Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 09:14

renee16 schreef:
Maar wat zoeken jullie zelf dan op tinder?
Echt persee een relatie?

Ik vind het namelijk ook prima om gewoon een leuke date te hebben met iemand, een leuk contact, vriendschap oid is ook welkom. Of die vonk overspringt merk je toch pas in het echt.

Ik heb via Tinder nooit echt gezocht naar persee een relatie. Ik vond het altijd wel grappig om een beetje te swipen als ik me verveelde maar zocht er vrij weinig achter omdat veel gesprekken na een tijdje toch weer dood bloedde. Toen ik mijn ondertussen vriend tegen kwam heb ik zelfs nog even getwijfeld want ik wist niet echt of het een goede match zou zijn, maar toch maar wel gedaan en eigenlijk vanaf de eerste date merkte ik al dat dat een zeer goede keuze was :) We hebben het vrij lang open gehouden, kregen pas na 4 maanden een relatie. Als je verwachtingen hebt kun je alleen maar teleurgesteld worden I guess :)

Furrow

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:02

Je moet het maar kunnen geen verwachtingen hebben, ik kan niet geloven dat ik maanden met iemand omga zonder emotionele binding te krijgen.
Weet ook niet dat ik het wil dat er naast mij nog met andere meiden gedate wordt.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:40

Ik moet zeggen dat ik ook niet echt serieus deed in het begin, beetje swipen en nooit praten. Toen uiteindelijk toch een date met een jongen gehad, dat werd het niet. Een week of 2 later nog een date met een andere, en dat werd m'n vriend :D
Had nooit verwacht dat ik een relatie zou krijgen met Tinder toen ik gewoon op verveelde momenten wat ging swipen.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:15

Renee1991 schreef:
Jemig, ik heb me toch een kansloze date achter de rug.. Waar het echt enorm leek te klikken op de chat.
Hij kreeg zowat rode vlekken in z'n gezicht als ik een stilte liet vallen en heeft mij laten betalen :')

Wat een afknapper! Waren er veel stiltes tussen jullie dan? Zou me er ook ongemakkelijk bij voelen als hij er rode vlekken van zou krijgen :')

Wat ik me trouwens afvraag in het algemeen: een stilte hoeft toch helemaal niet erg te zijn in het begin? Je bent tenslotte toch vreemden voor elkaar. Maar wanneer is een stilte wel erg en wanneer niet? :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:16

Lougino schreef:
Sjongejongejonge denk je een gewoon leuke normale gozer getroffen te hebben, gezellig op de app nee hoor vraagt tie ineens 'zeg ben je ondeugend in bed' my oh my wat kunnen die kerels je toch verbazen -O-

Getver, gelukkig nog niet mee gemaakt. Houden zo! :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:42

Mwahaha, ik heb echt al zo vaak dat soort vragen gehad. Meesten worden zonder pardon eraf geflikkerd. Laatste was helemaal mal, tussen een aantal normale vragen/gesprekken door ineens 'Houd je er van hard ge**** te worden?' Dude >;) En daarna vroeg hij of ik van ehm... de andere ingang ;) hield. DUDE. Die heb ik dus zonder pardon geblokkeerd. Viezerd.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:51

Ik weet het niet hoor, ik heb die vraag al vaker gekregen..en ik kan rustig van mezelf zeggen dat ik echt geen ordi type ben of halve naaktfoto's op m'n profiel heb staan waardoor je zulke vragen wellicht uitlokt. Ben wel heel duidelijk geweest dat ik t echt niet normaal vond om zoiets te vragen, hij zag wel in dat het idd niet oke was en bood z'n excuses aan maar goed ik kan hem nou niet meer echt serieus nemen haha.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:52

Ik had vandaag iemand met NAH. Nou prima ik oordeel daar niet op. Maar het betekende dus dat hij continu aan seks dacht of het er over had (kreeg een berichtje met; ik hou van r*kken)
Nouja kan ik nog mee leven.(ook nog meer dingen dan het bovenstaande) Maar het betekende ook dat hij dan niet alleen er over praat met andere meiden maar het ook echt doet.

Vind het zo banketstaaf om daarop te oordelen, maar denk niet dat ik samen wil zijn met iemand die gewoon met andere er over praat en het doet :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:49

Nou, ik heb dan eindelijk het berichtje gestuurd om te vragen wat de plannen nou zijn, of ik 'm ooit nog ga zien. Ben benieuwd maar ik wil het eigenlijk ook helemaal niet weten :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:07

Kerels die zo beginnen ben ik meteen klaar mee en ze zijn zo want ik lok ook zoiets niet uit.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:17

UhNee schreef:
Nou, ik heb dan eindelijk het berichtje gestuurd om te vragen wat de plannen nou zijn, of ik 'm ooit nog ga zien. Ben benieuwd maar ik wil het eigenlijk ook helemaal niet weten :=

Pffff hij zegt dat hij het heel druk heeft, dat geloof en snap ik ook wel.... Maar zo druk dat je bijna 2 weken niets van je laat horen? := Dat vind ik vrij apart. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen. Ik neem nu in ieder geval geen initatief meer, hij appt maar dit keer. :+

Sorry voor de me-spam :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:57

UhNee schreef:
UhNee schreef:

Pffff hij zegt dat hij het heel druk heeft, dat geloof en snap ik ook wel.... Maar zo druk dat je bijna 2 weken niets van je laat horen? := Dat vind ik vrij apart. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen. Ik neem nu in ieder geval geen initatief meer, hij appt maar dit keer. :+

Waarom blijf je afwachten? Hij heeft duidelijk geen interesse. Echt niet. Helaas.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:14

Ik denk dat je hem beter kunt laten gaan ja....

