Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 20:11

purny schreef:
MarlindeRooz schreef:
Hier met 34 graden boodschappen bezorgd. Man wat was het heet. Echt niet grappig om trappen op te moeten etc met zware boodschappen. :=

Ik durf nu niet eens boodschappen te doen, ik wacht wel tot maandag. Moet alleen even improviseren qua eten morgen.

Je mag wel bakje tomaten groente soep komen halen hoor.

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 20:46

Mij zonet gesneden aan de metalen blauwbak buiten. Auwtsh.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 20:48

Lief van je Marcella, groenten uit eigen tuin?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 20:51

Shenavallie schreef:
LaPluche schreef:

Ik ken bijna niemand die dit niet heeft gehad.
Mijn eerste maand op mezelf wonen was een aaneenschakeling van huilen, emoties en ook veel plezier en gelach.
Het komt goed, het voelt nu misschien even niet zo.

Komt hier de eerste! Ik vond het geweldig! *\o/*

Hahaha, ik vond het niet geweldig maar om hele andere redenen denk ik :P want mijn ouders kon ik missen als kiespijn :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 21:07

purny schreef:
Lief van je Marcella, groenten uit eigen tuin?

Ja en nee ben een klein beetje makkelijk geweest. :+

Eh zet net de ventilator op mezelf. Voelt mijn knie aan alsof die in de fik staat. Voel ik aan mijn knie is die steenkoud. Bizar.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 21:43

Dat ik eindelijk een tattoo mag van m'n moeder maar ik niet weet wat en ik constant twijfel als ik denk iets gevonden te hebben. :+ Heb wel een beetje iets in m'n hoofd maar ik kan totaal niet tekenen dus kan ook niet zelf iets ontwerpen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-22 22:05

MarlindeRooz schreef:
Hier met 34 graden boodschappen bezorgd. Man wat was het heet. Echt niet grappig om trappen op te moeten etc met zware boodschappen. :=

Gelukkig was mijn enige flat vandaag met lift, maar ik was echt kapot na twee trips :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 22:11

TessaxQuincy schreef:
Dat ik eindelijk een tattoo mag van m'n moeder maar ik niet weet wat en ik constant twijfel als ik denk iets gevonden te hebben. :+ Heb wel een beetje iets in m'n hoofd maar ik kan totaal niet tekenen dus kan ook niet zelf iets ontwerpen.

Tof dat je 1 mag!
En ontwerpen... Daar zijn de goede tatooeerders ook goed in ;)

Tip, als je een tof idee hebt... Schrijf het op en kijk of je het een halfjaar later nog leuk vindt!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 22:38

Alle vier seizoenen van Stranger Things in 8 dagen gekeken. Nu weet ik niet meer wat ik met mezelf moet.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 23:17

__Sannne schreef:
Alle vier seizoenen van Stranger Things in 8 dagen gekeken. Nu weet ik niet meer wat ik met mezelf moet.

Locke and Key kijken?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 23:30

Nee, eerst 'Brand New Cherry Flavor'.

Heerlijke serie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 00:42

Beetje opgelicht bij mediamarkt. Ze konden me een goedkoper abonnement aanbieden, 20 GB en onbeperkt bellen bij kpn voor €22,50 of 10 GB en onbeperkt bellen voor €17,50. Ik heb gekozen voor 10 GB maar hij heeft 20 GB aangeklikt, en er komt €5 bovenop omdat ik thuis geen kpn heb dus ik heb geen recht op hussel korting. Nu ben ik dus €2,50 duurder uit en ik betaal €20 voor het openbreken van mijn contract.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 00:43

Ik ben van nature nogal perfectionistisch en het heeft me jaren gekost om van de schadelijke gedachten af te komen als ik een foutje maak. Twee maanden bij mijn huidige psycho werkgever en de gedachten die me vertellen hoe waardeloos ik ben als ik een fout maak zijn weer terug. Hiep. Hoi.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 00:51

Vuurwerk en niet een beetje ook. _-:(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 00:58

