Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siersma schreef:Marlinde wat ontzettend fijn. Hoop dat je daar meer rust vind.
Ik erger me aan de storm die nog niet echt komt nu. Alles is klaar en vast of binnen gehaald. Pony gevoerd en ik hoef er niet meer uit. Dus wachten maar, op ik weet niet wat er komt
Annet_Dottie schreef:Siersma schreef:Marlinde wat ontzettend fijn. Hoop dat je daar meer rust vind.
Ik erger me aan de storm die nog niet echt komt nu. Alles is klaar en vast of binnen gehaald. Pony gevoerd en ik hoef er niet meer uit. Dus wachten maar, op ik weet niet wat er komt
Oh waar woon je dan? Hier (Groningen) gaat het wel mooi los al, al klinkt het voor mij vooralsnog meer als windstoten maar nog niet een super heftige storm.
Siersma schreef:Zebrastreep schreef:Hier in Drenthe zo tussen de huizen valt het ook heel erg mee tot nu toe. Wel denk ik dat een deel van onze schutting het niet gaat halen , maar dat is geen ramp moest toch een nieuwe schutting in.
Kan je m miss wel via de verzekering doen?
iirrssjjee schreef:Op werk aangegeven dat ik op advies van de huisarts minder moet gaan werken (ivm zwangerschap). Krijg ik een voorstel; we gaan je uren ipv over 3 dagen over 4 dagen verdelen! Dus je gaat nu lekker ma, di, wo en zaterdag werken ipv ma-wo. Ohja en daardoor heb je ook nog eens een half uur meer dan op contract!
Ja leuk, maar wat denk je zelf!
Siersma schreef:iirrssjjee schreef:Op werk aangegeven dat ik op advies van de huisarts minder moet gaan werken (ivm zwangerschap). Krijg ik een voorstel; we gaan je uren ipv over 3 dagen over 4 dagen verdelen! Dus je gaat nu lekker ma, di, wo en zaterdag werken ipv ma-wo. Ohja en daardoor heb je ook nog eens een half uur meer dan op contract!
Ja leuk, maar wat denk je zelf!
Nee dat is slim. Briefje van je verloskundige kan ook nog wel eens helpen
MyWishMax schreef:WiFi heeft weer de vervelende kuren. Weken goed gegaan en nu telkens weer s avonds er continu uit klappen. De rest van de dag geen problemen. Ligt niet aan kabels, die heb ik al 3 keer vervangen en telkens gaay het weken goed en dan weer weken 1 of 2 keer per dag er elke keer weer uit en dan weer aan. Klantenservice heeft geen zin om te bellen want die blijven volhouden dan het aan de kabel moet liggen. Kan niks kijken zo...
Siersma schreef:Bedrijfsartsen komen daar niet voor, die volgen dan de verloskundige of ha. Tenminste was met mijn collega zo die met bekkenproblemen liep tijdens de zwangerschap. Ze moest minder werken en de bedrijfsarts volgde dat zonder haar te zien