Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 09:44

Klinkt als een slechte planning Telpeva. Balen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:00

Zebrastreep schreef:
Lieser schreef:
Keelpijn. Misschien had ik mijn jas moeten aanhouden afgelopen zaterdag -:(-

Gaat rond, om mij heen ook veel mensen met griep. Maar wel super vervelend bah! Beterschap!

Ja, inmiddels ben ik inderdaad ziek. Oren, longen, keel, hoofd, neus, alles doet zeer. Gelukkig alleen verhoging, dus met veel slapen zou het snel over moeten zijn.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:01

Bellatrix schreef:
Ik heb weer 7 boeken besteld. :')
Ik erger mij aan het feit dat er zoveel toffe fantasy boeken zijn. _O-

Oh, wat een straf :)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:06

Telpeva schreef:
Stomme renovatie. Van mij wordt verwacht dat het huis beschikbaar is om in te werken, dus er moet iemand thuis zijn of ik moet de sleutel afgeven. Ik geef mijn sleutel niet af aan vreemden dus ik zorg dat er iemand aanwezig is, beetje kansloos alleen dat die werklui steeds niet komen opdagen, uren te laat komen wanneer je een tijdstip hebt afgesproken, of even aanbellen, binnen kijken en met 10 minuten weer weg zijn. Daar blijf ik al anderhalve week voor thuis.

Als mijn accu's straks opgeladen zijn dan ben ik weg, dan stikken ze er maar in als ze dan opeens wel zouden aanbellen. Hier blijf ik niet meer voor thuis, goodbye zwaai zwaai.

-

Met dat ik aan het typen was belde er iemand aan! *\o/* het bleek de schilder te zijn, hij ging boven kijken en kwam maar weer terug naar beneden want... Hij kan niks, omdat de werklui hun werk niet af hebben gemaakt. Het plafond had al geplaatst moeten zijn, het nieuwe ventilatie systeem had al geplaatst moeten zijn, er hadden al gaten en buizen door verschillende kamers moeten zijn gemaakt voor dat ventilatie systeem.
Ze lopen echt achter, maar niet zo gek ook als ze steeds niet komen opdagen...

Kun je niet bij de uitvoerder of woningbouw terecht hiermee?
Ik zou een briefje op mijn deur hangen met telefoonnr en lekker gaan. Dit is geen doen zo.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:07

Idd vreselijk vervelend Telpeva!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:10

:knuffel: voor iedereen die het nodig heeft

Mijn irritatie er staat een camper al 20 minuten met de motor aan te stinken naast me. Kennelijk accu leeg of zo. Maar het is asociaal en nog link ook met de uitlaat gassen -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:20

Telpeva schreef:
Stomme renovatie. Van mij wordt verwacht dat het huis beschikbaar is om in te werken, dus er moet iemand thuis zijn of ik moet de sleutel afgeven. Ik geef mijn sleutel niet af aan vreemden dus ik zorg dat er iemand aanwezig is, beetje kansloos alleen dat die werklui steeds niet komen opdagen, uren te laat komen wanneer je een tijdstip hebt afgesproken, of even aanbellen, binnen kijken en met 10 minuten weer weg zijn. Daar blijf ik al anderhalve week voor thuis.

Als mijn accu's straks opgeladen zijn dan ben ik weg, dan stikken ze er maar in als ze dan opeens wel zouden aanbellen. Hier blijf ik niet meer voor thuis, goodbye zwaai zwaai.

-

Met dat ik aan het typen was belde er iemand aan! *\o/* het bleek de schilder te zijn, hij ging boven kijken en kwam maar weer terug naar beneden want... Hij kan niks, omdat de werklui hun werk niet af hebben gemaakt. Het plafond had al geplaatst moeten zijn, het nieuwe ventilatie systeem had al geplaatst moeten zijn, er hadden al gaten en buizen door verschillende kamers moeten zijn gemaakt voor dat ventilatie systeem.
Ze lopen echt achter, maar niet zo gek ook als ze steeds niet komen opdagen...

Sterkte weet er helaas alles van. -O-

Maar zou wel even opzichter aanspreken over het te laat komen en afspraken niet nakomen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:22

Waarom als ik een dag (of een middag in dit geval) vrij ben, krijg ik ineens een hele mailbox vol met mailtjes? En altijd dingen die dan ineens met spoed moeten, het liefst gisteren al afgehandeld hadden moeten zijn. Stuur die lijsten dan eerder door.

Sterkte Telpeva. Wat een gekloot.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-26 10:26

denisesilver schreef:
Waarom als ik een dag (of een middag in dit geval) vrij ben, krijg ik ineens een hele mailbox vol met mailtjes? En altijd dingen die dan ineens met spoed moeten, het liefst gisteren al afgehandeld hadden moeten zijn. Stuur die lijsten dan eerder door.

