Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NehnaDagmar

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 19:52

Ze is hiervoor in therapie Suusiejj

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 20:19

hebben net lang aan de telefoon gezeten. Even bijgepraat over alles (zkh enzo en hoe het met mij ging). Niet over mijn gevoel nog gepraat.

Heb wel gezegd : ben maar 1 keer langs geweest....
Hij zei: Dat geeft niet (heel lief). Zei dat hij maandag toen ik langs kwam nog niet helemaal bij was ivm de morfine.

Ga straks even bij hem langs.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:19

Ik denk dat er waarschijnlijk niets aan de hand zal zijn Lachen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:20

aah zie je, heb je je gek gemaakt voor 'niks' Knipoog
komt vast wel goed.. ga strax gewoon lekker bij 'm langs Knipoog

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:23

Wat fijn! Nou, ben benieuwd.. Valt het misschien allemaal toch weer mee Lachen

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 20:56

Ik lees nog steeds alles mee!
Oke, super! Wel erover praten he, niet het nu ineens wegstoppen omdat het allemaal weer goed lijkt te gaan. Nu juist gaan praten, dan overwin je weer wat. Omdat je het dan eens probeert op te lossen in plaats van weg te lopen.
Lachen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 21:08

bah ben zenuwachtig...heb hem al bijna een week niet gezien...en dat is voor mij lang...

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:11

Ben je nog niet naar hem toe geweest?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 21:15

nee ga nu! maar stel het maar uit en uit..

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 21:15

heb mijn jas inmiddels aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:16

Goesso!

Even uitloggen, en gaan! Je kan het, meis!

zutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:17

Ben een stille meelezer..ben benieuwd en suc6 meid!!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:18

Succes meid! Lachen ben benieuwd hoe hij gaat reageren enzo!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:48

Ben ook benieuwd hoe het gaat/gegaan is.. Hopelijk goed!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:23

Nou ben benieuwd!
Wat hij te zeggen heeft, en ook wat jij gaat zeggen. DAt is net zo belangrijk!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 23:24

Ik ben ook erg benieuwd!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 00:26

Nou ben net terug! Eerst gewoon gekletst enzo, helemaal niet echt close geweest. Ik was ook erg afstandelijk en zenuwachtig.

En pas toen ik weggging heb ik gewoon nog 5 minuten bij de deur gestaan en uiteindelijk eruit gegooid: ik wil even praten.

Heb verteld dat ik in de war was over hoe het allemaal gegaan is, hij heeft verteld hoe hij het ervaarde (was er totaal niet bij 2 dagen lang en alles is langs hem heen gegaan, daarna heeft hij alleen maar na gedacht over zijn werk, zijn boot en dat hij net alles eindelijk op de rit had na de overdracht en gedoe met zijn ex en nu dit weer en dat hij even niet bezig was met de mensen om hem heen. Dat hij een week lang alleen maar even met zichzelf bezig was).

Hij heeft ook eerlijk gezegd dat we vaak niet op 1 lijn zitten, dat we zo anders zijn. Ik heb toen gezegd dat we ook totaal niet open zijn naar elkaar toe. Daar gaf hij me gelijk in.

Ik heb ook verteld dat als we niet open naar elkaar zijn dat het dan niet gaat werken. Maar dat ik zelf heel veel moeite heb om open te zijn en dat ik soms een muur voel tussen ons. Hij vond het fijn dat ik daar eerlijk over was (dat ik zoveel moeite heb om open te zijn naar hem).

Hij zei dat ik dat toch moest leren. En dat hij dat niet voor mij kon doen.

Verder heb ik gezegd dat ik de laatste dagen heel erg twijfel over de relatie. Hij vroeg wat ik dan verder wilde (uit of aan).

Ik zei dat ik dat gewoon even niet weet. Hij zei dat ik daar dan over na moet gaan denken, en geen schuldgevoelens moest hebben. Maar dat hij me misschien niet kan geven wat ik zoek. Dat hij zijn vrienden belangrijk vindt en niet handje in handje met zijn vriendin naar een verjaardag gaat. En dat hij het leventje wat hij nu lijdt niet op wilt geven (veel met vrienden afspreken, veel werken ook in de weekenddiensten).
(vind ik zelf ook vreselijk, heb het hem maar gezegd. Ik hou zelf ook niet van dat burgelijke. Doe liever mijn eigen ding met mijn eigen vriendinnen en daar komen geen vriendjes bij. Nooit zo geweest).

