Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Omdat de opvang aan het staken was!
Of oma's en opa's konden niet oppassen en niemand anders wilde het gedrocht in de directe omgeving hebben. Tja, waar moet je er dan mee naartoe?!
Christiene schreef:Is ook nog lastig boodschappen doen met rond rennende kinderen vooral die kleine struikel je zo bijna over...
oomens schreef:Christiene schreef:Is ook nog lastig boodschappen doen met rond rennende kinderen vooral die kleine struikel je zo bijna over...
En als je ze dan als een soort Anton omver loopt ("als een bulldozer tussen de sneeuwklokjes"), dan is de wereld ineens te klein.
HopeMyDay schreef:Hutcherson schreef:Omdat de opvang aan het staken was!
Of oma's en opa's konden niet oppassen en niemand anders wilde het gedrocht in de directe omgeving hebben. Tja, waar moet je er dan mee naartoe?!
Dan meld je je maar ziek. Klinkt gemeen maar een kind is een mega stoorzender voor iedereen die daar komt om te leren..
Daarbij vraag ik mij af of het kind in kwestie ook niet een mega afleiding is voor de moeder.
Als er dan ook nog eens zo slecht op gelet word dat het luchtalarm afgaat dan weet ik het ook niet meer.
Hier ook ooit op de universiteit een meisje die elke week op donderdag haar kind meenam.. maar dat mocht ze op den duur niet meer nadat het kind alle college's bij elkaar begon te krijsen.