Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:28

vanspeijk schreef:
Vind ik ook hoor. KWPNers... Bah, zo saai :') echt maar zelden dat ik er een tegenkom met uitstraling! Vind ook hier de meeste geen fijn karakter hebben. Veel warmbloeden lijken zo enorm op elkaar.

Confession: ik heb een vriend die autisme heeft, en hoewel ik erg goed met hem op kan schieten vind ik het soms zooo irritant. Heb nu ook weer de indruk dat er een radiostilte van een week aan zit te komen... Ugh :=

Nog een confession: ik kan echt helemaal niks met geestelijk gehandicapten (denk richting Down syndroom zeg maar). Ik vind het zo ergerlijk! Vooral het feit dat je je er van de maatschappij niet aan MAG ergeren. Het moet allemaal maar leuk en schattig zijn. Nee, niet aan mij besteed :+

Nou karakter... die van mij heeft ook nogal een karakter :')
Hij is ook echt een schatje hoor... <3 Maar als hij iets bepaalt, dan bepaalt hij het ook echt. En dan is het niet direct dat ik daar iets tegenin te brengen heb. Momenteel is een binnenbaan op wedstrijd doodeng. :') Dan ben ik wel eens jaloers op die jonge KWPN'ers van 4,5 die overal doorheen sjouwen. :+

Ik vind mensen met het Down Syndroom een beetje eng. Niet dat ik hardlopen ga als ik ze zie hoor. Maar ik vind ze gewoon eng. Ben bang dat ze me op gaan zoeken, tegen me gaan praten, blijven plakken. Echt neeeeeeeeeee... DON'T!!!!!! Op TV zijn ze veilig ver weg :)

vuurneon

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:57

Ik ben ook best bang voor adolescenten en volwassene verstandelijk gehandicapten die op kind niveau functioneren omdat ze vaak wel een volwassen lichaam en kracht hebben, maar functioneren als kinderen en ook hun onvoorspelbaarheid, driftbuien en agressie. Mijn nicht functioneert als een 2 jarige en ik houd vreselijk van haar maar als ze boos is, vind ik het echt harstikke eng want ze is zwaarder en sterker dan ik ben en t is dan echt een kind van 2 die een peuterdriftbui krijgt, verpakt in een volwassen, groot, sterk mens die niet voor rede vatbaar is dan...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:05

Confession: Ik heb zojuist een manderijn tegen mijn broertje zijn hoofd aangegooid. Hij zei tegen me 'ja je zit alleen op je luie reet', terwijl ik letterlijk vijf seconden op de bank zat en toen weer opsprong om verder te koken. En hij had al de hele dag niets anders gedaan dan op de playstation spelen (op z'n luie reet!). Dus toen werd ik zo boos dat ik een manderijn pakte en die naar zijn hoofd gooide.

Het was het waard.

Confession: de enige keer dat ik mezelf mooi/ aantrekkelijk kan vinden is als ik doe alsof ik een jongen ben, qua kleding en haar etc. Maar ik durf dit niemand te vertellen, omdat ik zelf ook nog niet zo goed weet wat er allemaal aan de hand is.

Confession: Ik heb met graffiti in mijn kamer gespoten. Als mijn moeder erachter komt wordt ze vast heel boos, maar gelukkig zou ik een olifant in mijn kamer hebben kunnen staan en ze merkt het niet op :').

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 20:13

Confession: Ik heb een glas naar mijn broertje zijn hoofd gegooid. Is overigens hetzelfde broertje als eerder in het topic. En; ik had expres net naast gegooid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:17

Ik zit mezelf ziek te vreten aan pina colada kruidnoten en zure mat kruidnoten. Vraag me niet om uit te leggen hoe het smaakt, maar jam jam jam!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:20

Danique schreef:
Ik zit mezelf ziek te vreten aan pina colada kruidnoten en zure mat kruidnoten. Vraag me niet om uit te leggen hoe het smaakt, maar jam jam jam!

Dat eerste... oké...
Maar dat tweede... Gatverdamme!!

Ik ben nieuwsgierig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:23

Neee, lekker joh! Eerst een beetje zurig en dan... ja, lekker! Ik vind die zure matten lekkerder dan de pina colada!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:24

Lestrange01 schreef:
Confession: de enige keer dat ik mezelf mooi/ aantrekkelijk kan vinden is als ik doe alsof ik een jongen ben, qua kleding en haar etc. Maar ik durf dit niemand te vertellen, omdat ik zelf ook nog niet zo goed weet wat er allemaal aan de hand is.

Jeetje, dat lijkt me echt moeilijk! :(:)

Danique schreef:

Oh, die zijn zó smerig! :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:25

Hoe kom je daar aan? :))

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:27

Ik haal altijd de stukjes banaan uit mijn cornflakes :o Vind ze echt niet te vreten die dingen

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:28

Ik heb nu echt trek in chocoladepepernoten terwijl ik vandaag echt verschrikkelijk slecht heb gegeten. O:)

Ik begin steeds meer in paniek te raken over mijn literair werkstuk. Is het wel goed zo? Moet mijn conclusie niet veel langer? Ik moet hem morgen inleveren en tja, zoals meestal was ik te laat begonnen....

