Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ynskek schreef:Secret Santa Beheermededeling
Matheno Jouw Santa vraagt op een mooie duidelijke foto van jouw hele gezin. Als je deze liever niet openbaar maar prive wel wilt delen mag deze uiteraard ook via PB verzonden worden.
germie schreef:Animal, ik zou die spinnen van je graag eens fotograferen. En dan zo dat het lijkt of ze nog in de natuur lopen.
Animal schreef:germie schreef:Animal, ik zou die spinnen van je graag eens fotograferen. En dan zo dat het lijkt of ze nog in de natuur lopen.
Ik heb alleen die blauwe, maar ook wel wat reptielen die vast wel mee willen werken. Mocht je het leuk vinden om ze eens vast te leggen ben je zeker welkom. Maken we voor de spin gewoon wat groter ingericht bakje en lokken we hem met een prooidier
Tanya schreef:Ik heb echt een rotdag vandaag… mijn lijstje voor Sinterkai werd als allereerste genoemd…. Ik bellen, heeft mijn provider 0909 nummers geblokkeerd… toen was ik dus te laat. Anders had ik nu 250 euro gewonnen.
Tanya schreef:Ik heb echt een rotdag vandaag… mijn lijstje voor Sinterkai werd als allereerste genoemd…. Ik bellen, heeft mijn provider 0909 nummers geblokkeerd… toen was ik dus te laat. Anders had ik nu 250 euro gewonnen.
EedihcrO schreef:Oei, wat een vervelende berichten zie ik langs komen. Veel sterkte en gecondoleerd voor wie dat nodig hebben.
En om even te reageren wat er dit weekend de Revu heeft gepasseerd:
Ik drink haast geen alcohol meer. Vind het wel lekker, maar word er te vaak ineens beroerd van. Mocht er toch iets in mijn pakket komen, dan is mijn man vast heel gelukkig![]()
Slangen en spinnen hoef ik er zeker niet in. Vind (huis en tuin)spinnen niet perse eng, maar die grote hoef ik niet. De blauwe van animal die voorbij komt is wel heel bijzonder om te zien.
Dit weekend zijn we wel naar het reptielen in Breda geweest. Mijn kinderen wilden de slang wel even aaien. Ik heb hem zowaar vast gehouden. Was best trots op mezelf. Op mijn kinderen ook trouwens. Een hond is echt dikke paniek, maar een slang durven we wel hoor.
[ [url=m/tOZEiO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Germie, wat een prachtige foto’s maak je zeg. Jammer dat je lelie niet gewonnen heeft. En als je foto’s gaat maken van het blauwe vriendje van animal, dan ben ik ook wel heel benieuwd zeg.
En ook ik ben heel benieuwd wat de Santa van Kimberly in petto heeft.
Steeds meer pakketjes krijgen vorm. Ik moet nog 1 cadeau en wat laatste inpakwerk. Ik bedenk elke keer ook nieuwe cadeautjes. Heel onhandig, want ik had de perfecte doos en nu is ie misschien te klein
Roosch schreef:Tanya schreef:Ik heb echt een rotdag vandaag… mijn lijstje voor Sinterkai werd als allereerste genoemd…. Ik bellen, heeft mijn provider 0909 nummers geblokkeerd… toen was ik dus te laat. Anders had ik nu 250 euro gewonnen.
Oh wat zonde!!
Ik was vorig jaar ook de eerste, een lieve bokker belde me uit bed. Mijn provider liet ook geen servicenummers toe en toen moest ik tegoed kopen. Ik was net op tijd!
Edit: das alweer 2 of 3 jaar geleden zeker.