Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 23:02

MarlindeRooz schreef:
Ik deelde voor m’n eigen veiligheid m’n locatie met een vriendin. Ik onderneem nogal veel dingen alleen dus ik vind het fijn als minstens 1 iemand weet waar ik uithang.

Ik denk dat ze boos op me is (ze heeft niks specifieks gezegd). Maar ze zit slecht in haar vel en alles valt verkeerd. En het ligt aan alles en iedereen en jezelf verdoven met drugs is de oplossing. En als ik hulp aanbied snap ik er helemaal niks van. :+

Maar ze heeft me verwijderd op die locatie deel app. Wat prima mag maar had het even met me gedeeld dan kon ik iemand anders vragen om dat te doen. :+

Mijn pity kant wil nu morgen haar huissleutel in de brievenbus doen. Maar ik hou me in. :+

Je bedoelt petty?

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 23:06

Ik wil een aantal mooie herst kleuren gellak kopen, maar kan niks vinden wat me bevalt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-25 23:08

Niobe schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik deelde voor m’n eigen veiligheid m’n locatie met een vriendin. Ik onderneem nogal veel dingen alleen dus ik vind het fijn als minstens 1 iemand weet waar ik uithang.

Ik denk dat ze boos op me is (ze heeft niks specifieks gezegd). Maar ze zit slecht in haar vel en alles valt verkeerd. En het ligt aan alles en iedereen en jezelf verdoven met drugs is de oplossing. En als ik hulp aanbied snap ik er helemaal niks van. :+

Maar ze heeft me verwijderd op die locatie deel app. Wat prima mag maar had het even met me gedeeld dan kon ik iemand anders vragen om dat te doen. :+

Mijn pity kant wil nu morgen haar huissleutel in de brievenbus doen. Maar ik hou me in. :+

Je bedoelt petty?

Ja. _O-

Ik wist al dat er iets niet klopte.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:26

Ik had me erop ingesteld naar kantoor te gaan, maar heb dus en gisteren migraine gehad, en vannacht nauwelijks geslapen, en het is zeikweer. Dus uit veiligheid maar toch thuiswerken dan -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:19

De wind en regen hielden mij wakker vannacht...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:33

MarlindeRooz schreef:
Er staat voor m’n raam een container van de woningbouw want die renoveren een huis in mijn complex.

Een random man is nou al 3x gekomen om z’n eigen afval te dumpen. Hij kwam net zelfs met een kruiwagen vol. _O-

Wat ben je dan een smerige tokkie.

Update: hij heeft uiteindelijk de halve container volgegooid.

Maar ik zag vanmorgen het bouwbedrijf komen en die mannen stonden er verloren bij. Ze maakten foto’s etc.

Dus ben als echte NSB-er naar buiten gehupst. In roze badjas en roze crocs met roze strikjes. Heb ze het adres gegeven van de garagebox van deze man. :=

Ze zeiden zelf ook, als die man het gevraagd had dan had hij er best wat zooi in mogen gooien. Maar 3 kruiwagens troep, een babybedje en zeven tuinstoelen zijn wel een beetje asociaal veel dingen. Voor een container waar je niet voor betaalt. _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:55

Was iets te laat van huis weggegaan, dus ik haasten voor de trein..vertraging. t is dus zo'n maandag :')

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:08

Ik heb mij verslapen

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:24

Werkmotivatie onder het nulpunt en vandaag teambreed overleg omdat t niet lekker gaat met het bedrijf. Oh en een superleuke vacature waar ik op heb gereageerd is vrijdag gesloten, dus deze week wordt de selectie gemaakt, dus ik ben nu al (nu al) de hele tijd panisch mn telefoon aan het checken :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:31

Ik wil niet meer..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:32

fleurtjeuh schreef:
Ik wil niet meer..

:(:)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:41

Pluisje1998 schreef:
Morgen een congres, en ik vind het maar dubbel. Op zich is het wel leuk, maar zo'n hele dag lezingen bijwonen is echt killing. Zoveel prikkels. Is ook nog eens in hartje Utrecht, dus het is óf een vermogen betalen voor het parkeren, óf de auto op een P+R en dan t OV. Maar dat is nog meer extra prikkels.
Waarom heb ik ook alweer gezegd dat ik mee zou gaan.

