Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Heb je haar gezegd dat ze je kat met rust moet laten? Zo ja, dan is ze een sukkel en verdiende ze een knauw.
Sabbientje schreef:_San87_ schreef:Heb je haar gezegd dat ze je kat met rust moet laten? Zo ja, dan is ze een sukkel en verdiende ze een knauw.
Ja, ik heb haar gewaarschuwd dat Luna het niet wilde en nog een 2de keer nadat Luna haar eerste waarschuwing gaf.
Ik kreeg een "Maar ik wil alleen maar kennismaken" En ging vervolgens door. En toen haalde Luna echt met nagels uit.
Ik wilde het gisteren toen ze mijn auto terug kwam brengen (waar ook nog een flinke ergernis over was) nog een keer bespreken, maar ze snapte het gewoon echt niet wat ze verkeerd gedaan heeft.
Dus volgende keer als ze Luna wil aaien en ik aan Luna zie dat ze er niet van gediend is, zeg ik meteen heel duidelijk dat ze Luna met rust moet laten en als ze dat niet doet dat ze anders mag vertrekken.
Kookaburra schreef:Zuur he? Die krengen zijn ook duur.
Zorgverzekering heb je wel gecheckt denk ik? Soms kom je in aanmerking voor een vergoeding van bijv. 50 euro. Maar vaak is dat een aanvullende verzekering.
Gebruik je nu lenzen, of helemaal niets?
Mocht je nu niets hebben en last hebben van bijv. hoofdpijn of vermoeidheid: het is waarschijnlijk (na de eerste dagen wennen) toch best fijn.