Ik ben ontzettend opgelucht omdat iemand heeft opgemerkt dat ik vanbinnen niet zo lekker in mijn vel zit. Op het moment dat diegene verwoorde wat mij dwars zat heb ik echt moeten janken omdat er eindelijk eens iemand is die begrijpt hoe ik mij voel. En dat allemaal dankzij mijn topper van een pony! <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:33

Elke keer als ik naar mijnknhs ga, denk ik (soms hardop) mee met het typen. Alleen denk ik dan 'mijnhanze.nl'

Ik ben al meer dan 1 jaar geleden afgestudeerd. -.-

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:34

Toen ik bij mijn vriend was heb ik gekeken welk wasmiddel zijn moeder gebruikt, en die zelf ook gekocht omdat mijn kleren dan naar hem ruiken. Ik snuffel dus ook ontzettend vaak mijn kleren :')

Ondanks dat we zo'n 5000km uit elkaar wonen vind ik het zo zielig klinken dat ik het niemand vertel :))

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:37

Nog eentje: ik heb gisteren alle films van Lilo & Stitch gekeken voor de 1983834-ste keer en ik heb een behoorlijk potje zitten janken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:01

_Micha_ schreef:
Hoe kom je daar aan? :))

Een of andere pepernotenfabriek uit Den Bosch ofzo!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:12

Mijn vriend en ik kijken samen Prison Break, nu heb ik gisteren toen ik alleen was 4 afleverigen gekeken. Nu kijken we samen verder waar 'we' zijn gebleven en ik doe alsof ik het nog niet heb gezien :Y) So far so good, tot ik me verpraat waarschijnlijk _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:14

_Micha_ schreef:
Toen ik bij mijn vriend was heb ik gekeken welk wasmiddel zijn moeder gebruikt, en die zelf ook gekocht omdat mijn kleren dan naar hem ruiken. Ik snuffel dus ook ontzettend vaak mijn kleren :')

Ondanks dat we zo'n 5000km uit elkaar wonen vind ik het zo zielig klinken dat ik het niemand vertel :))

Wat lief haha :))

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:46

Ik ben boos op mijn vriend. Hij werk tot acht en zou dan hierheen komen en mee eten en hij kiest nu bewust voor sushi. Raad eens, hij is er nog niet. En ik ben inmidddels pissig, enige keer deze week dat we tijd voor elkaar hebben :(

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:48

Oke, een redelijk erge confession: Ik oordeel verschrikkelijk op uiterlijk.

Als ik iemand zie met een dikke laag foundation in de verkeerde kleur op + geblondeerd haar met uitgroei + een bontkraag + vuilniszakjas + nike air max achtige schoenen, neem ik direct aan dat diegene asociaal is :oo

Ook mensen die als facebooknaam bijvoorbeeld Annie Jeweetzelf of Samantha Magjenietweten hebben kan ik niet heel erg serieus nemen :')

Natuurlijk kunnen het hele intelligente mensen zijn, maar op mij komt dat niet zo over :o

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:57

Confession : Ik hoop dat mijn filosofie leraar ontslagen wordt :o

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:01

Mensen op facebook die alles willen begrijpen wat je plaatst vind ik zo irritant. Plaats een quote uit een tv-programma en het wordt direct serieus genomen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:13

Ik vijd het juist bloedirritant als mensen van die hele cryptische en mysterieuze, vaak 'zielige' dingen, plaatsen en dan niet willen zeggen wat er is of wat ze bedoelen :')

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:15

Dit weekend ben ik weggeweest met een groep vriendinnen waarvan een haar vriend had meegenomen. Is echt een toffe kerel en erg sociaal. Tuurlijk gaan ze soms een beetje klef doen en knuffelen en ik stoor me daar ook niet per direct aan. Maar ik merk toch na zo'n heel weekend dat ik het de laatste dag echt heb gehad en dan liever wegloop/wegkijk ofzo.
Ik gun het ze van harte maar na een tijdje kan ik er niet meer helemaal tegen :') . Ik denk dat het ook grotendeels jaloersheid zal zijn :oo omdat ik zelf nog nooit een relatie heb gehad...

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:34

Delicia schreef:
Confession : Ik hoop dat mijn filosofie leraar ontslagen wordt :o

Dit heb ik met mijn informatica docent :')
Ga ook zeker een klacht indienen whahaha

Ben ook niet de enige die wil dat hij weg gaat }>

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:36

Als ik m'n eerste Bokt berichten terugkijk voel ik me echt een retard en heb ik medelijden met alle mensen die m'n topics hebben moeten aanzien :+