Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:31

Niobe schreef:
Dat een kies door midden gebroken is en ik nu net een white trash heroineverslaafde ben -O-

@Merlen heel veel sterkte :knuffel:

Zal Stephan even appen dat hij sushi voor je haalt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:39

Een kennis van mij is tijdelijk naar het buitenland om van daaruit te werken. Dubieus, maar nog tot daaraantoe. Alleen dan denk je: ze blijven dan vast op een en dezelfde plek... eh, nee.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 00:08

Dat ik in gesprek wou met een collega , maar dat er niet echt van is gekomen. Oké ik heb gezegd dat ik vandaag de communicatie echt al een stuk beter vond gaan , maar dat ik het wel lastig vond om uit te vinden wat haar grens is. Blij dat dat in ieder geval nu eruit is , heeft heel wat tijd gekost. Dacht tijdens de dienst maar niet , want het was nu eigenlijk best gezellig en hopelijk een ijsbreker.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 05:23

Merlen sterkte, wat erg!

Ik ben wakker... |o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 07:39

Heftig Merlen. Sterkte met het verlies :(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 07:40

Sterkte Merken.

Ik erger me aan het weer. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 08:57

Sterkte Merlen.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 09:09

Het weer
Mijn vriend die op de bank in slaap viel vannacht waardoor ik om 5 uur wakker werd & pas om 6 uur weer in slaap viel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 09:49

Dat ik nu het laatste beetje van mijn zelfgemaakte zalmspread op zit te eten. -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:05

Dat ik corona heb, en er echt goed ziek van ben... Ik ben elk jaar wel verkouden/grieperig, maar zo ziek als dat ik nu ben.... En net als het weer beter lijkt te gaan, krijg ik ineens weer enorme hoofdpijn, misselijkheid, spierpijn of begin ik enorm te zweren, of juist te rillen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:23

iirrssjjee schreef:
Dat ik corona heb, en er echt goed ziek van ben... Ik ben elk jaar wel verkouden/grieperig, maar zo ziek als dat ik nu ben.... En net als het weer beter lijkt te gaan, krijg ik ineens weer enorme hoofdpijn, misselijkheid, spierpijn of begin ik enorm te zweren, of juist te rillen.

He bah... beterschap!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:33

Dat mijn vader gister de was buiten te drogen heeft gehang terwijl de buren aan het meestrijden waren.
Nu ruiken mijn kleren naar koeienstront

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:49

Dat een best wel belangrijke mail in de spambox is beland en ik het dus pas een week na datum zie. En ja, ik weet dat het een cliché-fail is, maar na meerdere mails op en af van en naar dit e-mailadres zonder problemen, had ik inderdaad niet verwacht dat die opeens als ongewenst gemarkeerd zou worden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:55

iirrssjjee schreef:

Jeetje, beterschap!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:57

Sneeuw.

Ga weg ik wil zomer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 11:02

Gini schreef:
Dat een best wel belangrijke mail in de spambox is beland en ik het dus pas een week na datum zie. En ja, ik weet dat het een cliché-fail is, maar na meerdere mails op en af van en naar dit e-mailadres zonder problemen, had ik inderdaad niet verwacht dat die opeens als ongewenst gemarkeerd zou worden.

Dat heb ik ook ineens. Zowel facturen van een bedrijf die al jaren gewoon normaal binnen komen als andere belangrijke dingen waar ik inderdaad al meerdere mails van ontvangen en naartoe gestuurd heb.

Maar ook dingen die normaal bij de stam komen en nu ineens als veilig gezien worden??? Hele duidelijke spam mails

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:29

Mkango: ook weer waar

MB: <3

Is er een kans dat halve kiezen hip worden? Ik wil niet naar de tandarts #)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:33

Niobe schreef:

Het is hoe hip je je er zelf mee voelt, ik vond het maar irritant toen mijn vulling was gebroken :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:43

Niobe schreef:

Ehm. Ik wilde ook niet, iets met extreme angst enzo, dat ging een tijdje best goed tot het zo veel pijn ging doen dat ik wel moest. En die kies is er nu uit, want ondertussen steeds verder gebroken... en de andere was uitgebreide wortelkanaalbehandeling en heel veel pijb, terwijl het anders simpeler gevuld had kunnen worden :+

Dus ik zou niet te lang afwachten en niet zoals ik deed gewoon doen alsof er niks gebeurd was :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:47

Dat ik straks op de scooter naar de moestuin moet en kan ook niet te vroeg gaan, want jongste kuikens snappen naar binnen gaan niet echt (of durven niet goed).

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:50

MyWishMax schreef:
Gini schreef:

Dat heb ik ook ineens. Zowel facturen van een bedrijf die al jaren gewoon normaal binnen komen als andere belangrijke dingen waar ik inderdaad al meerdere mails van ontvangen en naartoe gestuurd heb.

Maar ook dingen die normaal bij de stam komen en nu ineens als veilig gezien worden??? Hele duidelijke spam mails

Ugh, zo irritant. Zeker als het dan toch wel belangrijkere mails zijn, zoals facturen inderdaad. -O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:52

We zouden gaan ontbijten met schoonbroer, schoonzus en baby. Werd lunch, toen brunch. En nu is het bijna half1 en is er nog geen plan of planning. En heb ik nog niks gegeten.
Kan ik heel slecht tegen. Omdat ik al 5x dat restaurantje moest bellen om te verzetten. :\ Ik ga maar afbellen en mijn eigen plan trekken.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:53

Merlen schreef:
Zijn plasbuis zat plots verstopt.Hij heeft hem zonder wegen een dosis verdoving gegeven.Diertje was na 24u nog niet bekomen.Bloedde heel erg na sonderen en castratie die tegelijkertijd was uitgevoerd en liet zijn urine gewoon lopen daarna en at niet.Ik weet nu dat hij hem enkele dagen aan het infuus had moeten leggen voor de nierwaardes terug goed te krijgen.Hij heeft zichzelf blijven vergiftigen ook na dat hij gesondeerd was.

Dit is niet de eerste keer dat hij de bal mis slaat ten koste van mijn dieren.Ik gaf hem eerst nog het voordeel van de twijfel want niemand is perfect maar deze man kan beter stoppen als dierenarts.En ik ben niet de enige die dit zegt.

Wat erg voor je, sterkte!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:07

michelle___ schreef:
We zouden gaan ontbijten met schoonbroer, schoonzus en baby. Werd lunch, toen brunch. En nu is het bijna half1 en is er nog geen plan of planning. En heb ik nog niks gegeten.
Kan ik heel slecht tegen. Omdat ik al 5x dat restaurantje moest bellen om te verzetten. : Ik ga maar afbellen en mijn eigen plan trekken.

Ik deel deze. Wij gaan pas om half 3 brunchen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:16

Princess_ schreef:
michelle___ schreef:
Kan ik heel slecht tegen. Omdat ik al 5x dat restaurantje moest bellen om te verzetten. : Ik ga maar afbellen en mijn eigen plan trekken.

Ik deel deze. Wij gaan pas om half 3 brunchen :=
Dat lijkt me dan eerder 'afternoon tea' dan 'brunch', want dat laatste zit tussen je ontbijt en je lunch in. :+