Mkango schreef:
Ik ben van nature nogal perfectionistisch en het heeft me jaren gekost om van de schadelijke gedachten af te komen als ik een foutje maak. Twee maanden bij mijn huidige psycho werkgever en de gedachten die me vertellen hoe waardeloos ik ben als ik een fout maak zijn weer terug. Hiep. Hoi.

fiets hun, jij bent zo waardevol <3

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 02:41

2.40 ‘s nachts en ergens boem boem muziek en steeds langsrijdende poedersuiker koters, rot op ik wil slapen

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 06:23

Mkango schreef:

:(:)

Ik zou zeggen 'wegwezen bij zo'n toxisch bedrijf', maar weet natuurlijk niet wat je baankansen daar zijn als je ontslag neemt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 06:44

Mkango schreef:

Wat enorm ruk! Het klonk zo mooi? En je bent niet waardeloos :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 06:50

[***] schreef:
Beetje opgelicht bij mediamarkt. Ze konden me een goedkoper abonnement aanbieden, 20 GB en onbeperkt bellen bij kpn voor €22,50 of 10 GB en onbeperkt bellen voor €17,50. Ik heb gekozen voor 10 GB maar hij heeft 20 GB aangeklikt, en er komt €5 bovenop omdat ik thuis geen kpn heb dus ik heb geen recht op hussel korting. Nu ben ik dus €2,50 duurder uit en ik betaal €20 voor het openbreken van mijn contract.

Terug gaan en dit bespreken

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 08:18

LaPluche schreef:
Asvinia schreef:
Aan mezelf.. ik ben donderdag in mijn appartementje getrokken en ik kan enkel maar heel veel huilen. Ik mis mijn ouders, mijn kamer.. alles. Het gaat vast over, maar zo met de warmte en alles.. ik voel me beroerd.

Ik ken bijna niemand die dit niet heeft gehad.
Mijn eerste maand op mezelf wonen was een aaneenschakeling van huilen, emoties en ook veel plezier en gelach.
Het komt goed, het voelt nu misschien even niet zo.

Aan iedereen die reageerde, Dankjulliewel! Het voelt heel prettig dat het vrij normaal is zo te reageren <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:31

De buien die gisteren zag gaan nu allemaal richting Duitsland. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:39

Iedere keer als ik denk “misschien is het over en voel ik me weer normaal en goed” dan is de volgende dag weer afgrijselijk. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:44

Thanks, jullie zijn schatjes. <3 Het werk an sich is ook ontzettend leuk, maar de werksfeer is zo toxic. Ik ben ook al aan het solliciteren en gelukkig staat m’n manager volledig aan mijn kant, want die zit met hetzelfde probleem. De enige reden waarom zij er nog werkt, is omdat zij onze werkgever gewoon gebruikt om haar eigen netwerk uit te breiden, maar ik heb dat doel niet, dus voor mij is er geen reden om te blijven. := Ook al zijn al m’n andere collega’s wel echt top om mee te werken!

MarlindeRooz schreef:
Iedere keer als ik denk “misschien is het over en voel ik me weer normaal en goed” dan is de volgende dag weer afgrijselijk. -O-
:knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 09:53

Mijn buurvrouw die het geluid van haar laptop / computer zo hard heeft staan dat ik elke keer hoor wanneer er een mail binnenkomt :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 10:07

Mkango schreef:
Thanks, jullie zijn schatjes. <3 Het werk an sich is ook ontzettend leuk, maar de werksfeer is zo toxic. Ik ben ook al aan het solliciteren en gelukkig staat m’n manager volledig aan mijn kant, want die zit met hetzelfde probleem. De enige reden waarom zij er nog werkt, is omdat zij onze werkgever gewoon gebruikt om haar eigen netwerk uit te breiden, maar ik heb dat doel niet, dus voor mij is er geen reden om te blijven. := Ook al zijn al m’n andere collega’s wel echt top om mee te werken!

MarlindeRooz schreef:
:knuffel:

Jammer dat je die werkgever niet weg kan krijgen. Werk leuk, manager leuk, collega's leuk... en dan 1 zo'n ***