Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 07:05

Is bij mij ook weleens gebeurd dat het na een beetje leuk kletsen ineens stil viel. Ik gok dat ze dan een interessantere match hebben gevonden ofzo.....

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 07:12

Dat denk ik ook... Moet zeggen, is mij ook wel gebeurt hoor.. Ben ik met 2 of 3 aan het praten, maar als je dan een match hebt waar je mee afspreekt, valt de rest een beetje dood.. Maar dan heb ik ook geen zin meer om daar veel energie in te steken..

Hé Friesland is best wel ok hoor! :P

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:52

Leuke gesprekken zou ik niet zomaar laten doodbloeden, ookal praat ik met iemand anders die ook leuk vind. Het kan nogal snel keren en dan kan de ene opeens toch leuker lijken :j en ja, ik spreek uit ervaring.

Mannen met kinderen, nee die swipe ik standaard naar links. Ik ben nog maar 23, mijn leeftijdscategorie staat op 24-28, dus het kan voorkomen maar toch liever niet. Ik ben daar totaal niet klaar voor.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 08:55

Ik wist gelijk toen ik met R appte (6 uren lang non stop) dat dat het gewoon was. De anderen vond ik toen ook nog niet helemaal top.. Dus die keus was snel gemaakt ;)
Ik date ook niet met meerdere tegelijk, eerst de één kijken hoe of wat, daarna weer verder.
En Tinder is nu ook al weer even van mijn telefoon af uiteraard ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:02

Je merkt in een gesprek idd wel of het heel makkelijk vloeiend en vanzelf gaat, of dat je meer moet 'trekken' om het gesprek op gang te houden. Als ik een match heb waarmee het gesprek soepeler of leuker loopt, richt ik me automatisch ook daarop.

Mannen met kinderen swipe ik naar links. Voor mij hoeft het niet zo nodig dat ze al kinderen hebben. Al is het voordeel dan misschien wel dat hun kinderwens vervuld is en ik niet hoef.. O:)

Mn date heeft inmiddels begrepen dat t m echt niet gaat worden. Hij was wel teleurgesteld, omdat onze laatste date zo leuk en gezellig was. Was het ook, maar toch. Ik heb er gemengde gevoelens bij. Voelt wel fijn en vrij dat dit nu klaar is.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:05

Soms denk ik dat ik een man met een kind net leuk zou vinden :+

Hier een match met iemand die ik 15 jaar geleden ook in het echte leven kende, ondertussen voorzien van kind, ... maar ja dat blijft bij appen. Dat afspreken komt er precies niet van en gezien hij 5km verder woont heb ik zoiets van "ik spring gewoon binnen", maar dat is ook zo ongepast :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:24

Ik kom veel mannen tegen met kinderen. Ik knap er niet op af, vind kinderen leuk, maar ik wil zelf ook nog moeder worden en merk wel dat mannen vaak zoiets hebben van, het is wel goed zo kwa kinderen. Kwam laatst iemand tegen met 4 kinderen, dat gaat me wel even te ver hoor hahah :+

Ik heb veel doodgelopen gesprekken, ik heb soms niet zoveel zin om er moeite in te steken haha.. dan denk ik, laat maar gaan. Wie weet loop ik m'n droomman ermee mis, maar ik geloof niet zo in 1 droomman dus dan komt er wel een ander :D

Ik heb m'n date voor vanavond afgezegd := Ik heb gewoon niet het gevoel dat er iets serieus uit kan komen ondanks dat we het wel echt gezellig met elkaar hebben en elkaar aantrekkelijk vinden, gek dat je dan toch zo'n gevoel kan hebben, ik kan niet m'n vinger erop leggen wat het is. Misschien toch de afstand, of zijn kinderen... ik weet het niet. Hoe dan ook, hij heeft een beetje hetzelfde gevoel. Dus ja, waar leidt een volgende date dan toe? Weer een scharrel erbij, dat hoeft van mij niet zo. Kan natuurlijk ook dat het evengoed uitdraait op meer als we blijven afspreken... lastig blijft het hahah! Ik ken mezelf wel een beetje, als het meteen helemaal goed zit ben ik meteen helemaal enthousiast, en dat mis ik echt een beetje nu... snap mezelf ook niet altijd :roll:

Ik heb nog een tindermatch lopen met wie ik zo nu en dan klets, best gezellig, hij is echt te klein en "kalend" dus wat dat betreft niet mijn type, maar we gaan evengoed vrijdag een borrel drinken O:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 10:44

Exitium schreef:
Dat ligt ook redelijk uit de buurt, niet iedereen zal dat zien zitten nee :') En zijn er serieus mensen die vrijwillig naar Zeeland of Friesland verhuizen?

