Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hollyleaves

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:30

Maar waar hadden jullie ineens ruzie om dan? Je sprak elkaar toch niet al te veel? En hoezo moest je een gesprek hebben met zn zus?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:41

Nou, ik begrijp er nog steeds niet veel van. Ondanks ons MSN gesprek. Maar het is een lafaard, echt waar. Als hij je nu ineens wil opzoeken. Nou, prima. Maar als hij wat uithaalt is hij degene die fout zit!
Wees NOOOIT maar dan ook NOOOIT bang voor WIE DAN OOK!
Nergens bang voor zijn.
Mensen kunnen je kwaad doen, maar als jij niets doet, zijn zij nog altijd schuldig.
Ik ben eens in elkaar geslagen, besloten het maar over me heen te laten komen (zou ik nooit weer laten gebeuren), maar ik kon dat meisje (jaa meisje), zo een rechtzaak aan de broek hangen. Is niet gebeurd, we hebben het mooi opgelost met z'n twee. En ik heb nu niets meer tegen haar, zij niet tegen mij. Maar ik had alle middelen om een rechtzaak te beginnen. Al moet ik zeggen, een rechtzaak om zoiets is wel heel overdreven natuurlijk.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 17:43

@ sylva:
naath schreef:
_Micha_ schreef:
Ik snap niet waarom jij je excuses zou moeten aanbieden?

Voor het feit dat ik over hun heb gebabbeld. Had ik nooit moeten doen, logisch. Maareh toentertijd moest ik even m'n ei kwijt .. nooit geweten dat er na zoveel tijd er dit van zou komen dat iemand (en ik weet ook wie en waarom, omdat ze het voor me wou opnemen) het aan hem zou zeggen.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:35

Das ook lekker dan. Maargoed, hij heeft ook klote dingen over jou gezegd, als je niet leuk uit elkaar gaat gebeurd dat nou eenmaal vaak. Dat kan hij toch ook wel inzien? Naja, blijkbaar niet dan dus :S Lekker ook van degene waar je je ei aan kwijt hebt gedaan. Mensen zijn soms niet te vertrouwen.

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:39

okeoke, ik heb alle 23 pagina's doorgelezen .. wat n verhalen...

@ naath; waarom belden jullie opeens met elkaar dan vanmorgen, ?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 20:03

Hij was niet aanspreekbaar op MSN ging weg zomaar dus had ik hem gebeld omdat ik me niet zomaar laat zitten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:06

Dat vind ik dan helaas weer wat te veel van het goede.
Hij had gezegd dat hij zou komen. Ik had gewoon gewacht tot vanavond...

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:18

en, nog weer nieuws dan ?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 11:48

Nee, ben gister op de valreep naar DirtyDutch gegaan! Onwijs gaaf, écht leuk om een keer mee te maken, ben pas half 9 me bed in gegaan, en werd om kwart over 11 weer wakker.
Kwam op MSN, hij online (status afwezig en in zijn naam stond dat hij aan het douchen was). 10 minuten later, schat ik, was meneer offline..
Geblockt dus Vork

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 12:22

Niet zo snel oordelen.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:02

Ik snap t echt niet meer nu Ach gut
Hoe zit dit?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:08

sylva schreef:
Ik snap t echt niet meer nu Ach gut
Hoe zit dit?

Vanaf waar ben je de draad kwijt Tong uitsteken

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:17

Vanaf onze laatste pb Tong uitsteken Toen alles nog goed ging Tong uitsteken toen had ik t druk, en kwam ik heel even op bokt een paar dagen, en nu hebben jullie ruzie en niks meer met elkaar. Hoe dat? Tong uitsteken

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 13:36

naath schreef:
_Micha_ schreef:
Ik snap niet waarom jij je excuses zou moeten aanbieden?

Voor het feit dat ik over hun heb gebabbeld. Had ik nooit moeten doen, logisch. Maareh toentertijd moest ik even m'n ei kwijt .. nooit geweten dat er na zoveel tijd er dit van zou komen dat iemand (en ik weet ook wie en waarom, omdat ze het voor me wou opnemen) het aan hem zou zeggen.

Dit heb je toch gelezen?
Nou hierdoor heb ik ruzie met hem. En is hij er helemaal klaar mee, evenals zijn zus.
Ach ik laat ze wel even afkoelen..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:37

Dat had ik gelezen Tong uitsteken Maargoed, hoe ging dat dan allemaal?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:50

Oh wat vrouwen zichzelf aan laten doen.

Kies toch voor jezelf meiden! Ook ik vind dat jullie je zo enorm afhankelijk opstellen....

