Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FelineNanet

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 22:56

Ik krijg soms reactie, maar heb het idee dat het gewoon te snel gaat op de fb groepen/te veel aangeboden.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 07:43

Bij mij ging eerder de verkoop via fb het snelste. Maar heb er eind vorige week wat op gezet en dat loopt ook niet echt. Kan inderdaad te maken hebben met de hoeveelheid dat er wordt aangeboden en de vele groepen die er zijn.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:53

Hier weer een dressior kastje te koop aangeboden voor 25 euro..iemand die geïnteresseerd ze wilde gister avond komen maar wist niet hoelaat want haar vriend kwam zo thuis.

Ongeveer 15 minute later krijg ik een app dat het niet lukte dus we gingen een andere datum plannen..
we hebben wel 10 verschillende datums en tijdens over en weer ge appt maar we kunnen steeds beide niet... Hmm lastig zo hoor!

Verder een eigenlijk nieuw vloerkleed op marktplaats gezet.. benieuwd of ik de spullen ga kwijtraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:56

Hier gereageerd op een blender met nieuwprijs €15 (gevalletje action) Vraagt ze er €20 voor. Heb vriendelijk gepast :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:24

DeMolenhoek schreef:
Hier gereageerd op een blender met nieuwprijs €15 (gevalletje action) Vraagt ze er €20 voor. Heb vriendelijk gepast :D

Die kosten 9.99 tenzij ze omhoog gegaan zijn.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:29

Ook een mooie, mensen die gaan overleggen en vervolgens niks meer laten horen.. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je er na overleg vanaf ziet/ geen interesse meer hebt?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:44

Shanna schreef:
Ook een mooie, mensen die gaan overleggen en vervolgens niks meer laten horen.. Hoe moeilijk is het om te zeggen dat je er na overleg vanaf ziet/ geen interesse meer hebt?

Of vervoer voor iets moet regelen en dan inderdaad niks meer laten horen... -O-

Hier antiek te noemen buffetkast te koop (leuk om te verfen maar komt er hier niet van). Niet heel groot eerder klein model, bestaande uit 2 delen. Akkoord gegaan met een bedrag, 3x niks voor zo"n kast. Ze had nog iets anders gekocht en moest vervoer regelen. Zijn inmiddels 1,5 week verder, staat nog geen datum vast, geen respons meer. Ik gok dat er geen intresse meer is.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:02

Wat ook een mooie is, iemand heeft het geld overgemaakt naar mij maar stuurt vervolgens geen adres meer. :') :roll:
Heb haar al een paar keer een bericht gestuurd met de vraag of ze haar adres wilt doorgeven anders wordt opsturen ook erg lastig namelijk. :')

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:04

Nozidia schreef:
Wat ook een mooie is, iemand heeft het geld overgemaakt naar mij maar stuurt vervolgens geen adres meer. :') :roll:
Heb haar al een paar keer een bericht gestuurd met de vraag of ze haar adres wilt doorgeven anders wordt opsturen ook erg lastig namelijk. :')

1ct terug overmaken met de vraag wat het adres is in de omschrijving.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:05

Maar ze leest wel mijn berichten op FB, ik wacht het nog eventjes af anders stort ik het bedrag terug.
En anders kan ik dat inderdaad ook nog proberen. :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:13

Zou het lekker houden. Doei. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:26

Stamper schreef:
DeMolenhoek schreef:

Die kosten 9.99 tenzij ze omhoog gegaan zijn.. :=

Dat zijn die van een halve liter :j Deze was een tijdelijke promo van 1,5 liter :)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:33

Captain schreef:
Zou het lekker houden. Doei. :')

Nah vind ik niet erg netjes.
En zou mij daarbij niet echt fijn voelen, wil mijn spulletjes op een eerlijke manier verkopen en niet verdienen door een fout van iemand. :j
Dus ik wacht het nog even af, en anders stort ik het terug.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:28

Hier ook weer balen! Maar dit keer door de PostNL... het pakket is kwijt geraakt bij hun..
dus ik krijg de verzendkosten terug en het pakket is spoorloos en de koper heeft ook niks.... hmmm onwijs slecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:08

Ja, die postNL bezorger heeft mijn pakket gewoon achterover gedrukt volgens mij...

Nou, die van die blender is een volhouden. Of ik nog interesse had? Nou nee, ding kost nieuw €14.99, dan ga ik jou geen €20 betalen. Krijg ik als reactie terug: Ja maar de mijne is ook nieuw hé!

