Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Gisteren op een feestje was er taart. De gastvrouw sneed deze aan maar had blijkbaar geen taartschepper. Ze vond er niets beters op dan het stuk biscuittaart er uit te scheppen met haar 2 handen. Beeld jou echt in: 2 handen in de taart, kommetje vormen met jou handen en kwak op het bord. Wij hebben geen taart gegeten, ondanks dat deze wel van een zeer goede bakker kwam.
Flying_Angel schreef:Pff, ooit ingesteld dat ons slaapkamerlicht om half 7 aan gaat. En dan steeds feller (Philips hue). We krijgen dit met geen mogelijkheid meer uit. Ik word dus nu elke dag wakker door dat licht.
Moestuin schreef:Kijk Marco, jij kunt jou wel weer beter voelen dan mij (doe je ook aangezien je zelfs eens het lef hebt gehad om te zeggen dat je medelijden hebt met mijn dochter dat ze een moeder zoals ik heb) Je zat er niet bij. Je weet niet hoe het exact ging, of er ondertussen al iemand een schepper ging halen en de gastvrouw gewoon geen geduld had. Hoeveel ik daarvoor al had geholpen. Je kunt dat sarcasme prima achterwegen laten. Laat mij gewoon met rust. Echt.
Veulen84 schreef:Flying_Angel schreef:Pff, ooit ingesteld dat ons slaapkamerlicht om half 7 aan gaat. En dan steeds feller (Philips hue). We krijgen dit met geen mogelijkheid meer uit. Ik word dus nu elke dag wakker door dat licht.
Je kunt in de app toch bij je schema alle dagen wegklikken. Zit het schema er nog in, maar dan zijn de dagen gewoon uit.
Flying_Angel schreef:Veulen84 schreef:
Je kunt in de app toch bij je schema alle dagen wegklikken. Zit het schema er nog in, maar dan zijn de dagen gewoon uit.
Jup, ook dat werkt niet. Volgens de app zijn al die schema’s/routines weg. Hij blijft stug aangaan. Het lijkt wel een vloek.