Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:30

Nee joh. Niets egoïstisch aan. Ze is ziek. Dan lig je een hele dag in bed met wat paracetamol en wat water. Wat kan een vriendin doen? Er bij blijven zitten en hand vast houden? Je zit in een hotel, wat kan er gebeuren?

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:45

Ben niet lichamelijk ziek.
Maar heb ook al van te voren aangegeven dat ik niet zeker wist of ik mee zou kunnen (hebben 11 euro betaald) maar daar trokken ze zich niet zoveel van aan.

Zijn een stuk meer dingen voorgevallen deze vakantie dus ben dr een beetje op afgeknapt maar goed. :+
Heb ook aardig weinig spullen mee dus kan mezelf ook niet echt lang vermaken hier.
Maaaaar gelukkig is iemand bij me gebleven. :)

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:46

DeMolenhoek schreef:
Nee joh. Niets egoïstisch aan. Ze is ziek. Dan lig je een hele dag in bed met wat paracetamol en wat water. Wat kan een vriendin doen? Er bij blijven zitten en hand vast houden? Je zit in een hotel, wat kan er gebeuren?

Haha in mijn geval kan er heel veel gebeuren helaas.

Maar goed verder reageren op m’n ergernis hoeft niet jongens deel maar gewoon die van jullie hahaha. ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:46

DeMolenhoek schreef:

Gezelschap houden misschien? Dat je ziek bent betekent niet dat je in coma ligt. Ik hou ook van lezen maar 14 uur in mijn up doorbrengen in mijn eentje zou ik niet yof binden en als mijn vriendin ziek was zou het nog niet in mij opkomen om die zo'n lange dag alleen te laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:48

Tja, iedereen heeft er een andere mening over. Ik zou mij flink schuldig voelen moest er iemand bij mij blijven. Iedereen is daar anders in :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:50

DeMolenhoek schreef:
Tja, iedereen heeft er een andere mening over. Ik zou mij flink schuldig voelen moest er iemand bij mij blijven. Iedereen is daar anders in :)

En ik zou mij flink schuldig voelen als ik mijn vriendin de hele dag alleen liet.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 10:42

Ik zou sowieso niet met vrienden op vakantie gaan, ticket naar ellende dat

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 11:02

Niobe schreef:

Hoezo? Dat is toch gezelliger als alleen?

Met familie is ook geen garantie op succes

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 11:04

Rennende kinderen over de galerij en de wind die nu toch echt wel wat minder mag.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 11:05

Niobe schreef:

Nou inderdaad :') Altijd als ik mensen hoor die op vakantie zijn geweest met vrienden dan is er altijd wel iets

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 11:25

Ik zou ook gewoon op uitstap gaan. Ik ga op vakantie om dingen te bekijken. Als ik dan die zuurverdiende vakantie langs het bed van iemand moet spenderen zou mijn hele vakantie naar de botten zijn

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 11:29

Whale schreef:
Niobe schreef:

Nou inderdaad :') Altijd als ik mensen hoor die op vakantie zijn geweest met vrienden dan is er altijd wel iets

Haha ja, ik ook :=

Ineke2 schreef:
Niobe schreef:

Hoezo? Dat is toch gezelliger als alleen?

Met familie is ook geen garantie op succes

Oh nee, ook niet inderdaad, maar toch is dat anders. Vrienden voelen zich anders tot elkaar verplicht.
Het ligt ook wel enorm aan hoe je de vakantie inricht denk ik.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 11:44

Ja precies, van te voren met elkaar bespreken wat je verwacht ook bij ziekte kan een hoop ellende voorkomen denk ik.

Ligt ook gewoon aan wat iemand mankeert. Een ongeluk of “ griep” zijn wel heel verschillende dingen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 14:20

Mijn vader die zo snel op zijn tenen getrapt is, jezus. Mam vraagt iets normaal en meteen is ie boos.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:10

Bah het hele huishouden moet ik doen omdat ik morgen m'n verjaardag vier. En omdat ik veel heb gewerkt heb ik afgelopen week weinig kunnen doen. Dus nu vandaag alles doen...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-19 15:12

Meubelbedrijf dat onze meubels komt brengen is te laat. Zo onprofessioneel, hou ik niet van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:15

Een aangetekend schrijven omdat wij 3 facturen niet hebben betaald. Wat blijkt: Het is een verzekering die stopgezet moest worden bij verkoop van ons huis. Nu is het bedrijf die dat regelde dat vergeten. De facturen zijn naar ons oud adres gestuurd wat de kopers niet hebben willen doorgeven want wij moeten ons zaakjes maar op orde hebben. Het aangetekend schrijven hebben ze nu wel doorgegeven. Jongens toch. |o

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:22

Aan het woord 'Mensjes'

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:23

xPabloBokt schreef:
Meubelbedrijf dat onze meubels komt brengen is te laat. Zo onprofessioneel, hou ik niet van.

Kan toch allerlei oorzaken hebben? Momenteel kan ik mij goed voorstellen dat het weer wel eens roet in het eten kan gooien.
Sorry ik werk in de logistiek en het is een ergenis van mij als er ( in bepaalde situaties) geen begrip is voor vertraging :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-19 15:30

Nouja ik heb normaal altijd begrip voor vertraging. Maar dit bedrijf is al meer dan een maand zeer onduidelijk en traag met reageren om een leverdag in te plannen.

Dan word ik sneller pinnig als ze dan ook nog eens te laat komen.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 16:23

Mensen op mijn werk die totaal niet opletten waar ze lopen. Eh ja mevrouw, u loopt nu door een plas bloed die ik hier schoon sta te maken, ziet u dat dan niet? :roll: Wel zonde van haar schoenen :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 16:28

Aan dat ik nu al alle kleuren van de regenboog kak omdat ik heb besloten om deze winter mn wedstrijddebuut met moon te maken :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 17:13

Aan mezelf. Heb een depressief persoon die dronken en wat overstuur is alleen gelaten. Terwijl ik mixed feelings had. Maar ze zei dat ik wel kon gaan. En nu ligt ze in het ziekenhuis aan de hartmonitor. :n

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 18:49

Mannen. Gatverdamme echt soms :r :r
Why heb ik bijna 3 jaar van mijn leven aan zon creep verspilt :r

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 19:49

Dat ik met gigantisch veel pijn op de werkvloer rondloop. Dat schijnbaar niemand opvalt. Ik uit nood er maar voor koos om twee paracetamols achterover te slaan (normaal is één prima voldoende bij hoofdpijn of iets, ik ben lichter dan gemiddeld persoon dus vandaar die keus altijd - en ik kan slecht pillen slikken) ik een half uurtje even niet zo heel veel voel en daarna .. BAM. Alles is terug.

Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet |(
Rechtsbijstand werkt ook niet mee en is schijnbaar volgens sommige collega's ook helemaal niet om mij te helpen .. het kost me allemaal klauwen met geld en het lost niets op. Ben er klaar mee. |( Ik wil weer wat leuks kunnen doen!