Ja en? :+ Dan is hij €5 meer waard ofzo?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:42

DeMolenhoek schreef:
Ja, die postNL bezorger heeft mijn pakket gewoon achterover gedrukt volgens mij...

Nou, die van die blender is een volhouden. Of ik nog interesse had? Nou nee, ding kost nieuw €14.99, dan ga ik jou geen €20 betalen. Krijg ik als reactie terug: Ja maar de mijne is ook nieuw hé!

Ja en? :+ Dan is hij €5 meer waard ofzo?

Er zijn wel duurdere blenders van 1,5 liter. Wat is het merk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:51

Ja dat weet ik, dat er duurdere zijn. Het is van het merk van de action zelf en die zijn jaarlijks in promo voor €14.99. Dus kan echt niet missen :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:05

DeMolenhoek schreef:
Ja dat weet ik, dat er duurdere zijn. Het is van het merk van de action zelf en die zijn jaarlijks in promo voor €14.99. Dus kan echt niet missen :)

Ah oke. Dan zou ik eerlijk gezegd niet eens zin in hebben. Ik heb er 2 versleten, allebei lek onderaan bij de messen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:19

Je kan het maar proberen :') misschien komt er iemand die het een koopje vind en niet weet dat ze van de action zijn.
Verkoper lekker verdiend dan!

Wel krom ja dat ze dan ook nog blijft volhouden

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:44

Hier ook weer dacht dat ik mijn dressior had verkocht maar mevrouw reageert nergens op en ineens stuurt ze van mijn man heeft een nieuwe gekocht.... oké nouja jammer dan

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:52

Ik heb nu iets nieuws meegemaakt op Marktplaats: ik heb een winterjas te koop van een paardenmerk. Kreeg ik een berichtje: of ik de jas wil ruilen tegen één van de door haar gemaakte sierraden (paardenhaar armbanden en zulks). Verwijzing naar haar webshopje erbij. Het idee was wellicht leuk. Ruilen tegen andere goederen.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:58

Dat heb ik ook ooit eens gehad toen ik een paard te koop had staan.
Of ik die wilde ruilen tegen een nieuwe koets want ze had financiële problemen.
Nou nee... daar wil ik geen paard heen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:01

Ja dat heb ik ook met enige regelmaat... Of ik het artikel wil ruilen tegen een tas of voor een paar schoenen ofzo. Of 'kledingpakket voor kledingpakket?'

Eh.. How bout no...

Net ook weer een leuke. Heb twee producten nieuw met kaartje eraan, nieuwprijs van de twee samen is 50eu en staat ook gewoon erop dus, maar mogen samen weg voor 20eu want geen toepassing. Alleen 1 zo'n ding past wel door de brievenbus, twee niet en dat wordt dan dus 6,95 verzendkosten.

Even voorop gesteld; ik verkoop ze samen dus al goedkoper dan dat 1 ding uberhaupt al nieuw kost, en dan nog steggelen over de prijs '23 incl verzenden dan maar?' (dus 16 eu ex verzenden. Dikke doei.)

Dus tot 2x toe aangegeven dat ik dat dus niet ga doen en dat ie ze dan maar in een winkel moet kopen... Krijg ik terug 'succes d'rmee joh toppertje'.

:+

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:51

Anoniem schreef:
Ja dat heb ik ook met enige regelmaat... Of ik het artikel wil ruilen tegen een tas of voor een paar schoenen ofzo. Of 'kledingpakket voor kledingpakket?'

Eh.. How bout no...

Net ook weer een leuke. Heb twee producten nieuw met kaartje eraan, nieuwprijs van de twee samen is 50eu en staat ook gewoon erop dus, maar mogen samen weg voor 20eu want geen toepassing. Alleen 1 zo'n ding past wel door de brievenbus, twee niet en dat wordt dan dus 6,95 verzendkosten.

Even voorop gesteld; ik verkoop ze samen dus al goedkoper dan dat 1 ding uberhaupt al nieuw kost, en dan nog steggelen over de prijs '23 incl verzenden dan maar?' (dus 16 eu ex verzenden. Dikke doei.)

Dus tot 2x toe aangegeven dat ik dat dus niet ga doen en dat ie ze dan maar in een winkel moet kopen... Krijg ik terug 'succes d'rmee joh toppertje'.

:+

Asociaal tegenwoordig!bah bah

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:29

Ik heb een eekhoorn er op staan. Kreeg ik net een mail dat een natuurfotograaf graag wil betalen voor een uurtje met de eekhoorn om foto's te maken. :+ Is ook wel origineel hahaha!