Ik snap dan weer niet dat er serieus mensen in een stad willen wonen. :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 15:22

Nee maar je hebt nog iets ertussenin he :'). Je kunt ook net buiten de randstad wonen of in een iets dorpsere stad. Zeeland is meteen weer zo'n uithoek :=, daar mis je gewoon behoorlijk wat voorzieningen, net als in friesland/groningen, hoewel het daar wel beter is naar mijn idee.

@flessuh, ik vraag me dan toch af hoe die gesprekken gaan, misschien vinden ze het toch wat te moeizaam gaan in het gesprek, iets wat jij als gezellig beschouwt, kan een ander natuurlijk als heel anders ervaren. EN het kan indd ook zijn dat ze te weinig raakvlakken hebben ofzo, maar om dan zo maar te unmatchen is ook niet aardig. Ik zeg het meestal wel, tenzij een gesprek echt al een tijd stilligt.

@jibbel, ik vind het soms dus indd wel chill dat ze al kinderen hebben, dan hoef ik ze er niet uit te werpen :=. D. begon laatst ook over baby's en oliebol, die heb ik echt heeeeeel hard uitgelachen :'). Ik zei dat hij er mooi een knoopje in mocht leggen als ik met spiraal stop :'). Ach, wie weet verander ik ooit nog van gedachten, maar voorlopig niet, het past ook zo verschrikkelijk niet in mijn leven nu :n, eerst de boel maar eens op de rit krijgen, ik moet al stoppen met de toko, loopt gewoon te slecht :'(. Dus ik heb al genoeg aan mijn hoofd momenteel, vind zijn kids al meer dan zat.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:18

Maar welke voorzieningen mis je dan in zulke provincies? Gaat dit hele topic natuurlijk niet over maar ook in Friesland of Groningen heb je verharde wegen inmiddels. :D In the middle of nowhere wonen maar met een halfuur in Leeuwarden of Groningen stad zijn, volgens mij mis je dan weinig voorzieningen.

Ik heb mannen met kinderen altijd weggeswyped. Was 24 toen ik actief was op Tinder dus vond dat ik nog best een man zonder kinderen kon vinden. :D Maar snap heel goed dat als je ouder wordt er steeds meer zijn die ze al hebben. Lijkt me erg lastig..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:48

Oh ik woon in Zwolle en ik mis al:
- Koopzondagen, zondag is mijn enige dag weekend (vaker dan 1x per maand)
- Meerdere grote steden binnen handbereik
- Keuze uit meer dan 1 bioscoop
- Met de trein overal binnen 1 uur kunnen zijn ongeveer
- Strand is heel ver! :oo

Heb een jaar in Utrecht gewoont, 19 jaar in een dorp en mijn vriend woont omgeving Amersfoort. Daar wil ik ook heel verhuizen naar een dorpje daar. Heb je alles heerlijk bij de hand.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 19:34

Wij hebben hier koopzondagen, Groningen heeft elke zondag koopzondag. Ik heb keuze uit meerdere bioscopen en ik zit zo op de Waddeneilanden. Maaaar ik denk wel dat noorderlingen misschien gewend zijn om overal wat langer voor onderweg te zijn. Een halfuur vind ik echt niks en binnen een halfuur ben ik in Groningen, Leeuwarden, Heerenveen en heb ik dus keuze uit ik gok 6 bioscopen. :D Ook denk ik dat je hier in een halfuur een grotere afstand kan afleggen dan in het midden van Nederland.

Ik woon zelf overigens in Drachten maar gelukkig in een rustige wijk. Mijn vriend woont in een dorpje nabij Sneek in de echte middle of nowhere en ik houd er zo van. Ervaren wat echt stilte is. :D Als ik naar mijn vriendin ga die in Groningen stad woont word ik echt gek.. De afstand van Drachten naar Groningen duurt ongeveer evenlang dan van de ene kant van de stad naar de andere kant.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 19:38

Jildau schreef:
Exitium schreef:
Dat ligt ook redelijk uit de buurt, niet iedereen zal dat zien zitten nee :') En zijn er serieus mensen die vrijwillig naar Zeeland of Friesland verhuizen?

