tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 00:57

Sorry dat ik niet meteen reageer op de rest, nog geen tijd gehad om alles door te lezen.
Is er iemand die ik een pb kan doen?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 01:09

ja hoor, ga je gang

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:27

Winged schreef:
Meelezer:
Resistance, keeyzie, carazonx en Marlinde: virtuele knuffel. Het blijft poedersuiker en ellendig.

Hier een hele soap gehad, vanwege mogelijke herkenbaarheid zet ik het verhaal niet online (indien gewenst kan ik het wel pb-en). In ieder geval iets met een scharrel die toch terug ging naar zijn ex om dingen uit te zoeken. Enorm poedersuiker, want deze scharrel dat is al 3 jaar af en aan gezellig. En iets met gevoel en verraden voelen van mijn kant en andere drama. Over dingen die zomaar kunnen omslaan: Wij hadden het plan om samen een aantal weken naar Azië te gaan. Uiteindelijk ben ik op groepsreis naar Jordanië vertrokken omdat ik echt-even-heel-erg-weg-moest. De vakantie was heerlijk.

Nou, uh... De soap hier ga ik toch even iets verduidelijken. Scharrel had een tijdje een relatie. Relatie ging uit, bleek een paar weken later zwanger. In de tussentijd had meneer alweer intens contact met mij. Uiteindelijk is het uitgelopen op een miskraam.

Maargoed, hun contact werd ook weer beter. En uiteindelijk kwamen daar weer gevoelens bij kijken. Hij in de war, ik op afstand gezet.. Prima, ik kan wel even wachten.

Blijkt dat meneer nu in Azië zit en zij daar straks ook heen gaat zodat ze daar samen uit kunnen zoeken hoe het nou tussen hun zit. Ik kom er via via achter... Vanochtend om half 5 de bevestiging dat hij inderdaad daar zit etc. Iets met een mes in mijn rug en ik ben helemaal gesloopt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:33

Jeetje, daar ben je mooi klaar mee.
En Azië is dé plek om dat soort dingen uit te vogelen? Dat kan niet gewoon in Nederland?

Ik kan wel snappen dat je hier flink van ondersteboven bent. Dit verdien jij echt niet! :(:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:54

Ja.. Centerparcs is blijkbaar te simpel. Ik vind het allemaal heel bijzonder en vooral bijzonder poedersuiker zeg maar. Ik vind het ook verre van normaal en iets zegt me dat ze dus al heel wat verder zijn dan gewoon uitzoeken. 'Nee, het is een spontane actie en 6 dagen geleden is het gepland'. Uhuh...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 09:06

Echt heel naar voor je.
Kan ik iets voor je doen? Al is het maar een luisterend oor bieden.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:09

Thanks, momenteel ben ik wel aardig oke, maar ben ook druk op het werk... Merk wel dat ik momenteel vooral heel erg de slechte kanten zie en dat is denk ik wel goed. Zal vanavond heus wel even instorten (ook al sinds 4.30 wakker...) maar dat mag er dan ook wel even zijn. Zit meer toekomstgericht te denken van 'kan ik ooit weer iemand vertrouwen'. Heeft het zin om daar nu over te panieken? Nee. Eerst straks thuis t verdriet er maar weer even uitgooien en dan even hollen. Wat heb ik aan iemand die mij zo behandeld anyway..

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:23

Weinig en die andere waarschijnlijk ook niet als het zo snel allemaal heen en weer kan gaan. Lijkt wat een stuurloos schip, niet weten wat hij wil of zo. Maar niet iedereen is zo he, paniekeren is niet nodig!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:30

Callisto04 schreef:
Weinig en die andere waarschijnlijk ook niet als het zo snel allemaal heen en weer kan gaan. Lijkt wat een stuurloos schip, niet weten wat hij wil of zo. Maar niet iedereen is zo he, paniekeren is niet nodig!

'ik ben 32, man en ik zit in de 30tiggerscrisis'

Dat.

En een geval: 'Komt over een jaar terug om te zeggen dat het toen en toen allemaal niet zo heel erg netjes is gegaan.'

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:47

Als het op een jaar uit kan klaren valt het nog mee. De dertigerscrisis kan ook nog naadloos overgaan in een midlife crisis .

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:51

Callisto04 schreef:
Als het op een jaar uit kan klaren valt het nog mee. De dertigerscrisis kan ook nog naadloos overgaan in een midlife crisis .

