Cemlys schreef:pmarena schreef:Cemlys: https://www.ziloen.nl/?s=katoen+wol+zij ... pe=product
Sinds dit jaar maakt Cosilana de T-shirtjes (met korte mouwen) niet alleen in wit en blauw, maar ook in groenJammer genoeg dus niet in net zoveel kleuren als de rompers & longsleeves.
Het zijn zulke mooie zachte kleuren
Wij hebben de longsleeves in blauw, blauw met streepjes, bruin, bruin met streepjes, groen en ook een paar witte om een keer in de verf te zetten, daar wil ik dan o.a. petrol en goudgeel / goudbruin van maken
Net gekeken en de longsleeves die we hebben zijn inderdaaf wol/zijde/katoen. Heerlijk zijn ze dus. Alleen zijn de grootste maatjes alweer bijna uitverkocht in korte mouw zag ik gister
Zijn vast nog wel in een andere winkel te vinden of bij Cosilana na te bestellen denk ik? Ik heb een paar weken geleden nog een grote bestelling geplaatst, bij een bestelwaarde van boven de 200 euro krijg ik 30% korting dus elke seizoenswissel ga ik door de kast en kijk ik wat ik nog nodig heb. Dat doen een paar andere wol-liefhebbers uit de buurt ook, die geven door wat ze willen en dan komen we samen wel aan dat bedrag

Heb dus een fijn stapeltje liggen in maat 104 en 116 nu. Met alle 3 de kleuren T-shirtjes met korte mouw erbij

Maar de voorraad van Cosilana is wisselend. Ik wilde ook graag een paar wol-zijde colshirtjes erbij maar daar hadden ze er toen maar 1 van

Maar de leveranciers hebben schijnbaar moeite om aan materialen te komen. Ik wacht ook al maanden / half jaar op een 100% wollen Reiff bodywarmertje... dat wordt elke keer uitgesteld door gebrek aan materiaal, dat ze de productie nog niet kunnen beginnen. Gelukkig koop ik ruim vooruit en past zijn huidige maat 104 nog prima