Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Winged schreef:Meelezer:
Resistance, keeyzie, carazonx en Marlinde: virtuele knuffel. Het blijft poedersuiker en ellendig.
Hier een hele soap gehad, vanwege mogelijke herkenbaarheid zet ik het verhaal niet online (indien gewenst kan ik het wel pb-en). In ieder geval iets met een scharrel die toch terug ging naar zijn ex om dingen uit te zoeken. Enorm poedersuiker, want deze scharrel dat is al 3 jaar af en aan gezellig. En iets met gevoel en verraden voelen van mijn kant en andere drama. Over dingen die zomaar kunnen omslaan: Wij hadden het plan om samen een aantal weken naar Azië te gaan. Uiteindelijk ben ik op groepsreis naar Jordanië vertrokken omdat ik echt-even-heel-erg-weg-moest. De vakantie was heerlijk.
Callisto04 schreef:Weinig en die andere waarschijnlijk ook niet als het zo snel allemaal heen en weer kan gaan. Lijkt wat een stuurloos schip, niet weten wat hij wil of zo. Maar niet iedereen is zo he, paniekeren is niet nodig!
Citaat:Het is wit met rood en staat in de wei.
Een tampony!
MarcoBorsato schreef:Ja Winged, je wint de 'banketstaaf van de dag' award met deze. Ik hoop dat ze een lekkere voedselvergiftiging oplopen en dan afknappen op elkaars buikloop. Maar verder ben ik niet wraakzuchtig.
Het is gewoon naar om alleen te zijn als je dat niet wilt. Kun je nog zo heppie single zijn, het is niet leuk. Niet iedereen is gemaakt om alleen te zijn.
He bah wat een sfeer meiden en man.Citaat:Het is wit met rood en staat in de wei.
Een tampony!
Danique_G schreef:Winged, buikloop tijdens coïtereneen bijzonder afschijt kan je het zeker noemen.
Een kennis van was met zijn toenmalige vriendin op vakantie. Het ging uit tijdens de vakantie (als vrienden) en ze wilden nog 1 keer van bil. Ze hadden allebei alleen voedselvergiftiging. De rest kan je wel raden.
De break up kan dus altijd slechter