Dit als motto adopteren werkt heel goed :j

Afbeelding

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:26

Die verdomde vermoeidheid door de griep die ik heb. Als ik dat nou eens niet had kon ik wat doen, dat op de bank hangen ben ik zat

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:39

xPabloBokt schreef:
denisesilver schreef:

Dit als motto adopteren werkt heel goed :j

[ Afbeelding ]

Haha tja, ik krijg nu net een bericht dat collega nog bezig is met dingen aanpassen. Ja, dan landt je echt wel onderaan mijn to do lijstje :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:41

Grijze container speelt verstoppertje .Je moet hier betalen dus zal gelijk wel een melding maken en een nieuwe aanvragen. Baal er wel van nu kan ik mijn afval niet kwijt.

Kan natuurlijk ook in de vrachtwagen zijn belandt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:45

Op een dag gaat dit beest dr eigen topic krijgen :')

Daisy ergert zich omdat er een theekopje op mijn schoot staat en ze daar niet bij kan kruipen :+
Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-26 10:54

Zebrastreep schreef:
Grijze container speelt verstoppertje .Je moet hier betalen dus zal gelijk wel een melding maken en een nieuwe aanvragen. Baal er wel van nu kan ik mijn afval niet kwijt.

Kan natuurlijk ook in de vrachtwagen zijn belandt.

Of iemand heeft hem gejat met het idee, dan betaalt die ander lekker voor mij :o

Goed in de gaten houden, zou bijhouden wanneer je afval aanbiedt en dat ook goed registreren tot je bevestiging hebt dat je oude container is afgemeld. Neem even aan dat die aan jouw adres gekoppeld is, dat is hier iig wel zo met de grijze container.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 11:00

En 35,4 graden beetje laag, maar niet onbekend. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 11:00

Ik zal wel even bellen dat ze de container afmelden dan hebben ze er niks aan. Even gekeken in de buurt maar ook niks. Het kan nog de buurman op een nr boven mij zijn.

Ik zou ook kunnen wachten tot de volgende keer maar dan kan ik mijn afval niet kwijt dus dat schiet ook niks op.

Staat online wel dat je aangifte moet doen :') wat een verspilling van politie tijd is dat.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 11:09

Jolliegirl schreef:
Ach nee toch.. dikke knuffel!
Wie zorgt er voor je dieren momenteel?

Mijn ouders rijden 2x per dag naar mijn huis voor de dieren en soms blijven ze daar ook slapen.
Ik heb echt geluk met zulke lieve ouders <3

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-26 11:10

Zebrastreep schreef:
Ik zal wel even bellen dat ze de container afmelden dan hebben ze er niks aan. Even gekeken in de buurt maar ook niks. Het kan nog de buurman op een nr boven mij zijn.

Ik zou ook kunnen wachten tot de volgende keer maar dan kan ik mijn afval niet kwijt dus dat schiet ook niks op.

Staat online wel dat je aangifte moet doen :') wat een verspilling van politie tijd is dat.

Aangifte zal puur geregistreerd en gearchiveerd worden voor dossieropbouw. Denk dat er verder weinig mee gebeurt.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 11:40

karuna schreef:
:knuffel: voor iedereen die het nodig heeft

Mijn irritatie er staat een camper al 20 minuten met de motor aan te stinken naast me. Kennelijk accu leeg of zo. Maar het is asociaal en nog link ook met de uitlaat gassen -:(-

Die accu gaat niet voller worden door stationair te draaien . Ze moeten er gewoon een half uur mee rijden ....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 12:31

Telpeva schreef:
Stomme renovatie.

Zo, ik ben weer thuis. Met chocola, chips en sushi. Even wat comfort om mijzelf de week door te slepen :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 12:43

Telpeva heel goed. Lief zijn vor jezelf.

Ik ben verkouden. En heb weinig lucht.
Komt zo niet uit omdat ik zaterdag moet optreden met orkest en ik sax speel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 12:50

Volgens mij helpt klagen over de renovatie hier net zo goed als klagen dat PostNL er nog niet is, tijdens het typen of vlak daarna gaat dan opeens de bel :+
Iemand kwam controleren, zag hoe ver het werk achter loopt, werd zichtbaar een beetje boos van binnen en hij verzekerde mij dat er vandaag nog volk langs gaat komen om te werken +:)+

Owwdat is balen Luuntje hopelijk ben je op tijd opgeknapt!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 12:55

Zebrastreep schreef:

Is er niet een andere container blijven staan? Dat iemand per ongeluk de verkeerde mee heeft genomen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 13:10

Ik identificeer mij vandaag als Geert.

Geert, ongemotiveerd! -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 13:14

Pff, verschillende ergernissen:

-gister is er een nieuwe voordeur geplaatst. Moet brandveilig zijn, dus zodra het brandalarm gaat gaat ie automatisch dicht en lastiger open. Voelt echt heel veilig wanneer mijn dochter nog binnen zou zitten..

-ding is spuuglelijk, net zo’n instelling deur. Dus telkens als je langsloopt een gevoel van ‘spijt’.

Vandaag zag ik ineens dat er op een 50km weg, paaltjes zijn geplaatst zodat je moet slalommen. Die weg was hartstikke veilig met 2 brede fietspaden erlangs. Nu moet je gewoon opletten dat je op dat fietspad komt, terwijl je een tegenligger wil laten passeren. Echt hoor, wie dat bedacht heeft?