Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:SusanH schreef:En hoeveel is er gebakken met al die bloem en bakmeel.
Zoals gewoonlijk regelmatig lekker meer granen brood (een mengsel van bloem, volkoren meel, roggen en psyllium).
En als toetje af en toe lekker fruit taartjes . Mjammie..
Dus hier iets meer als normaal want we zaten thuis. Al mijn meel kwam van de boerderij hier id buurt en volkorenmeel is van de molen uit Terheijden.
neetoch schreef:Zo verschrikkelijk is het anders niet wat Mvdende schrijft. Het is haar persoonlijke beleving.
Ik vind echt dat het wel wat minder mag om maar met zijn allen op 1 persoon te gaan zitten hakken, die laten we eerlijk zijn, niet voor de kat zijn viool in de Wajong zit.
Een heel groot deel van de mensheid zit in meer of mindere mate goed in de financiële oliebol. En als je al niet veel hebt, dan zijn die paar kleine leuke dingen in het leven die je kwijt raakt gewoonweg verschrikkelijk voor jou. Wat meer EQ is onderhand wel gewenst in dit topic.
We zijn toch volwassen? Gedraag jullie er dan ook naar.
Sizzle schreef:Bij een collega begon de eerste post-lock-down schooldag van zijn zoon heel triest. Een vader van een klasgenoot had de dag ervoor zelfmoord gepleegd. Dat is een moeilijke mix van blij dat de school weer open is en verdrietig nieuws tegelijk voor zo‘n klas 10 jarigen.
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Bij een collega begon de eerste post-lock-down schooldag van zijn zoon heel triest. Een vader van een klasgenoot had de dag ervoor zelfmoord gepleegd. Dat is een moeilijke mix van blij dat de school weer open is en verdrietig nieuws tegelijk voor zo‘n klas 10 jarigen.
Jeetje wat heftig!
Maar ook dat ze zoiets persoonlijks op school rondbazuinen trouwens.
Ze hadden toch ook kunnen zeggen dat kind X voorlopig afwezig zou blijven wegens ziekte ipv gelijk z'n hele hebben en houden op straat te gooien?
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Bij een collega begon de eerste post-lock-down schooldag van zijn zoon heel triest. Een vader van een klasgenoot had de dag ervoor zelfmoord gepleegd. Dat is een moeilijke mix van blij dat de school weer open is en verdrietig nieuws tegelijk voor zo‘n klas 10 jarigen.
Jeetje wat heftig!
Maar ook dat ze zoiets persoonlijks op school rondbazuinen trouwens.
Ze hadden toch ook kunnen zeggen dat kind X voorlopig afwezig zou blijven wegens ziekte ipv gelijk z'n hele hebben en houden op straat te gooien?
MoniqueT schreef:pien_2010 schreef:
Zoals gewoonlijk regelmatig lekker meer granen brood (een mengsel van bloem, volkoren meel, roggen en psyllium).
En als toetje af en toe lekker fruit taartjes . Mjammie..
Dus hier iets meer als normaal want we zaten thuis. Al mijn meel kwam van de boerderij hier id buurt en volkorenmeel is van de molen uit Terheijden.
Lekker volkorenmeel, Pien? Mijn dochter gaat in Terheijden wonen, ik wil sowieso een voorraad meenemen. Ah, Rockwitch ook zie ik, mooi, ik ga zeker een bestelling halen voor we terug naar Spanje gaan.
Sizzle schreef:Ik neem aan dat het in goed overleg gegaan is Elnienjo. Soms kun je juist beter open ergens over spreken om roddels te voorkomen. Daarnaast wil je introverte kinderen kunnen ondersteunen met verwerking. Net zo goed komt het ineens ergens in het locale nieuws en dan heb je er liever al openheid over.
De reden is uiteraard niet bekend.
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Ik neem aan dat het in goed overleg gegaan is Elnienjo. Soms kun je juist beter open ergens over spreken om roddels te voorkomen. Daarnaast wil je introverte kinderen kunnen ondersteunen met verwerking. Net zo goed komt het ineens ergens in het locale nieuws en dan heb je er liever al openheid over.
Ah okee, ik zou verwachten dat het betreffende kind in elk geval pas na de zomervakantie terug naar school gaat als ze eerst dit moeten verwerken. En dan is er over praten wellicht makkelijker dan wanneer het nog zo vers is.
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Ik neem aan dat het in goed overleg gegaan is Elnienjo. Soms kun je juist beter open ergens over spreken om roddels te voorkomen. Daarnaast wil je introverte kinderen kunnen ondersteunen met verwerking. Net zo goed komt het ineens ergens in het locale nieuws en dan heb je er liever al openheid over.
Ah okee, ik zou verwachten dat het betreffende kind in elk geval pas na de zomervakantie terug naar school gaat als ze eerst dit moeten verwerken. En dan is er over praten wellicht makkelijker dan wanneer het nog zo vers is.
Hannanas schreef:Ik vind dit echt te ver gaan hoor... een terminale man kan door inzet van stichting ambulance wens nog even zwaaien naar zijn vrouw achter het raam.
Kom op.. dat is toch van de gekke? Dat moet toch anders kunnen. We moeten niet overdrijven. En met goede bescherming en quarantaine hoeven mensen die dood gaan het toch niet te hebben van een stichting die (zonder hun washet niet eens gelukt) een man naar het raam kan rijden?!?
https://twitter.com/StAmbulancewens/sta ... 92705?s=20