Nou ben net terug! Eerst gewoon gekletst enzo, helemaal niet echt close geweest. Ik was ook erg afstandelijk en zenuwachtig.
En pas toen ik weggging heb ik gewoon nog 5 minuten bij de deur gestaan en uiteindelijk eruit gegooid: ik wil even praten.
Heb verteld dat ik in de war was over hoe het allemaal gegaan is, hij heeft verteld hoe hij het ervaarde (was er totaal niet bij 2 dagen lang en alles is langs hem heen gegaan, daarna heeft hij alleen maar na gedacht over zijn werk, zijn boot en dat hij net alles eindelijk op de rit had na de overdracht en gedoe met zijn ex en nu dit weer en dat hij even niet bezig was met de mensen om hem heen. Dat hij een week lang alleen maar even met zichzelf bezig was).
Hij heeft ook eerlijk gezegd dat we vaak niet op 1 lijn zitten, dat we zo anders zijn. Ik heb toen gezegd dat we ook totaal niet open zijn naar elkaar toe. Daar gaf hij me gelijk in.
Ik heb ook verteld dat als we niet open naar elkaar zijn dat het dan niet gaat werken. Maar dat ik zelf heel veel moeite heb om open te zijn en dat ik soms een muur voel tussen ons. Hij vond het fijn dat ik daar eerlijk over was (dat ik zoveel moeite heb om open te zijn naar hem).
Hij zei dat ik dat toch moest leren. En dat hij dat niet voor mij kon doen.
Verder heb ik gezegd dat ik de laatste dagen heel erg twijfel over de relatie. Hij vroeg wat ik dan verder wilde (uit of aan).
Ik zei dat ik dat gewoon even niet weet. Hij zei dat ik daar dan over na moet gaan denken, en geen schuldgevoelens moest hebben. Maar dat hij me misschien niet kan geven wat ik zoek. Dat hij zijn vrienden belangrijk vindt en niet handje in handje met zijn vriendin naar een verjaardag gaat. En dat hij het leventje wat hij nu lijdt niet op wilt geven (veel met vrienden afspreken, veel werken ook in de weekenddiensten).
(vind ik zelf ook vreselijk, heb het hem maar gezegd. Ik hou zelf ook niet van dat burgelijke. Doe liever mijn eigen ding met mijn eigen vriendinnen en daar komen geen vriendjes bij. Nooit zo geweest).
Hij vond ook dat ik mijn energie eerst even in het zoeken van een nieuwe baan moet steken, dat dat op dit belangrijker is.
We voelen voor elkaar, maar weten niet precies wat.
We hebben afgesproken dat ik ga nadenken over wat ik wil. En dan gaat hij dat ook doen.
We houden in ieder geval contact en ik ga nu even een paar dagen mij alleen op mijzelf richten en nadenken over wat ik nu eigenlijk wil.
Ik denk dat we er uiteindelijk allebei hetzelfde instaan. Ik vind hem leuk, hij mij. Maar die intense verliefdheid is er niet. Maar we voelen wel wat voor elkaar. En wat we ermee gaan doen daar moeten we nu over na gaan denken.