Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:20

Zinzi_jewel schreef:
T heeft niet veel zin zeker
Opnieuw op tinder te gaan
Daten gaat m toch niet worden voorlopig .
Alle clichés al gezien.
En toch blijven hopen op die ene normale kerel ergens

Je had een vriend toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:39

Wat is eigenlijk jullie type? Ben ik wel benieuwd naar! :) En waar swypen jullie op?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:41

Resistance schreef:
Wat is eigenlijk jullie type? Ben ik wel benieuwd naar! :) En waar swypen jullie op?

Poe lastig. Donker haar, mooie ogen, beetje kak mag wel, ze moeten sportief zijn (krachttraining/Crossfit oid), minstens 1.80m en maximaal 1.95m lang zijn, geen vreemde bio's en geen rare festival/kroeg/nachtclub foto's.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:44

Ik ben meer van de boerse, stoere types.. Echt man man. Groot! Minimaal 1.90 liefst. En toch ook wel liefst hbo opgeleid, kom ik steeds vaker achter..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:45

Ik val wel op donkere types. Donker haar, donkere ogen, iets donkere huid. Ik hou wel van iemand met humor dus als iemand grappigere foto's heeft dan swipe ik sneller naar rechts.
Baarden vind ik vies dus die gaan meestal naar links. Oh en mannen met katten en paarden in de foto's gaan ook naar links. :+ Lengte interesseert me vrij weinig. Zolang het maar 1,68+ is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:53

Ik zeg altijd lang, gespierd zonder bodybuilder te zijn En blond haar blauwe ogen.
Die laatste 2 zijn blijkbaar niet waar, donker haar en ogen mogen ook. Het is meer een type qua uitstraling wat ik niet kan beschrijven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:56

Donkerblond of donker en een baardje. En dan niet zo’n schaamhaarbaard die alleen aan de onderkant van de kin en de snor zit. :r
Netjes gekleed, werk of opleiding boeit me niet heel veel. Als ze maar een beetje ontwikkeld en wereldwijs zijn. Wil wel een gesprek kunnen voeren over politiek of iets met wat diepgang. Kom toch wel vaak bij hbo/uni uit. :)
Het liefst 1.90+, heel slank en niet super gespierd. :=

eis: gek op dieren / de planeet. Vega hoeft niet maar elke dag per se vlees eten werkt niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:58

Ja, een intelligent gesprek is wel fijn. Gewoon wereldwijs en ook geïnteresseerd.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:59

Ja eens. Bij de meeste mannen die ik match komt er geen zinnig woord uit. Iets te veel spieren, iets te weinig hersencellen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:00

Ik heb niet echt een type.. wel een keiharde lengte- eis :') Minimaal 1.85-1.90. De rest maakt me niet eens zo gek veel uit denk ik. Kan er wel allerlei eisen aan gaan hangen maar ja, zul je zien dat hij daar perfect aan voldoet en het verder een ei is :+ Zijn eigen broek op kunnen houden is wél echt ook een belangrijk ding. Ga geen vent onderhouden.

Maar goed, voorlopig date en Tinder ik toch nog niet. Hoofd staat er nog niet echt naar, met al die toestanden nu.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:07

90% hier gaat voor 190+, da's best lastig hoor :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:08

ik swipe vooral mannen met bruin haar en mijd normaal de party foto's of mensen waarbij ik moet raden wie wie is. oh en mensen met katten gaan naar links, ik hou gewoon absoluut niet van katten. baard/langhaar liever niet tenzij goed verzorgd. Lengte maakt mij niet zo uit, ik ben 1.76. zolang ik maar niet mn nek hoef te breken met omhoog of omlaag kijken :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:09

Ailill schreef:

Vind je? Misschien zit je in de verkeerde regio :P Hier is het niet zo lastig. Laatste twee exen tikten allebei de 2 meter aan. Heerlijk :D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:11

Ik merk dat ik wel echt een voorkeur heb voor halfbloed half Marrokaans, Turks of Indonesisch. Had ik van mezelf echt niet verwacht. Beetje getinte man dus, donker haar mooie ogen en groter dan ik, 172 is prima. Maar intelligentie is vereist en alles op de rit. Ik heb ook gewoon een goede baan en een leuk koophuis. Zit dan niet op een lapzwans te wachten.
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 01-04-20 18:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:12