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:14

Wat irritant UhNee..heb je zelf niet zoiets van de groeten en bekijk t maar? Dat gedoe met ik heb t zo druk :-s wie heeft het nou te druk om ff te vragen hoe gaat het met je oid.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:24

Ja dat heb ik ook maarcdan heb ik geen echte drang.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:25

Goof, dat kun je toch niet echt voor een ander invullen lijkt me? Misschien ben ik wel heel naief, maar als ik er specifiek naar vraag en iemand antwoord het druk te hebben maar me nog wel graag te willen zien geloof ik dat wel denk ik. Ik verwacht geen leugens in ieder geval, misschien een valkuil van me, misschien niet. Daarom zeg ik ook dat ik benieuwd ben hoe het gaat aflopen. Ik zie wel. Laat 'ie niks van zich horen is het een sukkel maar prima, doet 'ie dat wel dan leuk en ook prima. Zijn keuze. Bovendien is het toch niet serieus. :+

Lougino, wel een beetje ja. Maar zoals ik al zei, ik zie wel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:30

Dat je te druk bent om af te spreken kan echt wel inderdaad, maar om een berichtje te sturen? Daar geloof ik niet in, dan heb je geen zin meer.
Iemand die echt interesse heeft heeft ook af en toe een paar seconde om een berichtje te typen. Desnoods op de wc, het blijft tenslotte een man.
Bovendien zou ik mijn tijd niet aan zo iemand willen verspillen, iemand die niet in mij geinteresseerd is/ lijkt. Op naar de volgende.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:47

Ja, dat vind ik ook apart en dat is de reden waarom ik ook nog argwanend ben en zoiets heb van 'wat wil je nou eigenlijk dan?'
En ach, tijd verspillen doe ik nu juist niet omdat ik hem niet zie en nauwelijks spreek :+ Het is ook absoluut niet dat ik op zoek ben naar een relatie of iets dergelijks. Het is gewoon voor de fun. Dus ik heb geen drang om door te gaan naar de volgende ofzo.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:50

Ik gok dat je hem ook beter kunt laten gaan, UhNee. Iemand die je echt leuk vindt, gaat voor je en heeft altijd wel tijd om een berichtje te sturen. Al zit je maar even op de WC en iedereen heeft toch wel een pauzemomentje in zijn leven? Zal ook niet achter hem aanlopen, hij mag ook wel wat moeite laten zien voor je :j

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:09

Maar laten gaan als in hoe? Geen contact meer met hem opnemen vanuit mezelf? Want dat is wat ik dus al doe deze 2 weken :+ Behalve vandaag dan omdat ik even die duidelijkheid wilde. Die er nu dus nog steeds niet is :')

Laten gaan in mijn hoofd kan ik nog niet. Niet totdat ik 100% zeker weet dat hij me niet meer wilt zien. En ik hoop en vertrouw erop dat hij dat eerlijk aangeeft als dat zo zou zijn.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:13

Ah okè, op die manier kun je idd gewoon afwachten wat hij doet. No harm done!
Ben wel benieuwd of hij daar iets op terugstuurd!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:29

Ik denk dat je van hem geen reactie hoeft te verwachten. Lastig als je daarop gaat zitten wachten!!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:54

Oh maar ik heb daar dus al een reactie op als dat nog niet duidelijk was := Ik vroeg aan hem of we elkaar überhaupt nog een keer zouden gaan zien, en dat ik dat graag zeker zou willen weten omdat het aan het doodbloeden was.
Waarop zijn antwoord was dat hij me graag wilde zien maar het heel druk had.
Vandaar dat ik dus zei dat ik nog steeds niet helemaal duidelijkheid heb, snappen jullie? := Beetje lastig uit te leggen zo.
Laatst bijgewerkt door UhNee op 19-05-16 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:54

Als ik het zo lees verwacht ik ook geen reactie van hem, snap t hoor dat je t lastig vind gelijk de stekker er uit te trekken. Mannen zijn daar toch zo veel makkelijker in heb ik t altijd t idee..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:57

Nee je zegt dat hij niet uit je hoofd gaat voordat hij 100% duidelijk nee zegt. Nou wen er maar dat doen ze meestal niet of verdwijnen ineens van de aardbodem. Druk of niet je kan toch wel voor over 2 weken ern date plannen? Lijkt me niet dat hij 24/7 non stop werkt/sport/vrienden...