Ik snap dan weer niet dat er serieus mensen in een stad willen wonen. :D

Haha, ik heb in een dorpje van 700 inwoners gewoond en woon nu in een stad van 35.000 inwoners. Het heeft allebei wel wat. In een dorp ken je iedereen, maar wordt er (in ieder geval waar ik woonde) veel meer geroddeld. Hier ken ik de mensen die in de flat wonen van gezicht en een praatje in de lift, maar that's it. :') Maar Friesland bashen als Geert in een topic zit is een beetje een ding geworden :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 19:39

Ja ik ga vrijdag naar de huisarts in mijn geboortedorp. Ik durf er geld op in te zetten dat ik ook om 9:10 met een bekende in de wachtkamer zit. :roll:

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 19:40

Wij hadden geen arts in dat dorpje, zelfs geen supermarkt. Enkel een bakker (die inmiddels ook weg is) en twee winkels die in tropische vissen handelen :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:01

Ik woon in Rotterdam en zou denk ik best in een dorpje kunnen wonen maar dat zou wel echt even wennen zijn :')
Voorlopig bevalt de grote stad me ook wel, heerlijk alles dichtbij. Daarnaast werk ik op een speciale school in het centrum, die doelgroep is niet te vergelijken met een school in een dorp. Dat zou ik nog het meest missen denk ik haha. Voorlopig bevalt de grote stad me nog wel even dus. En ze hebben geweldige feesten hehe :))

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:04

Mannen met kinderen swipe ik ook links, staat zelfs in mijn beschrijving :o

Ik vind het trouwens niet erg dat de gesprekken stilvallen, ik ben meestal ook zo druk... als ik echt een hele leuke jongen tegenkom doe ik vanzelf al meer moeite :)

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:06

Hallo! *\o/*

Mag ik me melden :D

Niet eens echt heel actief op Tinder, maar sinds drie dagen een toch wel erg leuke match tegen gekomen... al zijn er wel behoorlijk wat twijfelpuntjes...maar god wat is hij leuk!

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:43

Ik meld me ook! Al een tijdje aan het meelezen. Leuk al die verhalen. Positieve en vooral herkenbare verhalen haha

Bij mij vallen de gesprekken ook stil. Nochtans genoeg matches. 2jaar geleden al een tijd getinderd en toen hetzelfde. Ik weet momenteel niet of ik er rekening mee moet houden of niet. De laatste date, van 2jaar:(, geleden was een heel vlotte ketel maar dat bleek hij met iedereen helaas net iets te vlot. Zucht, misschien toch voor de niet-te spontane match gaan? Maar ergens geloof ik wel in "hij moet moeite willen doen" .. twijfels al om!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 07:28

Ah dus die kerel date met iedereen?
Gelijk duidelijk zijn wat je van iemand verwacht en hopen dat diegene ook eerlijk antwoord ;)

BlackShahowZ snel afspreken dan!

Ik woon in een dorpje, helemaal niet groot hoor, 1200 inwoners ofzo. We hebben een supermarkt, bakker, kappers, bloemenwinkel, ruitersportzaak, cafeteria, pizzeria, tankstation, een fixet, drogisterij, wel meerdere grote bedrijven.
Elk jaar wordt hier een groot CH gehouden voor de menners/tuigers en hier zijn ook best wel vaak gewone wedstrijden om te rijden :)

en vergeet vast nog genoeg ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:28

Welkom Blackshadow, wat zijn je twijfelpuntjes?

Crazygirl, jij ook al twijfels..denk dat je vooral een klik en een goed gevoel moet hebben bij je match. En soms is een date een betere manier om een beeld van iemand te krijgen.

Ik woon nu ook in een grote stad, wel in een buitenwijk. Hiervoor in een dorpje gewoond, buiten de dorpskern. Naaste buren zaten aan beide kanten minimaal 200m verderop. Beide heeft zijn charmes. Toen ik nog samenwoonde was het prima om samen zo afgelegen te wonen, nu ik alleen ben, vind ik het heerlijk dat ik zo de deur uitwandel naar de winkels of makkelijk met tram of metro in het centrum kom.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:29

Ik woon in de stad Groningen en mis ook echt geen voorzieningen. Enige wat iets verder weg is, is het strand. Nou ja, of je daar nou echt wat aan mist.. Verder is hier alles. Maar vanuit de randstad is Groningen altijd verder weg dan andersom :')

Ben nu zelf een ruime week in Marokko, daar missen ze pas voorzieningen := Mis T. wel, gelukkig zie ik hem bijna weer. Land maandag om 00.50, en maandagavond komt hij naar mij :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:34

voor vakantie of werk?

Wel een aanrader om heen te gaan of dat niet?

Hihih dan kun je maandag overdag even bijslapen en dan is hij alweer bij je ;)

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:40

Nou er is nogal een leeftijdsverschil... en er kwam bij dat hij een kind heeft... maar hij is tot nu toe zo leuk, en knap! En het is ook nog eens een paardenman!

Ik zelf heb niet zoveel problemen met de bovenstaande dingen, maar hoe familie enzo daar op gaat reageren..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:41

Vakantie! 12 dagen rondreis door Marokko. Absoluut een aanrader :j