Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Ik lan je zeggen, er lopen verre van alleen maar knappe mensen. Die verwachting had ik ooit ook. Dan kom je van een koude kermis thuis.
BaileyMix schreef:Peelie schreef:Ik lan je zeggen, er lopen verre van alleen maar knappe mensen. Die verwachting had ik ooit ook. Dan kom je van een koude kermis thuis.
Aan de ene kant fijn, want dan voel je je geen trol tussen alle anderen. Maar aan de andere kant misschien ook lastig om iemand tegen te komen waar je je daadwerkelijk tot aangetrokken voelt?
germie schreef:Ik ben ook wel eens gevraagd om mee te gaan naar een parenclub. Heb vriendelijk bedankt. Zie dat niet zitten. Vind het behoorlijk goor om andermans lichaamssappen overal tegen te komen eigenlijk. Dus het is niet mijn ding.
Vjestagirl schreef:germie schreef:Ik ben ook wel eens gevraagd om mee te gaan naar een parenclub. Heb vriendelijk bedankt. Zie dat niet zitten. Vind het behoorlijk goor om andermans lichaamssappen overal tegen te komen eigenlijk. Dus het is niet mijn ding.
Ik ben bang dat de hele wereld vol zit met andermans lichaamssappen...
Vjestagirl schreef:germie schreef:Ik ben ook wel eens gevraagd om mee te gaan naar een parenclub. Heb vriendelijk bedankt. Zie dat niet zitten. Vind het behoorlijk goor om andermans lichaamssappen overal tegen te komen eigenlijk. Dus het is niet mijn ding.
Ik ben bang dat de hele wereld vol zit met andermans lichaamssappen...
xU_Blinghx schreef:Lijkt mij best leuk om eens te gaan. Maar zo niet zo snel in mijn eentje gaan denk ik.
Aan de andere kant, ik ga ook alleen stappen en als je daar nee zegt snappen ze het vaak niet dus misschien juist een keer naar zoiets gaan.