Zebrastreep schreef:Urbanus schreef:Hier in het westen ook hoor. Het is maar wat je jezelf wijs maakt.
Ik had er geen last van hoor dat ze het zeiIk kon er wel om lachen. Had eerder het idee dat deze mevrouw de drukte niet zo goed kon handelen, ze snauwde een serveerster ook af ( ze gaf de bestelling mondeling weer door aan een ander ). Volgens mij was het ook nog de leidinggevende/baas aangezien ze samen met een andere vrouw commando's stond uit te delen. Ze waren nogal direct , dat is wel even een verschil.
Tja ik ben weer de meest botte bediening ooit in een Drents dorpje tegengekomen, is net wie je treft denk ik

-----------------------------
Zo mijn ergernis van de week alvast (wees voorbereid dat ik vaker hierover kom zeuren
) - gisteren is er tijdens een wedstrijd andermans paard over/op mijn auto gesprongen, auto daardoor uiteraard helemaal niet bruikbaar
het is lekker 0 graden, ik heb geen ander vervoer en de tegenpartij heeft ook nog niets laten horen. De rest zal ik voor mezelf houden want het is niet nuttig of netjes om het nu al online te dumpen maar ik ben gewoon zo boos
Echt heb zin om even met borden te smijten ofzo, wat een mooi begin van het jaar
Ik kon er wel om lachen. Had eerder het idee dat deze mevrouw de drukte niet zo goed kon handelen, ze snauwde een serveerster ook af ( ze gaf de bestelling mondeling weer door aan een ander ). Volgens mij was het ook nog de leidinggevende/baas aangezien ze samen met een andere vrouw commando's stond uit te delen. Ze waren nogal direct , dat is wel even een verschil.
Hopelijk snel een oplossing zodat je tenminste weer mobiel bent Fly!
maar moet eerst iets gehoord hebben.
alleen klopten de afstanden dus niet
Beste moment van mijn dag tot nu toe, dank!
gisteren voelde ze zich duidelijk beter en heeft zich enorm uitgesloofd, wellicht daardoor de zool gekneusd ofzo
Inmiddels kun je het wel weer wat meer horen. Nu werk ik ook voor een behoorlijke dialect-gemeente. Plus... Mijn achternaam komt vrijwel alleen in deze regio voor