Well, daar ga ik niet op wachten. Hij heeft zijn kansen meer dan genoeg gehad. :evaw:

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:52

Winged :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:38

Dikke knuffel, wat een zak zeg... :n :(:)

Hier gaat het slecht. Ondanks dat ik veel leuke dingen doe... En dat zijn dingen als: vakantie boeken, uitgaan, uit eten, mensen helpen. Allemaal dingen die me blij maken. Maar zodra mijn hersenen 1 seconde tijd krijgen om zelf wat te verzinnen. Overvalt een heel vies en naar gevoel mij. Het is geen verdriet, het is een soort van onrust. Omdat ik heel graag weer bij iemand wil horen.
Het is niet dat ik ongelukkig ben alleen, maar ik voel me gewoon enorm incompleet.

Hopelijk gaat dit snel weg...

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:39

Hij heeft inderdaad genoeg kansen gehad Winged. Bah, wat smerig... Beter kwijt dan rijk dan. Veel sterkte, moet niet gemakkelijk zijn :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 23:47

Ja Winged, je wint de 'banketstaaf van de dag' award met deze. Ik hoop dat ze een lekkere voedselvergiftiging oplopen en dan afknappen op elkaars buikloop. Maar verder ben ik niet wraakzuchtig.

Het is gewoon naar om alleen te zijn als je dat niet wilt. Kun je nog zo heppie single zijn, het is niet leuk. Niet iedereen is gemaakt om alleen te zijn.

He bah wat een sfeer meiden en man.

Citaat:
Het is wit met rood en staat in de wei.

Een tampony!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 00:43

MarcoBorsato schreef:
Ja Winged, je wint de 'banketstaaf van de dag' award met deze. Ik hoop dat ze een lekkere voedselvergiftiging oplopen en dan afknappen op elkaars buikloop. Maar verder ben ik niet wraakzuchtig.

Het is gewoon naar om alleen te zijn als je dat niet wilt. Kun je nog zo heppie single zijn, het is niet leuk. Niet iedereen is gemaakt om alleen te zijn.

He bah wat een sfeer meiden en man.

Citaat:
Het is wit met rood en staat in de wei.

Een tampony!

Om jullie misschien op te vrolijken ken ik hier nog een heel sterk verhaal over. Zo kan het ook aflopen :’)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 01:13

Dikke knuffel meiden! :(:)

CalipsoLover, je mag altijd een pb sturen hoor.

Marlinde, het klinkt voor mij alsof je van jezelf heel veel MOET. Je moet je blij voelen, je moet leuke dingen doen, je moet gelukkig zijn. Je hoeft niet altijd te doen wat volgens het boekje moet he. Doe lekker waar je zin in hebt, even helemaal geen rekening houden met anderen, gewoon zien hoe het loopt. Sta je op en voel je je rot? Joh, dan is dat zo. Word je blij van een fluitend vogeltje? Prachtig!

Jolien, iemand anders zei het ook al. Je komt op mij over als zo'n lief en eerlijk persoon.... Dat ik me haast niet kan voorstellen dat er geen man rondloopt die zó knetter verliefd op je gaat worden. En vice versa. Dat alles ineens op z'n plek valt. Misschien is het nu nog even niet jouw tijd, eerst zelf weer alles op de rit krijgen. Maar jouw shine-moment gaat echt nog wel komen <3

En Winged, jouw lamzak is écht heel naar. Laat hem lekker happy worden met die troela. Bah. :(:)

Mocht iemand behoefte hebben aan kitten-puppy-schattigehondjes foto's om weer blij van te worden, geef maar een gil.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:02

Thanks meiden (en man!).

Ik ben eigenlijk best kalm inmiddels, had het blijkbaar al voor een gedeelte aan zien komen ofzo? Merk in ieder geval dat ik aardig goed heb geslapen. En genoeg wraakplannetjes aan het bedenken ben.

Danique een sterk verhaal over een tampony of over eeuwige buikloop?

Alleen zijn terwijl je dat niet wilt is hopeloos. Maar tegelijkertijd biedt het misschien ook wel weer kansen. Mijn vluchtgedrag en ik zijn inmiddels aan het vliegtickets kijken naar Mexico.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:25

