Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:18

Jaa Jozi! Hopelijk kan hij goed verven en schoonmaken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:18

Marlinde wat super! *\%/*

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:21

Ergernis 2: verhuisdatum valt PRECIES in mijn tentamenweek. _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:29

Wat fijn Marlinde *\%/*

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:32

Kan dus naar NXT met korting maar heb niemand om mee te nemen -O-
In mijn eentje vind ik het maar suf..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:41

Marlinde wat ontzettend fijn. Hoop dat je daar meer rust vind.

Ik erger me aan de storm die nog niet echt komt nu. Alles is klaar en vast of binnen gehaald. Pony gevoerd en ik hoef er niet meer uit. Dus wachten maar, op ik weet niet wat er komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:51

Siersma schreef:

Ik erger me aan de storm die nog niet echt komt nu. Alles is klaar en vast of binnen gehaald. Pony gevoerd en ik hoef er niet meer uit. Dus wachten maar, op ik weet niet wat er komt

Oh waar woon je dan? Hier (Groningen) gaat het wel mooi los al, al klinkt het voor mij vooralsnog meer als windstoten maar nog niet een super heftige storm.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:54

Saskiaojan hebben jullie nu een leenauto?
Sterkte voor je vriend.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:54

Hier in Drenthe zo tussen de huizen valt het ook heel erg mee tot nu toe. Wel denk ik dat een deel van onze schutting het niet gaat halen , maar dat is geen ramp moest toch een nieuwe schutting in.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:58

Annet_Dottie schreef:
Siersma schreef:

Oh waar woon je dan? Hier (Groningen) gaat het wel mooi los al, al klinkt het voor mij vooralsnog meer als windstoten maar nog niet een super heftige storm.

Texel, dus we zijn wat gewend zeg maar. Maar valt nu echt nog mee, af en toe een windstoot

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 15:59

Zebrastreep schreef:
Hier in Drenthe zo tussen de huizen valt het ook heel erg mee tot nu toe. Wel denk ik dat een deel van onze schutting het niet gaat halen , maar dat is geen ramp moest toch een nieuwe schutting in.

Kan je m miss wel via de verzekering doen?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:21

Op werk aangegeven dat ik op advies van de huisarts minder moet gaan werken (ivm zwangerschap). Krijg ik een voorstel; we gaan je uren ipv over 3 dagen over 4 dagen verdelen! Dus je gaat nu lekker ma, di, wo en zaterdag werken ipv ma-wo. Ohja en daardoor heb je ook nog eens een half uur meer dan op contract!

Ja leuk, maar wat denk je zelf!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:22

Siersma schreef:
Zebrastreep schreef:

Kan je m miss wel via de verzekering doen?

Dit is al zo'n oude schutting zodra we de rechtzaak met de buren hebben gewonnen gaat de hele boel toch op de schop. We zijn al blij dat het dus niet aan de kant is met de buren waarmee we al mot hebben. Alleen zou de hond tijdelijk even niet in de tuin kunnen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:22

iirrssjjee schreef:
Op werk aangegeven dat ik op advies van de huisarts minder moet gaan werken (ivm zwangerschap). Krijg ik een voorstel; we gaan je uren ipv over 3 dagen over 4 dagen verdelen! Dus je gaat nu lekker ma, di, wo en zaterdag werken ipv ma-wo. Ohja en daardoor heb je ook nog eens een half uur meer dan op contract!

Nee dat is slim. Briefje van je verloskundige kan ook nog wel eens helpen

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:25

Siersma schreef:
iirrssjjee schreef:

Nee dat is slim. Briefje van je verloskundige kan ook nog wel eens helpen

Agh, als het zo moet, laat ik me wel gewoon op ziekgemeld staan (ben afgelopen week 2x eerder ziek naar huis gegaan namelijk, mijn directe collega stuurde me gewoon weg) en dan zoeken ze het maar uit +:)+ . Stuur de bedrijfsarts maar langs. Ik heb altijd voor ze klaargestaan en me voor ze uitgesloofd, maar nu het andersom nodig is, gaan ze me zo behandelen? :wave: Stik er dan maar lekker in.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:29

Bedrijfsartsen komen daar niet voor, die volgen dan de verloskundige of ha. Tenminste was met mijn collega zo die met bekkenproblemen liep tijdens de zwangerschap. Ze moest minder werken en de bedrijfsarts volgde dat zonder haar te zien

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:31

MyWishMax schreef:
WiFi heeft weer de vervelende kuren. Weken goed gegaan en nu telkens weer s avonds er continu uit klappen. De rest van de dag geen problemen. Ligt niet aan kabels, die heb ik al 3 keer vervangen en telkens gaay het weken goed en dan weer weken 1 of 2 keer per dag er elke keer weer uit en dan weer aan. Klantenservice heeft geen zin om te bellen want die blijven volhouden dan het aan de kabel moet liggen. Kan niks kijken zo...