Wat halen jullie voor jezelf uit die relatie?
Is het gelijkwaardig?
Ontvang je net zoveel liefde als dat je geeft?

Laat die sukkeltjes toch en zoek een echte vent die niet z'n zus(MY GOD!) erbij betrekt of achterlijke vreemdgaantoestanden uithaalt.

Bah.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 14:04

@ sylva:
Ik kwam op MSN zaterdagochtend (gister dus) en hij kwam opeens tegen me praten: 'wij moeten echt goed praten vanavond naath'
Op datzelfde moment begon dat meisje tegen me te praten en stuurde gesprekken van haar en Pascal diezelfde ochtend.
Dus hierdoor wist ik waarover Pascal wou praten en vroeg het hem. Hij bevestigde en ik vond dat het ook nu wel opgelost kon worden.
Blijkbaar niet hij wou niet naar mij luisteren, nam geen tijd om mijn kant van het verhaal te vertellen (wat ik overigens wel gewoon gedaan heb hoor, tussen zijn zinnen door). Maar of hij het überhaupt heeft gelezen ..
Daarna ging hj van MSN met de woorden dat hij me wel zou opzoeken als ik nog een keer over hem of zijn zus l*lde.
Heb hem gebeld, kwamen geen goede gesprekken uit. Zijn zus even aan de lijn gehad en heeft ook nog gezegd dat ze me zou komen opzoeken en mijn kop in elkaar zou slaan. En schelden wat ze deden..
Ik ben ook echt iemand die lekker kan schelden maar heb geen 1 vuil woord in me mond gehad.
Daarna met zijn zus op MSN gesproken maar ze moesten gaan. Daarna heeft zijn zus mij gebeld, lang gesprek gehad. Maar niet uitgepraat.

Ach weet je, met geweld los je niks op. Geweld is uit onmacht zeg ik maar zo. Dus we zien wel weer wie hier (weer?) volwassener is..

@ Mindfields:
Je heb gelijk hoor, maar dat is altijd achteraf (en meestal ook niet meteen na 1 dag).
Maar hij betekend(e) alles voor me. Bij hem was ik écht mezelf..

- Die jongen was alles voor mij, maar aan alles komt een eind.

Ben er nu wel klaar mee. Maar om nou zelf iets te ondernemen. Nee hoor, ik wacht wel af.
Laatst bijgewerkt door naath op 21-12-08 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:08

GIRLPOWER!!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:21

Wat een toestand zeg. Kan me alleen niet voorstellen dat t zo erg moet zijn geweest wat je hebt gezegd, dat ze daar zo n punt van moeten maken. Of was t wel zo erg?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 14:22

Het is niet erg. Maar ik deed het wel vaker.
Naja sorry hoor praat men nooit tegen vrienden over wat er is gebeurd of als je ergens mee zit ?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:24

Wat voor gesprekken had hij dan met dat meisje?

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:28

Heb je dat meisje er nog op aan gesproken? Heeft ze dan verteld waarom ze t nodig vond om dat kwijt te moeten aan hem?

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:28

Sorry hoor, maar je bent 16. ga je leven leiden! Life moves pretty fast, and if you don't stop and look around once in a while, you might miss it.

Ga leuke dingen doen met vriendinnen, zoek een andere leuke jongen en zet je gewoon over hem heen. Bedoel je snapt toch zelf ook wel dat dit niet meer goed komt en dat het ook niet meer goed zou moeten komen!?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:33

Charlenexx schreef:
Sorry hoor, maar je bent 16. ga je leven leiden! Life moves pretty fast, and if you don't stop and look around once in a while, you might miss it.

Ga leuke dingen doen met vriendinnen, zoek een andere leuke jongen en zet je gewoon over hem heen. Bedoel je snapt toch zelf ook wel dat dit niet meer goed komt en dat het ook niet meer goed zou moeten komen!?

Heb jij de rest wel gelezen?
Want die jongen houdt haar echt verschrikkelijk aan het lijntje. Door te zeggen dat het gevoel er enerzijds wel is, en door haar vervolgens keihard weg te duwen en ruzie te maken.

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:36

Janine1990 schreef:
Charlenexx schreef:

Heb jij de rest wel gelezen?
Want die jongen houdt haar echt verschrikkelijk aan het lijntje. Door te zeggen dat het gevoel er enerzijds wel is, en door haar vervolgens keihard weg te duwen en ruzie te maken.

Eh daarom let it go. Ze ziet zelf toch ook wel in dat dit nergens toe gaat leiden? Ze is toch niet achterlijk deze jongen speelt speleltjes met dr en behandeld dr als oud vuil. Afkappen die handel.