Niobe schreef:Dat een kies door midden gebroken is en ik nu net een white trash heroineverslaafde ben![]()
@Merlen heel veel sterkte
Zal Stephan even appen dat hij sushi voor je haalt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Dat ik corona heb, en er echt goed ziek van ben... Ik ben elk jaar wel verkouden/grieperig, maar zo ziek als dat ik nu ben.... En net als het weer beter lijkt te gaan, krijg ik ineens weer enorme hoofdpijn, misselijkheid, spierpijn of begin ik enorm te zweren, of juist te rillen.
iirrssjjee schreef:Dat ik corona heb, en er echt goed ziek van ben... Ik ben elk jaar wel verkouden/grieperig, maar zo ziek als dat ik nu ben.... En net als het weer beter lijkt te gaan, krijg ik ineens weer enorme hoofdpijn, misselijkheid, spierpijn of begin ik enorm te zweren, of juist te rillen.
Gini schreef:Dat een best wel belangrijke mail in de spambox is beland en ik het dus pas een week na datum zie. En ja, ik weet dat het een cliché-fail is, maar na meerdere mails op en af van en naar dit e-mailadres zonder problemen, had ik inderdaad niet verwacht dat die opeens als ongewenst gemarkeerd zou worden.
Niobe schreef:Mkango: ook weer waar
MB:
Is er een kans dat halve kiezen hip worden? Ik wil niet naar de tandarts
MyWishMax schreef:Gini schreef:Dat een best wel belangrijke mail in de spambox is beland en ik het dus pas een week na datum zie. En ja, ik weet dat het een cliché-fail is, maar na meerdere mails op en af van en naar dit e-mailadres zonder problemen, had ik inderdaad niet verwacht dat die opeens als ongewenst gemarkeerd zou worden.
Dat heb ik ook ineens. Zowel facturen van een bedrijf die al jaren gewoon normaal binnen komen als andere belangrijke dingen waar ik inderdaad al meerdere mails van ontvangen en naartoe gestuurd heb.
Maar ook dingen die normaal bij de stam komen en nu ineens als veilig gezien worden??? Hele duidelijke spam mails
Merlen schreef:Zijn plasbuis zat plots verstopt.Hij heeft hem zonder wegen een dosis verdoving gegeven.Diertje was na 24u nog niet bekomen.Bloedde heel erg na sonderen en castratie die tegelijkertijd was uitgevoerd en liet zijn urine gewoon lopen daarna en at niet.Ik weet nu dat hij hem enkele dagen aan het infuus had moeten leggen voor de nierwaardes terug goed te krijgen.Hij heeft zichzelf blijven vergiftigen ook na dat hij gesondeerd was.
Dit is niet de eerste keer dat hij de bal mis slaat ten koste van mijn dieren.Ik gaf hem eerst nog het voordeel van de twijfel want niemand is perfect maar deze man kan beter stoppen als dierenarts.En ik ben niet de enige die dit zegt.
michelle___ schreef:We zouden gaan ontbijten met schoonbroer, schoonzus en baby. Werd lunch, toen brunch. En nu is het bijna half1 en is er nog geen plan of planning. En heb ik nog niks gegeten.
Kan ik heel slecht tegen. Omdat ik al 5x dat restaurantje moest bellen om te verzetten.Ik ga maar afbellen en mijn eigen plan trekken.
Princess_ schreef:Dat lijkt me dan eerder 'afternoon tea' dan 'brunch', want dat laatste zit tussen je ontbijt en je lunch in.michelle___ schreef:We zouden gaan ontbijten met schoonbroer, schoonzus en baby. Werd lunch, toen brunch. En nu is het bijna half1 en is er nog geen plan of planning. En heb ik nog niks gegeten.
Kan ik heel slecht tegen. Omdat ik al 5x dat restaurantje moest bellen om te verzetten.Ik ga maar afbellen en mijn eigen plan trekken.
Ik deel deze. Wij gaan pas om half 3 brunchen