Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 23:02

Augustus/ september spinnenwebrijd. Brrr :')

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 23:17

rink schreef:
Ik ga echt slecht op beestjes met meer dan 4 pootjes.. dus voor mij geen spinnen, gil gerust iemand paraat als er een te groot exemplaar in mijn huis is.. :+

Heb wel eens op de bank geslapen omdat er een dikke zwarte spin op de slaapkamer zat en mijn vriend niet thuis was :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 23:20

Ik wil hem toch graag even showen.
Dit is Boris the Spider <3

Afbeelding

Met de gewonnen spinnen heeft de verkoper nu 8 mensen die ook een diertje gereserveerd hadden blij gemaakt :D Iedereen blij dus aan het einde.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 23:25

Gaaf kleurtje! En verder heel erg fijn dat de spinnen allemaal een eigen huis hebben gekregen waar ze gewenst zijn, het ging hier nog niet zo hard met het enthousiasme :')
Als ik in huis een spin zie dan wordt die ook -met een luide zucht- door mijn man buiten gezet, verschrikkelijk

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 23:29

ynskek schreef:
Secret Santa Beheermededeling

Matheno Jouw Santa vraagt op een mooie duidelijke foto van jouw hele gezin. Als je deze liever niet openbaar maar prive wel wilt delen mag deze uiteraard ook via PB verzonden worden.

Ik heb geen foto van ons allemaal besef ik me _O-

Deze 2 heb ik wel, misschien kan mijn Santa hier wat mee?

Afbeelding

Afbeelding

Enige foto waar we met zijn drieën op staan is een wazige screenshot van de doopdienst _O-

Afbeelding

Mijn camera rol staat gevuld met slechte kattenfotos, paardenfotos, kippenfotos en babyfotos :Y)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 23:40

Wat een mooie foto's! <3

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 00:31

Afbeelding
Mijn kerstboom staat weer <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 08:44

Animal, ik zou die spinnen van je graag eens fotograferen. En dan zo dat het lijkt of ze nog in de natuur lopen. :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:21

germie schreef:
Animal, ik zou die spinnen van je graag eens fotograferen. En dan zo dat het lijkt of ze nog in de natuur lopen. :D

Ik heb alleen die blauwe, maar ook wel wat reptielen die vast wel mee willen werken. Mocht je het leuk vinden om ze eens vast te leggen ben je zeker welkom. Maken we voor de spin gewoon wat groter ingericht bakje en lokken we hem met een prooidier :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:24

Ik heb echt een rotdag vandaag… mijn lijstje voor Sinterkai werd als allereerste genoemd…. Ik bellen, heeft mijn provider 0909 nummers geblokkeerd… toen was ik dus te laat. Anders had ik nu 250 euro gewonnen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:24

Oh nee wat zuur!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:26

Animal schreef:
germie schreef:

Ik heb alleen die blauwe, maar ook wel wat reptielen die vast wel mee willen werken. Mocht je het leuk vinden om ze eens vast te leggen ben je zeker welkom. Maken we voor de spin gewoon wat groter ingericht bakje en lokken we hem met een prooidier :)

En je woont niet eens extreem ver weg zie ik :D

In Mexico heb je spinnen zo groot als een hand met een oranje rug vol haren. Die vond ik geweldig om te zien. Redrumptarantula ofzo. Niet voor in huis, maar wel voor de foto. :D

En ja, dat is zuur,maar kan een provider zomaar nummers blokkeren?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:28

Tanya schreef:
Ik heb echt een rotdag vandaag… mijn lijstje voor Sinterkai werd als allereerste genoemd…. Ik bellen, heeft mijn provider 0909 nummers geblokkeerd… toen was ik dus te laat. Anders had ik nu 250 euro gewonnen.

Echt enorm balen zeg! Ik zou ook behoorlijk zuur zijn als het mij overkomen was.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:52

Animal, wel mooie kleur zeg!!

Mooie boom Tanya!

Prachtige foto's matheno <3

Pimaude, door zulke berichten ben ik zo benieuwd wie wie heeft en zo benieuwd naar alle pakketten :):)

Ik heb 2 langpootspinnen in huis. Nou ja, waarschijnlijk wel meer, maar deze 'ken' ik. Gisteren had de Japie in de douche een foutje gemaakt en zat op de verkeerde plek toen ik ging douchen. Ik zag 't net op tijd voor ie werd weggespoeld en heb 'm gered.... Japies mogen wel in m'n huis wonen en hoeven niet dood. Behalve als ze teveel baby's maken. Dan krijgen ze een paar dagen om te verhuizen, anders verhuis ik ze :Y)

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:18

Oei, wat een vervelende berichten zie ik langs komen. Veel sterkte en gecondoleerd voor wie dat nodig hebben.