Eigen lengte is, denk ik, voor een man/persoon denk ik het meest handig, een ex is precies even lang, perfect. Huidige lief is zeker niet klein (1.80) maar ik steek er met kop en schouders boven uit, schrik soms als we op een raam aflopen :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:20

Ailill schreef:

Preach! Kom ik aanzetten met m'n 1,72. :+
Nederlandse vrouwen zijn gemiddeld toch wel de langste ter wereld volgens mij. FML :')

Alhoewel, ik val zelf toch over het algemeen ook niet op echt op puur Nederlandse vrouwen dus zo erg is het nou ook weer niet. :))

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:30

Yvankaxx schreef:
Zinzi_jewel schreef:
T heeft niet veel zin zeker
Opnieuw op tinder te gaan
Daten gaat m toch niet worden voorlopig .
Alle clichés al gezien.
En toch blijven hopen op die ene normale kerel ergens

Je had een vriend toch?

Das gedaan ...

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:04

Ik heb behoorlijk een bepaald type voor ogen en merk dat dat het swipen niet makkelijker maakt :=
Liefst 1.75 - 1.90 , bruin haar, niet te gespierd maar wel een beetje 'man', beetje gezichtsbeharing vind ik wel leuk, hoger opgeleid, moet van reizen houden. Verder vind ik het echt een pluspunt als een man doelen in het leven heeft en een passie voor iets. En inderdaad dus al wat serieuzer in het leven staat. M'n tweede date was 29, woonde nog bij z'n moeder en was al een paar maanden werkloos, zoiets ren ik dus keihard voor weg :+ Zelf werk ik circa 45 uur en heb een eigen koophuis.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:07

MyWishMax schreef:
Matches uitwisselen of recensies vind ik ook wel wat ja. Vooral de leuke maar net niet of de hele erge als waarschuwing

Ik zou dit best respectloos vinden, mannen zijn geen restaurants :=
Hoe zouden jullie het vinden als mannen dit over vrouwen doen??

Hier niet echt een type, gewoon leuke uitstraling en het liefste langer dan mij :) Maar als dat niet is, is dat ook niet zo heel erg.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:09

Is die whatsapp groep er nog? Ik heb nog wel wat pareltjes :')

Ik denk dat ik niet echt een type heb, iedereen die ik gedate heb verschilt echt enorm van elkaar. Ik haat baarden, maar de laatste gast die ik gedate heb had een snor en sideburns dus eh :')

Ben al een tijdje aan het praten/ facetimen met iemand en vind het echt zo vreselijk dat we nu nog een maand moeten wachten om elkaar te zien (of mogelijks langer). Hopelijk ghost hij mij niet tegen dan :')
Hij is zo leuk

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:26

Mijn date van voor de coronamaatregelen en ik zijn zo ongeveer even groot. En das een beetje gek.
En eigenlijk had ik gezegd dat het een nogo is....
Alleen hij is een beetje te leuk _-:( dus nouja ik ga hem er niet op afrekenen en we daten na de mocoronie wel weer verder

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:27

Iets kleiner is toch juist best schattig, vrouwen iets meer dan mannen :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:29

Ik als vrouw ben dus groter/ evengroot dus mwa nee is niet schattig _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:50

Berdien schreef:
Ailill schreef:

Vind je? Misschien zit je in de verkeerde regio :P Hier is het niet zo lastig. Laatste twee exen tikten allebei de 2 meter aan. Heerlijk :D

Hier ook hoor, en nog lekker breed ook!

Ik was altijd van de tall dark and handsome maar sta nu ook open voor andere haarkleuren :D Wat voor mij vooral belangrijk is (is uiteraard inhoud, humor, leven op de rit en lief) een goeie lach, kuiltjes en mooie ogen *\o/*

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:22

Hahahha jullie onderschriften zijn echt geweldig. Ik vind dat bij een man ook zoveel leuker om te lezen dan hobby's of "opzoek naar iets serieus".

Zelf val ik een beetje op een niet te serieuze gast, mag beetje kak, beetje hipster achtig zijn. In ieder geval geen spiegel/lift/of ontbloot bovenlijf foto :')