vanspeijk schreef:Vind ik ook hoor. KWPNers... Bah, zo saaiecht maar zelden dat ik er een tegenkom met uitstraling! Vind ook hier de meeste geen fijn karakter hebben. Veel warmbloeden lijken zo enorm op elkaar.
Confession: ik heb een vriend die autisme heeft, en hoewel ik erg goed met hem op kan schieten vind ik het soms zooo irritant. Heb nu ook weer de indruk dat er een radiostilte van een week aan zit te komen... Ugh
Nog een confession: ik kan echt helemaal niks met geestelijk gehandicapten (denk richting Down syndroom zeg maar). Ik vind het zo ergerlijk! Vooral het feit dat je je er van de maatschappij niet aan MAG ergeren. Het moet allemaal maar leuk en schattig zijn. Nee, niet aan mij besteed
Nou karakter... die van mij heeft ook nogal een karakter
Hij is ook echt een schatje hoor...
Maar als hij iets bepaalt, dan bepaalt hij het ook echt. En dan is het niet direct dat ik daar iets tegenin te brengen heb. Momenteel is een binnenbaan op wedstrijd doodeng.
Dan ben ik wel eens jaloers op die jonge KWPN'ers van 4,5 die overal doorheen sjouwen.
Ik vind mensen met het Down Syndroom een beetje eng. Niet dat ik hardlopen ga als ik ze zie hoor. Maar ik vind ze gewoon eng. Ben bang dat ze me op gaan zoeken, tegen me gaan praten, blijven plakken. Echt neeeeeeeeeee... DON'T!!!!!! Op TV zijn ze veilig ver weg

Vind ze echt niet te vreten die dingen
So far so good, tot ik me verpraat waarschijnlijk