En om even te reageren wat er dit weekend de Revu heeft gepasseerd:

Ik drink haast geen alcohol meer. Vind het wel lekker, maar word er te vaak ineens beroerd van. Mocht er toch iets in mijn pakket komen, dan is mijn man vast heel gelukkig :)
Slangen en spinnen hoef ik er zeker niet in. Vind (huis en tuin)spinnen niet perse eng, maar die grote hoef ik niet. De blauwe van animal die voorbij komt is wel heel bijzonder om te zien.
Dit weekend zijn we wel naar het reptielen in Breda geweest. Mijn kinderen wilden de slang wel even aaien. Ik heb hem zowaar vast gehouden. Was best trots op mezelf :') . Op mijn kinderen ook trouwens. Een hond is echt dikke paniek, maar een slang durven we wel hoor.
Afbeelding

Germie, wat een prachtige foto’s maak je zeg. Jammer dat je lelie niet gewonnen heeft. En als je foto’s gaat maken van het blauwe vriendje van animal, dan ben ik ook wel heel benieuwd zeg.

En ook ik ben heel benieuwd wat de Santa van Kimberly in petto heeft.

Steeds meer pakketjes krijgen vorm. Ik moet nog 1 cadeau en wat laatste inpakwerk. Ik bedenk elke keer ook nieuwe cadeautjes. Heel onhandig, want ik had de perfecte doos en nu is ie misschien te klein -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:25

Tanya schreef:

Oh wat zonde!! :(:)

Ik was vorig jaar ook de eerste, een lieve bokker belde me uit bed. Mijn provider liet ook geen servicenummers toe en toen moest ik tegoed kopen. Ik was net op tijd!

Edit: das alweer 2 of 3 jaar geleden zeker.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:36

EedihcrO schreef:
Oei, wat een vervelende berichten zie ik langs komen. Veel sterkte en gecondoleerd voor wie dat nodig hebben.

En om even te reageren wat er dit weekend de Revu heeft gepasseerd:

Ik drink haast geen alcohol meer. Vind het wel lekker, maar word er te vaak ineens beroerd van. Mocht er toch iets in mijn pakket komen, dan is mijn man vast heel gelukkig :)
Slangen en spinnen hoef ik er zeker niet in. Vind (huis en tuin)spinnen niet perse eng, maar die grote hoef ik niet. De blauwe van animal die voorbij komt is wel heel bijzonder om te zien.
Dit weekend zijn we wel naar het reptielen in Breda geweest. Mijn kinderen wilden de slang wel even aaien. Ik heb hem zowaar vast gehouden. Was best trots op mezelf :') . Op mijn kinderen ook trouwens. Een hond is echt dikke paniek, maar een slang durven we wel hoor.
[ [url=m/tOZEiO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Germie, wat een prachtige foto’s maak je zeg. Jammer dat je lelie niet gewonnen heeft. En als je foto’s gaat maken van het blauwe vriendje van animal, dan ben ik ook wel heel benieuwd zeg.

En ook ik ben heel benieuwd wat de Santa van Kimberly in petto heeft.

Steeds meer pakketjes krijgen vorm. Ik moet nog 1 cadeau en wat laatste inpakwerk. Ik bedenk elke keer ook nieuwe cadeautjes. Heel onhandig, want ik had de perfecte doos en nu is ie misschien te klein -O-

Maar een slang (zeker een koningspython zoals op de foto) is ook veel minder gevaarlijk dan een hond. Een hond kan mensen veel heftiger verwonden dan zo'n slangetje. Het is meer het idee dat slangen eng zijn dan dat een koningspython daadwerkelijk gevaarlijk is :D

Wel heel stoer om hem vast te durven houden wanneer je het spannend vind! Mijn vriend heeft het ook echt moeten "leren" omdat hij vooraf bang was voor slangen. Dat was nog best een heel proces.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:52

Boris is zo knap!

We hebben afgelopen zomer een reptielenfeestje in huis gehad en sindsdien ben ik verslingerd aan pythons. Zulke mooie fijne diertjes!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:53

Tanya schreef:

Omg ja ik kreeg het mee in de app, zo rot.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 11:00

Ohno Tanya! Dat wil je echt niet!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 11:07

Tanya ik las mee op de app.
Echt een pech :(
Eerste dag al wel een aantal bokkers.
Leuke kleur ballen. Ik hou wel van rose

De spin ziet er zo op de foto nog wel leuk uit :')

Matheno mooie foto's!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 11:49

Bleghh... spinnen. Hou maar lekker bij je :))

Echt zo zonde Tanya :(

Ik ga vandaag wat cadeautjes kopen. Heb echt het idee dat ik zwaar achterloop op de rest :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 11:52

goldenarrow schreef:
Bleghh... spinnen. Hou maar lekker bij je :))

Echt zo zonde Tanya :(

Ik ga vandaag wat cadeautjes kopen. Heb echt het idee dat ik zwaar achterloop op de rest :')

Same :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 12:56

Roosch schreef:
Tanya schreef:

Oh wat zonde!! :(:)

Ik was vorig jaar ook de eerste, een lieve bokker belde me uit bed. Mijn provider liet ook geen servicenummers toe en toen moest ik tegoed kopen. Ik was net op tijd!

Edit: das alweer 2 of 3 jaar geleden zeker.

Ja, dat was ik. Wat een toestand was dat ook, is idd 2 jaar geleden.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 13:05

Echt balen zeg! Ik ben ook altijd bang om mee te doen en dan het net niet te horen aangezien ik alleen in de auto radio luister.