Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 23:48

De terrasdeur maakte een krakend geluid bij het dicht doen.Zit er een huisjesslak tussen :( Het arme diertje.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 07:58

Nog niet klaar met slapen maar moet wel aan de gang.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 08:34

Het is 8:30 en ik heb vannacht slecht geslapen. Maar vriendje moest werken dus heb al lekker brood, groente en fruit staan klaarmaken voor vandaag. En dat terwijl ik pas om 11:30 weg moet. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 08:35

Pff, ooit ingesteld dat ons slaapkamerlicht om half 7 aan gaat. En dan steeds feller (Philips hue). We krijgen dit met geen mogelijkheid meer uit. Ik word dus nu elke dag wakker door dat licht. :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 08:37

Ik zou er allang een andere lamp in doen. _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 08:41

Flying_Angel schreef:
Pff, ooit ingesteld dat ons slaapkamerlicht om half 7 aan gaat. En dan steeds feller (Philips hue). We krijgen dit met geen mogelijkheid meer uit. Ik word dus nu elke dag wakker door dat licht. :

Dan zet je hem toch in een andere kamer? :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 08:50

Captain schreef:
Flying_Angel schreef:
Pff, ooit ingesteld dat ons slaapkamerlicht om half 7 aan gaat. En dan steeds feller (Philips hue). We krijgen dit met geen mogelijkheid meer uit. Ik word dus nu elke dag wakker door dat licht. :

Dan zet je hem toch in een andere kamer? :+

Of je pakt een baksteen :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 08:56

Het gaat om de plafondlamp, andere lamp al erin gezet, hij blijft gewoon aan gaan _O- :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:16

Gisteren op een feestje was er taart. De gastvrouw sneed deze aan maar had blijkbaar geen taartschepper. Ze vond er niets beters op dan het stuk biscuittaart er uit te scheppen met haar 2 handen. Beeld jou echt in: 2 handen in de taart, kommetje vormen met jou handen en kwak op het bord. Wij hebben geen taart gegeten, ondanks dat deze wel van een zeer goede bakker kwam.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:19

Moestuin schreef:
Gisteren op een feestje was er taart. De gastvrouw sneed deze aan maar had blijkbaar geen taartschepper. Ze vond er niets beters op dan het stuk biscuittaart er uit te scheppen met haar 2 handen. Beeld jou echt in: 2 handen in de taart, kommetje vormen met jou handen en kwak op het bord. Wij hebben geen taart gegeten, ondanks dat deze wel van een zeer goede bakker kwam.

Oh bah, kan ik me voorstellen :=
Gebruik dan op z’n minst nog een mes om het op te schuiven en op een bordje te leggen.

Urbanus

Heb je haar niet even geholpen dan?

MarlindeRooz

Muziek knalt weer aan bij de buren. Moet dat nou op maandagochtend. :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:24

MarcoBorsato schreef:

Nee. Dat heb ik inderdaad niet gedaan. Mijn dochter zat op mijn schoot te slapen en wij zaten enkele tafels verder.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:26

Flying_Angel schreef:

Je kunt in de app toch bij je schema alle dagen wegklikken. Zit het schema er nog in, maar dan zijn de dagen gewoon uit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:29

Moestuin schreef:
MarcoBorsato schreef:

Nee. Dat heb ik inderdaad niet gedaan. Mijn dochter zat op mijn schoot te slapen en wij zaten enkele tafels verder.

Oké! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:41

Kijk Marco, jij kunt jou wel weer beter voelen dan mij (doe je ook aangezien je zelfs eens het lef hebt gehad om te zeggen dat je medelijden hebt met mijn dochter dat ze een moeder zoals ik heb) Je zat er niet bij. Je weet niet hoe het exact ging, of er ondertussen al iemand een schepper ging halen en de gastvrouw gewoon geen geduld had. Hoeveel ik daarvoor al had geholpen. Je kunt dat sarcasme prima achterwegen laten. Laat mij gewoon met rust. Echt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:46

Moestuin schreef:
Kijk Marco, jij kunt jou wel weer beter voelen dan mij (doe je ook aangezien je zelfs eens het lef hebt gehad om te zeggen dat je medelijden hebt met mijn dochter dat ze een moeder zoals ik heb) Je zat er niet bij. Je weet niet hoe het exact ging, of er ondertussen al iemand een schepper ging halen en de gastvrouw gewoon geen geduld had. Hoeveel ik daarvoor al had geholpen. Je kunt dat sarcasme prima achterwegen laten. Laat mij gewoon met rust. Echt.

Huh? Dat escaleerde snel. Goedemorgen?

Ik laat de persoonlijke aantijgingen maar even zitten, maar als je ziet dat iemand het moeilijk heeft met taart dan geef je toch tips?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 20-09-21 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:47

Deze grote puinhoop in de binnenstad, fijn dat de bewoners zooooo goed geïnformeerd worden over alles! >;)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:48

Moestuin de taartschepper hd ook een kaasschaaf kunnen gebruiken of een spatel.
Ik zou ook bedankt hebben voor taart.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 09:54

Aan dat ik blíjf kwakkelen, nu weer misselijk en killing hoofdpijn. Ben er wel een beetje klaar mee.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 10:19

Dat internet er al de hele ochtend uit ligt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 10:22

Één of andere knuppel die het nodig vindt om via pb op Facebook reclame voor zijn online dierenwinkel te sturen? Flikker op met je spam

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 10:35

Veulen84 schreef:
Flying_Angel schreef:

Je kunt in de app toch bij je schema alle dagen wegklikken. Zit het schema er nog in, maar dan zijn de dagen gewoon uit.

Jup, ook dat werkt niet. Volgens de app zijn al die schema’s/routines weg. Hij blijft stug aangaan. Het lijkt wel een vloek.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 11:20

Flying_Angel schreef:
Veulen84 schreef:

Jup, ook dat werkt niet. Volgens de app zijn al die schema’s/routines weg. Hij blijft stug aangaan. Het lijkt wel een vloek.

Alles helemaal resetten heb je zeker ook al geprobeerd? Als je op je dimmer de 2 aan en uit knoppen tegelijk indrukt voor een paar seconden gaan alle lampen knipperen.

Die krengen zijn echt een ton aan eigenwijs.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 11:40

@Veulen: ja, hehe. Alles gereset en op nieuw alles geïnstalleerd. Echt raar dit. Denk dat de enige optie is om gewoon de lamp weg te doen :=