Hij vond ook dat ik mijn energie eerst even in het zoeken van een nieuwe baan moet steken, dat dat op dit belangrijker is.

We voelen voor elkaar, maar weten niet precies wat.

We hebben afgesproken dat ik ga nadenken over wat ik wil. En dan gaat hij dat ook doen.

We houden in ieder geval contact en ik ga nu even een paar dagen mij alleen op mijzelf richten en nadenken over wat ik nu eigenlijk wil.

Ik denk dat we er uiteindelijk allebei hetzelfde instaan. Ik vind hem leuk, hij mij. Maar die intense verliefdheid is er niet. Maar we voelen wel wat voor elkaar. En wat we ermee gaan doen daar moeten we nu over na gaan denken.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 00:29

Meis, ik heb hier nog niet eerder gereageerd, maar wil echt even zeggen dat ik respect heb voor de manier hoe jij het aanpakt!
Ik kan er dus echt niet mee leven als ik niet weer waar ik aan toe ben.. Ik moet alles... of niets...
Pluim voor jou!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 00:31

Ik hoop voor je dat het gewoon goed gaat komen tussen jullie, dit zal zker niet vanzelf gaan en er zal zoals ik het lees echt veel gepraat moeten worden tssen jullie Lachen

En het is wel goed dat je daar langs bent geweest Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 07:31

Dikke pluim voor je meis! OK dan!

Heel moeilijk, maar heel goed wat je gedaan hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 08:13

Heel goed!! Zie je maar weer, gewoon doen!

Misschien wel beter zo dat jullie elkaar leuk vinden zonder blinde verliefdheid, dat verlamd en maakt nog onzekerder. Ga lekker verder met je leventje en pas hem er ook in met je afspraken. Ga idd lekker aan jezelf werken, ga werk zoeken, ga met je vriendinnen leuke dingen doen en spreek leuke dingen met hem af. Hou het luchtig. In ontspannen sferen, groei je makkelijker naar elkaar toe en dat gaat dan vanzelf.

Je bent een stapje verder, je hebt iets gedaan wat je heel erg eng vond!! OK dan!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:05

Ik vind het echt super dapper dat je het gesprek bent aangegaan! En viel het mee?

Wat er verder van deze relatie gaat komen, ach dat zal je wel zien. Maakt ook eigenlijk niet uit. Gewoon doen wat goed voelt. Maar je hebt in ieder geval wel weer een grote stap gemaakt door het gesprek aan te gaan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:20

Pfoee.. toch goed dat je het hebt gezegd!
Maar zonder intense verliefdheid lijkt het me ook niet leuk. Ik kan begrijpen dat die verliefdheid niet non-stop aanwezig is, maar als het er helemaal niet is...
De andere kant is natuurlijk, als jij je niet helemaal kan geven, hoe moet die intense verliefdheid er dan komen?
De tijd zal het leren.....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:44

Jeetje meis, wat ontzettend knap wat je nu hebt gedaan. Heel veel respect.

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:48

Goed gedaan, je hebt het uiteindelijk toch volwassen aangepakt. Je moet nu wel heel eerlijk in je hart gaan kijken of je inderdaad wel zo'n relatie wilt. Want ik zie ook veel dat inderdaad mannen niet hun leventje op willen geven en dat vrouwen dan zeggen (net als jij) van ja dat wil ik ook niet. Maar als het dan uiteindelijk stuk is gelopen, dan zeggen ze toch van ik wil wel meer en toekomst hebben en dat heb je in zo'n relatie niet. Ooit komt uiteindelijk één van de twee toch iemand tegen waar ze wel hotel de botel van zijn en dan mag degene die op de reservebank zit vertrekken. Als je hier geen problemen mee hebt, prima. Maar wil je meer in de toekomst snel ermee stoppen en iemand zoeken die je waard is. En vooral snappen dat jij zeker zo iemand ook waard bent !!!!!!!!!