Dit hebben wij ook gehad bij ziggo! Alles was al vervangen en uiteindelijk hebben ze het doorgemeten. Bleek ons modem te oud te zijn. Ik zou een nieuwe modem eisen :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:37

Collega is minder gaan werken en heeft nu de dag van de teammeeting standaard vrij. Hele team werkt daar omheen door de ene week te meeten op dag A, en de andere week op dag B. Daardoor kan die ene collega er toch bij zijn eens per twee weken. Maar daardoor is een andere collega die op dag B vrij is, er dus ook eens per twee weken niet bij. Nu vind die eerste collega het toch wel heel vervelend dat hij niet zijn zegje kan doen. En in plaats van gewoon een half uurtje online komen in Teams voor het 'rondje' moeten er nu allemaal gekke stelsels bedacht worden waarin collega zijn punten door kan geven aan een ander, of alvast in de meeting-agenda zetten en dan door een ander te laten zeggen. Ik voel nu al gezeik aan komen. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. :roll:

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:39

Siersma schreef:
Bedrijfsartsen komen daar niet voor, die volgen dan de verloskundige of ha. Tenminste was met mijn collega zo die met bekkenproblemen liep tijdens de zwangerschap. Ze moest minder werken en de bedrijfsarts volgde dat zonder haar te zien

Nou dan is dat meteen mooi opgelost in mijn situatie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 16:59

Ohh ik ben echt zo chagrijnig nu. Sauna is gewoon niet bereikbaar, wist het al en de communicatie daar is zo slecht dus domme fout van me om daar toch opnieuw te reserveren. Geen telefoonnummer, contactformulier krijg je reactie op we streven er naar om binnen 24 uur te reageren. Ik weet niet of ze open zijn/blijven vanavond, kan ze niet bereiken, als wij nu zeggen we gaan niet, kan ik ze niet bereiken we hebben al betaald dus zijn we ons geld kwijt (?). Leuk begin alweer van zo'n avondje wat in het teken moest staan van ontspanning.

Ik vind die storm al creepy maar m'n vriend had al gezegd komt goed maak je niet druk dus ik laat het los. Appt m'n vader vervolgens dat het wel echt heel hard gaat en dat we beter niet kunnen gaan. Is zo belangrijk even voor mij dat ik even een avondje kan ontspannen en er uit ben m'n hoofd leeg kan maken |(

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 17:11

luuntje schreef:
Saskiaojan hebben jullie nu een leenauto?
Sterkte voor je vriend.

Nee de auto rijdt nog gewoon, trekhaak heeft de grootste klap geabsorbeerd, kan alleen even geen trailer achter, maar ach, weer is toch niet zo dat ik nu op pad wil.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 17:20

Ik raak inmiddels flink geïrriteerd door de wind. De herrie, het geschud, gewiebel. Ik ben er gewoon duizelig van.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 17:35

Dat na 4 dagen er mij pas gemeld werd door de dierenarts dat mijn cavia allemaal plekjes had op zijn tong door zijn kiezen. Niet zo gek dat hij harde dingen niet wilt eten en geen spuit in zijn mond wil dat doet ook zeer... Gelukkig probeert hij wel steeds meer te eten.

En dat uitgerekend vanavond mijn vader voor zijn verjaardag perse uit eten wilt , maar dat mij niet een goed idee lijkt met de wind. Tevens zit ik ook een soort van in quarantaine omdat er een uitbraak is op mijn werk en ik steeds weer in de incubatietijd zit. Natuurlijk mag ik gewoon naar buiten had gisteren ook een negatieve test maar echt fijn voelt het niet. Ik had ook zoiets verplaatsen als het gedoe op mijn werk weer rustig is.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 17:49

Al bijna een week last van duizeligheid/ licht in het hoofd en zweetaanvallen. Als het maandag nog niet over is maar eens de ha bellen. Ik denk dat het komt door het stoppen van antidepressiva (netjes afgebouwd hoor), maar duurt dat zo lang?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 17:59

Deel afzetting voor de katten op het balkon moeten afbreken door de wind. :=