Mooiste is ook dat ik een lezing ga bijwonen over het samen creëren van een veilige en inclusieve sector. Ik wil wedden dat die lezing gegeven gaat worden door witte boomer mannen. Was vorig jaar ook, en toen vonden ze het gek dat ik aangaf het vreemd te vinden dat mannen aan een kamer vol vrouwen gingen vertellen hoe ze zich moesten voelen (met uiteindelijk bijval van de rest van de zaal :') ). Dus ben benieuwd of ze er van geleerd hebben.

Ik voel deze. Ik ben onderweg naar het vliegveld omdat ik naar een 3 dagen durende conferentie ga in Wenen. Allemaal leuk en aardig dat dat mag van t werk, maar de gedachte maakt me al overprikkeld :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:43

fleurtjeuh schreef:
Ik wil niet meer..

Heb je hulp nodig? :knuffel:

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:49

fleurtjeuh schreef:
Ik wil niet meer..

:knuffel: Mocht bokt te moeilijk zijn, misschien kan de luister telefoon je helpen? :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:52

fleurtjeuh schreef:
Ik wil niet meer..

:(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:26

Fleurtjeuh :knuffel:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:29

'we kunnen je geen minimumtarief betalen want daar is deze opdracht te klein voor'

... huh?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:39

Tyfus financier die nu voor de derde keer de facturen afwijst, zelfs na aanpassing naar hoe zij willen dat het gefactureerd wordt. Echt schiet mij maar lek hoor.

Edit: volgens mij zit de voorschieter fout te kijken, maar probeer dat maar uit te leggen.
Laatst bijgewerkt door denisesilver op Gisteren, 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:43

Fleur :(:)

Ik baal van weer moeten werken na vakantie. Ik heb hoofdpijn, geen zin en het is ook nog eens heel depri weer. Het liefst meld ik me ziek en kruip onder een dekentje de rest van de dag, maar in plaats daarvan ben ik braaf de hele puinhoop aan het weg werken hier

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:56

Sorry, mn bericht komt wat suicidaal over.
Wees gerust, ik ben niet suicidaal. Gewoon depressief met een burnout en overprikkeld en slecht geslapen.

Also, thanks voor de lieve berichten :knuffel:

En als kers op de taart was de weg naar mn werk van 2 kanten afgesloten vanwege een botsing...
Met veel moeite in de buurt gekomen om vervolgens door de politie agent ter plaatse verwezen te worden naar de gamma om daar te parkeren en de rest te lopen..

Mag ik alweer naar huis?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:56

Oh dat is ook nog verrot zeg. :(:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:11

Ik heb echt een kort lontje ontwikkeld voor hondengeblaf merk ik.... Blijkbaar weer een nieuwe hond hier in de buurt, volgens mij is het een bakbeest van 4 meter want die blaf klinkt zo enorm zwaar. Ik moet mij inhouden om niet al die kant op te gaan om te klagen... hij blaft 'nog maar 15 minuten' aan 1 stuk :o

Gelukkig hebben de mensen achter mij wel door dat hun hondje teveel blaft. Die ging net mee doen maar werd gelijk naar binnen geroepen <3 *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:27

Niet persé vandaag, maar eigenlijk al heel lang: dat asielen vol met katten, kittens en honden zitten en er evengoed vanuit het buitenland ladingen dieren naar Nederland worden gehaald. Ook nog eens voor een bizar hoog bedrag overigens (in plaats van broodfok op deze manier 'cashen'?), maar dat is net wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Er kan beter een castratie en sterillisatie actie uitgevoerd worden in die landen, uiteraard in samenwerking met eventuele lokale dierenartsen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:37

Shenavallie schreef:
Niet persé vandaag, maar eigenlijk al heel lang: dat asielen vol met katten, kittens en honden zitten en er evengoed vanuit het buitenland ladingen dieren naar Nederland worden gehaald. Ook nog eens voor een bizar hoog bedrag overigens (in plaats van broodfok op deze manier 'cashen'?), maar dat is net wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Er kan beter een castratie en sterillisatie actie uitgevoerd worden in die landen, uiteraard in samenwerking met eventuele lokale dierenartsen.

En dan ik in het verlengde aan die ergernis dat er door zo veel asielen absurde eisen worden gesteld aan de plek waar ze naartoe gaan. Zo veel katten die persé naar buiten móeten die daardoor voor ons al afvallen, ook al zijn het kittens die nog nooit van buiten hebben gehoord. -O-

BesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:46

Shenavallie schreef:

ik heb 2 jonge kinderen (5 en 7, opgegroeid met hond) en ik kom praktisch niet in aanmerking voor een asielhond in België -O-
Ik zou ook liever adopteren maar dat wordt zo gewoon onmogelijk gemaakt helaas