Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
naath schreef:_Micha_ schreef:Ik snap niet waarom jij je excuses zou moeten aanbieden?
Voor het feit dat ik over hun heb gebabbeld. Had ik nooit moeten doen, logisch. Maareh toentertijd moest ik even m'n ei kwijt .. nooit geweten dat er na zoveel tijd er dit van zou komen dat iemand (en ik weet ook wie en waarom, omdat ze het voor me wou opnemen) het aan hem zou zeggen.
sylva schreef:Ik snap t echt niet meer nu![]()
Hoe zit dit?
Toen alles nog goed ging
toen had ik t druk, en kwam ik heel even op bokt een paar dagen, en nu hebben jullie ruzie en niks meer met elkaar. Hoe dat?
naath schreef:_Micha_ schreef:Ik snap niet waarom jij je excuses zou moeten aanbieden?
Voor het feit dat ik over hun heb gebabbeld. Had ik nooit moeten doen, logisch. Maareh toentertijd moest ik even m'n ei kwijt .. nooit geweten dat er na zoveel tijd er dit van zou komen dat iemand (en ik weet ook wie en waarom, omdat ze het voor me wou opnemen) het aan hem zou zeggen.
Maargoed, hoe ging dat dan allemaal? Charlenexx schreef:Sorry hoor, maar je bent 16. ga je leven leiden! Life moves pretty fast, and if you don't stop and look around once in a while, you might miss it.
Ga leuke dingen doen met vriendinnen, zoek een andere leuke jongen en zet je gewoon over hem heen. Bedoel je snapt toch zelf ook wel dat dit niet meer goed komt en dat het ook niet meer goed zou moeten komen!?
Janine1990 schreef:Charlenexx schreef:Sorry hoor, maar je bent 16. ga je leven leiden! Life moves pretty fast, and if you don't stop and look around once in a while, you might miss it.
Ga leuke dingen doen met vriendinnen, zoek een andere leuke jongen en zet je gewoon over hem heen. Bedoel je snapt toch zelf ook wel dat dit niet meer goed komt en dat het ook niet meer goed zou moeten komen!?
Heb jij de rest wel gelezen?
Want die jongen houdt haar echt verschrikkelijk aan het lijntje. Door te zeggen dat het gevoel er enerzijds wel is, en door haar vervolgens keihard weg te duwen en ruzie te maken.