Marlinde, ik snap wat je bedoelt denk ik, ik voel me ook wel een beetje zo. Eigenlijk alles om blij te zijn. Job zonder zorgen, eigen huis met mijn pony’s aan huis, 3 geweldige kindjes, een druk sociaal leven, veel sporten, super collega’s, … Maar toch mist er iets. Het is niet meer zo dat elke moment zonder afleiding moeilijk is, maar het zou gewoon zoveel leuker zijn alles te kunnen delen met een lieve partner. Ik ben heel lang samen geweest, sinds mijn 18 tot 36, ik denk dat ik nu misschien wel een beetje in de exploratiefase zit die ik toen gemist heb? Al is dat natuurlijk anders nu, mindset is wel anders dan toen ik 18 was. Maar toch wel een soort van zoektocht. Misschien is dat voor jou ook een beetje zo of is er toch iets anders dat nog een weg moet zoeken? Weten wat je echt wil, wat je goed doet voelen, wat je graag hebt en niet in een partner en hoe je dat dan in een relatie kan gieten. Als het gevoel van missen niet specifiek je ex missen is wil wel al iets zeggen, dan is het misschien ergens nog een nood aan afsluiten om echt verder te kunnen? Komt wel goed hoor, nu is het misschien bagger, maar dat je er bewust doorgaat en ook tijd neemt om stil te staan bij alles zal je op de lange termijn zeker wel goed doen en zorgen dat je alles vindt dat je gelukkig maakt.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 18:45

Winged, buikloop tijdens coïteren :+ een bijzonder afschijt kan je het zeker noemen.

Een kennis van was met zijn toenmalige vriendin op vakantie. Het ging uit tijdens de vakantie (als vrienden) en ze wilden nog 1 keer van bil. Ze hadden allebei alleen voedselvergiftiging. De rest kan je wel raden.
De break up kan dus altijd slechter

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:07

Danique_G schreef:
Winged, buikloop tijdens coïteren :+ een bijzonder afschijt kan je het zeker noemen.

Een kennis van was met zijn toenmalige vriendin op vakantie. Het ging uit tijdens de vakantie (als vrienden) en ze wilden nog 1 keer van bil. Ze hadden allebei alleen voedselvergiftiging. De rest kan je wel raden.
De break up kan dus altijd slechter

Ik ben in shock. Oh. My. God. _O- _O- _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:43

HAHAHAHAHAHAHA

Ik gun hem dit. Zo. Gigantisch. :')

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:45

Geweldig, de break up kan idd altijd slechter :P.
Hier is de stemming wat wisselend. Gisteren gehoord dat laatste ex nog een tijd ziek blijft, zomervakantie is ook op komst dus ik verwacht niet dat ze voor september terugkomt. Aan de ene kant blij dat de confrontatie uitgesteld wordt, aan de andere kant mis ik haar en blijft er ergens hoop. Ik weet dat dat niet slim is maar ja, ik blijf het moeilijk hebben om er definitief een einde aan te zien komen. Misschien omdat ze nadat ze er een eind aan maakte nog zei "ik zou zeggen geef mij een paar maanden, maar ik weet niet of dat gaat helpen".

Verder wel veel leuke avonden met vrienden en vriendinnen gehad, zaterdag voetbaltornooitje op de planning, donderdag sporten, vrijdag iets gaan drinken. Volgende week hebben we maandag met een paar collega's afgesproken om in Brussel naar Deus te gaan kijken en woensdag een festival met het werk (er zouden 4000 inschrijvingen zijn) als afscheid van onze CEO. Optredens van collega's die dat in hun vrije tijd doen en 1 in Vlaanderen wel bekende artiest (Bart Peeters). Of de andere het kijken waard zijn weet ik niet, maar om het toch wat leuk te houden ga ik mij een beetje verkleden, beetje Billy Joe Armstrong outfit aangezien de CEO een punk fan is (zwarte broek, zwart hemd, rode das), inclusief zwarte pruik en mijn dochter mag zich voor 1 keer op mij uitleven met oogpotlood etc. Benieuwd hoe lang het duurt voor mijn collega's mij herkennen :P.

Winged, jij zint op wraak, normaal zou ik zeggen steek daar je tijd niet in, maar iemand die je drie jaar zo heen en weer doet slingeren verdient wel een afschijt zoals in het verhaal van Danique :). Marlinde, al een beetje beter?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:47

Foto van je outfit AUB! _O-
En wat rot dat je het niet echt kan afsluiten zeg!

Hier wisselt het, voel me nog erg somber en ben bang dat ik er in blijf hangen. Maar heb genoeg te doen dus vermaak me prima. :=

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:56

Is vreemd he, aan de ene kant wel jezelf vermaken, maar op andere momenten somberheid. Wat de liefde met een mens kan doen...

Aan foto's zal ik daar waarschijnlijk niet ontsnappen, als er een toonbare bij is zal ik die hier delen :P. Mocht ik toch een keer tinder oid installeren kan die nog van pas komen, normale foto's heb ik amper, alleen iet of wat gekke. Ik denk dat ik best hulp inroep voor ik een profiel maak of wat testen in mijn bokt profiel _O- .