SavannahNx schreef:Hebben we slangen in Nederland?!![]()
Dit is een grapje, toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onali schreef:Heb het idd wel eens gezien met een al dode en aangereden egel.
Op de heenweg lag de egel net buiten de rijstrook en was nog 'normaal' bol.
Op de terugweg was hij plat.
Iemand was er dus bewust overheen gereden.
Ik weet nog toen ik western reed, manege lag achteraf en via een smalle weg moest je daar komen. Maar er liepen/ sprongen/ staken veel kikkers over.
Eerst denk je nog ik ga slalommen, maar na een paar meter is dat ook niet haalbaar meer
Lynn_Nikita schreef:Er stond bij dat ze ruzie had met haar dochter en dat de hond toen aanviel. Vermoed dat de hond de dochters wilde beschermen. Maar afschuwelijk!
Nant schreef:Lynn_Nikita schreef:Er stond bij dat ze ruzie had met haar dochter en dat de hond toen aanviel. Vermoed dat de hond de dochters wilde beschermen. Maar afschuwelijk!
Wij doen dit wel eens als spelletje met de hond, elkaar slaan en hard praten en dan gaat de hond tegen de ‘aanvaller’ opspringen.
Is ook een Amerikaanse Bulldog.
Misschien dat spelletje toch maar niet meer doen
Liesje1611 schreef:Nant schreef:
Wij doen dit wel eens als spelletje met de hond, elkaar slaan en hard praten en dan gaat de hond tegen de ‘aanvaller’ opspringen.
Goh.. Zou je denken?
beert schreef:Doet me denken aan dit bericht van jaren geleden: Fries rijdt zeventig meerkoeten dood https://www.nu.nl/binnenland/2175455/fr ... -dood.html (via @NUnl)
Geen foto, maar iemand die toen per ongeluk 70 meerkoeten doodgereden had in Friesland. Lijkt me behoorlijk luguber om te zien..
Nant schreef:Lynn_Nikita schreef:Er stond bij dat ze ruzie had met haar dochter en dat de hond toen aanviel. Vermoed dat de hond de dochters wilde beschermen. Maar afschuwelijk!