekker fout he? En ik kan ontzettend gemeen uit de hoek komen, ik zeg ALTIJD alles wat ik denk. Ik heb veel lawaai. En ik kan zo nog twintig dingen opnoemen die mij op een negatieve manier beschrijven.
Denk je dat ik mezelf altijd mag? Nee, natuurlijk niet. Ik heb zovaak spijt van de dingen die ik heb gezegd.
Zou ik echt zo'n kreng zijn, als ik me hier blijkbaar doe voorkomen, had ik geen vrienden.

2. Ik zie het nog steeds als iets mislukts. Maar dat zal vast nog wel bijtrekken.
Ik heb er een hoop van geleerd. En wie weet wat de toekomst me nog gaat brengen.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:56

wooooooow, ik ben helemaal over mn ex heen , NU AL Clown ook niks meer van hem gehoord!

ik heb gekozen voor een leven zonder jou,
ik trok de deur dicht en het sprookje was voorbij.
en ik dacht, dat ik zou dood gaan van de pijn.
ik had nooit verwacht, dat het zo makkelijk zou zijn.

ik heb in tijden niet meer zo veel lol gehad.
ik ben geen dag meer thuis, ik ben nachtenlang op pad.
ik geniet, van alle ruimte om me heen.
dat ik jou verliet, dat was het beste dat ik deed.

ik wou dat ik kon zeggen dat ik jou zo vreselijk mis.
maar bij nader inzien valt dat best wel mee.
o ik kom tot de conclusie dat er nog zo veel meer is
en ik ben geen nacht alleen.
ik lach, ik dans, ik spring, ik zweef.
het teken dat ik leef ook zonder jou.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:06

Mooi!
In mijn topic heb ik net ook een mooi liedje gedropt, moet je maar even luisteren!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 14:25

Zo'n vet nummer Josien!
En wat een geluk dat je over hem heen bent zeg! Hij heeft het er ook naar gemaakt! Nog van hem gehoord vannacht?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 14:42

Oké, verklaar me voor gek.
Ik heb een soort gekke hobbie. Ik vind stofzuigen leuk namelijk. En daarom heb ik dat net gedaan (op verzoek van mams natuurlijk), bij de computer lag een briefje. Handschrift van mijn vader. Ik las het, en heb het toch maar even bewaard.

Het zit zo:
Toen Geert op vakantie was, ging ik gewoon aan het werk. Maar ik liet de laatste dag die week (donderdag) mijn telefoon liggen. Gelukkig wist ik zijn nummer uit mijn hoofd, en mocht ik met de telefoon van m'n vader sms-en. Elke nacht lag die telefoon op mijn kamer. Maar de maandag na dat weekend, moest mijn vader weer aan het werk, dus bleef de telefoon beneden liggen. Toen ik uit bed kwam die morgen, lag er een briefje voor mij op tafel:
Bericht I
Hey lieverd, al op bed? Wij zijn alweer bij het appartement. En is het daar nog een beetje mooi weer? Kus
Tijd 01.06.29 ZOZ

Bericht II:
Hey slaapkop, kus
Tijd 02.03.22
-----------------------
Moet je je oplader ook mee?

Dat briefje lag vanmiddag bij de computer. Zo lief van m'n vader dat hij dat opschreef! Hij is normaal niet zo attent enzo, en in dat soort dingen helemaal een beetje een kluns. Maar echt zo super lief dat hij dat op had geschreven!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:10

Haha indd. heel lief!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 15:12

En ik heb de brochure van Gogo gekregen. En ik wil zooooo graag naar Kreta! Bloos!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:15

Oewieej!
Ik krijg ook al zin in de zomer ja.
Even wat chicks hosselen die mee willen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 15:19

Waar gaat de reis heen?
Wij gaan met z'n 3 in ieder geval ook nog een weekend naar Terschelling Huilen van het lachen