Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ook een mooie, mensen die gaan overleggen en vervolgens niks meer laten horen.. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je er na overleg vanaf ziet/ geen interesse meer hebt?
Nozidia schreef:Wat ook een mooie is, iemand heeft het geld overgemaakt naar mij maar stuurt vervolgens geen adres meer.![]()
![]()
Heb haar al een paar keer een bericht gestuurd met de vraag of ze haar adres wilt doorgeven anders wordt opsturen ook erg lastig namelijk.
DeMolenhoek schreef:Ja, die postNL bezorger heeft mijn pakket gewoon achterover gedrukt volgens mij...
Nou, die van die blender is een volhouden. Of ik nog interesse had? Nou nee, ding kost nieuw €14.99, dan ga ik jou geen €20 betalen. Krijg ik als reactie terug: Ja maar de mijne is ook nieuw hé!
Ja en?Dan is hij €5 meer waard ofzo?
Anoniem schreef:Ja dat heb ik ook met enige regelmaat... Of ik het artikel wil ruilen tegen een tas of voor een paar schoenen ofzo. Of 'kledingpakket voor kledingpakket?'
Eh.. How bout no...
Net ook weer een leuke. Heb twee producten nieuw met kaartje eraan, nieuwprijs van de twee samen is 50eu en staat ook gewoon erop dus, maar mogen samen weg voor 20eu want geen toepassing. Alleen 1 zo'n ding past wel door de brievenbus, twee niet en dat wordt dan dus 6,95 verzendkosten.
Even voorop gesteld; ik verkoop ze samen dus al goedkoper dan dat 1 ding uberhaupt al nieuw kost, en dan nog steggelen over de prijs '23 incl verzenden dan maar?' (dus 16 eu ex verzenden. Dikke doei.)
Dus tot 2x toe aangegeven dat ik dat dus niet ga doen en dat ie ze dan maar in een winkel moet kopen... Krijg ik terug 'succes d'rmee joh toppertje'.