Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Hartverzakking door een NL alert.
MarlindeRooz schreef:Dat de mensen in (de randstad en vooral) Amsterdam altijd neerbuigend praten over "de provincie". Want buiten de randstad stopt de beschaving natuurlijk. En dat ze ons maar een stelletje domme boeren vinden. Kijken wie er nu te achterlijk is om niet met z'n allen op een kluitje te gaan zitten.
Mkango schreef:xDenies schreef:Ik denk deels door het weinige verkeer, waardoor veel dieren dichterbij de wegen komen en de mensen die op de weg zijn, harder rijden dan gewoonlijk...Aan de grote hoeveelheid dode dieren langs de weg, wat is daar ineens de reden voor?
_San87_ schreef:Mkango schreef:Ik denk deels door het weinige verkeer, waardoor veel dieren dichterbij de wegen komen en de mensen die op de weg zijn, harder rijden dan gewoonlijk...
MarlindeRooz schreef:Ik wil een playstation maar durf geen geld uit te geven, geen idee hoe lang ik nog werken kan.
MarlindeRooz schreef:Vriendin van mij heeft echt 20 gave spellen er voor dus die hoef ik ook niet te kopen haha. Maar ga vrijdag eerst afwachten of mijn uni dicht/open blijft. En goed marktplaats in de gaten houden.
Anoniem schreef:MarlindeRooz schreef:Vriendin van mij heeft echt 20 gave spellen er voor dus die hoef ik ook niet te kopen haha. Maar ga vrijdag eerst afwachten of mijn uni dicht/open blijft. En goed marktplaats in de gaten houden.
Kun je er niet eentje even lenen voor nu?