Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ja, ik spreek uit ervaring.
Ik heb gewoon niet het gevoel dat er iets serieus uit kan komen ondanks dat we het wel echt gezellig met elkaar hebben en elkaar aantrekkelijk vinden, gek dat je dan toch zo'n gevoel kan hebben, ik kan niet m'n vinger erop leggen wat het is. Misschien toch de afstand, of zijn kinderen... ik weet het niet. Hoe dan ook, hij heeft een beetje hetzelfde gevoel. Dus ja, waar leidt een volgende date dan toe? Weer een scharrel erbij, dat hoeft van mij niet zo. Kan natuurlijk ook dat het evengoed uitdraait op meer als we blijven afspreken... lastig blijft het hahah! Ik ken mezelf wel een beetje, als het meteen helemaal goed zit ben ik meteen helemaal enthousiast, en dat mis ik echt een beetje nu... snap mezelf ook niet altijd
. Je kunt ook net buiten de randstad wonen of in een iets dorpsere stad. Zeeland is meteen weer zo'n uithoek
, daar mis je gewoon behoorlijk wat voorzieningen, net als in friesland/groningen, hoewel het daar wel beter is naar mijn idee.
. D. begon laatst ook over baby's en oliebol, die heb ik echt heeeeeel hard uitgelachen
. Ik zei dat hij er mooi een knoopje in mocht leggen als ik met spiraal stop
. Ach, wie weet verander ik ooit nog van gedachten, maar voorlopig niet, het past ook zo verschrikkelijk niet in mijn leven nu
, eerst de boel maar eens op de rit krijgen, ik moet al stoppen met de toko, loopt gewoon te slecht :'(. Dus ik heb al genoeg aan mijn hoofd momenteel, vind zijn kids al meer dan zat.
In the middle of nowhere wonen maar met een halfuur in Leeuwarden of Groningen stad zijn, volgens mij mis je dan weinig voorzieningen.
Maar snap heel goed dat als je ouder wordt er steeds meer zijn die ze al hebben. Lijkt me erg lastig.. 
Ook denk ik dat je hier in een halfuur een grotere afstand kan afleggen dan in het midden van Nederland.
Als ik naar mijn vriendin ga die in Groningen stad woont word ik echt gek.. De afstand van Drachten naar Groningen duurt ongeveer evenlang dan van de ene kant van de stad naar de andere kant. Jildau schreef:Exitium schreef:Dat ligt ook redelijk uit de buurt, niet iedereen zal dat zien zitten neeEn zijn er serieus mensen die vrijwillig naar Zeeland of Friesland verhuizen?
Ik snap dan weer niet dat er serieus mensen in een stad willen wonen.
Maar Friesland bashen als Geert in een topic zit is een beetje een ding geworden

Mis T. wel, gelukkig zie ik hem bijna weer. Land maandag om 00.50, en maandagavond komt hij naar mij