Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:18

Thnx drunksheep en dirndl voor het kee zoeken.
Ik wil die uitverocht is :')

Aangezien ik de laatste tijd veelvuldig kleding heb gekocht, wou ik eigenlijk wat minder uitgeven aan zo'n jurkje maar ben band dat dat dan niet gaat lukke. -O-

Edit: heb ik me over de prijs heen gezet, is die tiger op Sweden uitverkocht in mijn maat ;(
Laatst bijgewerkt door roxiie op 08-10-15 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:20

Macy, waar heb je dat tshirtje vandaan? :)

Die trui met die 2 paarden vind ik aan veel leuker dan eerder! Ik wil zo graag wat extra nieuwe kleren, sowieso wil ik graag winkelen in Berlijn. Ook even naar de Victoria's secret en zo, maar ik kan gewoon niets vinden helaas... Echt balen.. Terwijl anderen zulke leuke dingen tegenkomen.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 19:45

Thanks! Misschien wel een idee daar weer eens te kijken, hebben ze vaak leuke dingen. :D

Ja ik heb helaas vaak niet zo de tijd om even lekker te gaan winkelen... Daar wil ik dan namelijk ook wel even de tijd voor nemen. En op een vrijdag of zaterdagavond is het zo lekker makkelijk. :+

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:24

Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik heb panties bij de Vila besteld, de grootste maat. Ik vind ze er alleen niet erg groot uit zien. Weten jullie misschien hoe ze vallen? Als de kans dat ik er uit ga scheuren groot is, kan ik ze nog terug sturen.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:38

Zou het niet weten Kiwi :-)

Heb nog even een aanrader: de shaping jeans van de h&m! Wat een fijne broeken <3

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:57

Jaa die zijn fijn he Suus! Heel veel maten ook, heel chill

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:41

Jaaa! Ik heb gisteren mijn tweede shaping jeans in een week tijd gekocht! Ben verkocht <3

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 09:53

Vanmiddag even een foto van mijn outfit :D

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:46

Wat is eigenlijk het verschil tussen een gewone en een shaping jeans?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:13

Ben al een hele tijd niet meer gaan shoppen dus geen idee waar je ze een lange jas vind..

En dat blauwe suède jurkje van de Sting is echt leuk! Jammer dat zoiets me niet echt staat.

Ik mag eigenlijk echt niks uitgeven komende 2 maanden maar heb toch maar schoenen besteld want daar was nu 10% korting op en voor 220 euro aan kleren in mijn winkelmandje want ineen andere winkel kreeg je 20% :')
Moet over die kleren nog eens goed nadenken maar ja.. Meestal stuur je de helft toch terug he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:09

Macy, ik denk dat het wat meer je lichaam accentueert? Ik zou het niet weten, sorry. :P

MexxLady, dat probleem herken ik! Heb al veel te veel geld uitgegeven, maar tegelijkertijd heb ik ook écht een nieuwe garderobe liggen. Wil gewoon zoveel mogelijk/alles vervangen omdat ik het meeste niet meer draag. Daarom nu voor 150 euro in mn mandje liggen.. :oo :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:28

Ik heb ook werkelijk geen idee, het klinkt opzich wel goed!

Hahaha ik bestel altijd op rekening, met het motto dat ik de helft 'toch wel terug stuur :') ' Wat resulteert in een te volle kledingkast waar vanalles bij komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:29

Ik heb laatst uitgerekend wat ik in 1 maand heb uitgegeven aan kleding. Werd er echt een beetje naar van, dus zit nu met een koopverbod. :7 :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:31

Hahaha, ja ik moet echt eens een kastopruim doen. Maar dat doe ik wel in de vakantie binnenkort. :+

We gaan ook op reisweek naar Berlijn... Dus dat wordt oa shoppen bij Victoria's Secret en alle winkels die we níét in Nederland hebben. :')

Rebeccaa, ik wil ook graag vanaf volgend jaar (jaja uitsteller) alles bijhouden wat ik wel en niet uitgeef en waaraan. Aan het eind van het jaar ga ik alles wat ik dit jaar overhoud op een van mijn spaarrekeningen zetten zodat ik daar vanaf blijf. Want wil wel nog wat sparen voor later.

Wat vinden jullie nou dat je écht in je kast moet hebben, waarmee je uitgebreid genoeg kan combineren? :P

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:33

Basics vind ik écht belangrijk! Zwarte/witte/grijze topjes, blazertjes in zwart/donkerblauw/wit etc.. Lichte jeans, donkere jeans, blousjes. Zoek eens op 5 piece french wardrobe, zo ben ik een heel eind gekomen :D

Ik heb er even een plaatje voor je bijgezocht, dit is er een voorbeeld van!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:39

Thanks! Dat ga ik zeker doen. Aangezien ik iedere keer weer bezig ben opnieuw kleren te kopen...

Alhoewel nu 1 zwarte broek foetsie is en 1 kapot, dus die moet ik sowieso hebben. Grijze broek ga ik denk ik ook bestellen, al twijfel ik of ik daarbij niet beter iets anders kan kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:42

Ik houd ook bij wat ik per maand uitgeef aan kleding. :j Ik ga er alleen niet bewuster door uitgeven helaas. :') De maand september was best deprimerend en in oktober doe ik het tot nu toe ook nog niet erg goed. Gelukkig spaar ik ook nog genoeg!

Basics verschillen heel erg per persoon. Als ik kijk, naar de kledingstukken waar ik persoonlijk echt niet zonder kan, zijn dat de volgende dingen:
- Een paar all stars
- Doc martens
- Oversized wit t-shirt
- Oversized zwart t-shirt
- Zwarte hemdjes
- Zwarte skinny's
- (Nep) leren jasje
- Lange vesten
- Joggingbroeken O:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-10-15 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:43

En ik ben gek op gestreepte kleding. Heb bizar veel gestreepte kleding en vind dat ook heerlijk met combineren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 17:44

Vesten! Ah, die moet ik echt meer hebben! :D Ga er nu 1 bestellen, die ander was uitverkocht... Grr...
Het perfecte witte tshirt dat niet doorschijnt heb ik ook nog niet gevonden. :+

Klinkt als een goed lijstje! :)

Voelt zich al bijna schuldig omdat ik geen lijstje bijhoud van uitgaven :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:51

Ik hou ook geen lijstje bij hoor ;)
Ik weet precies wat ik uit mag geven per week (krijg per week betaald), maar houd niet bij waar dat aan op gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:59

Dat kan natuurlijk inderdaad ook! Scheelt dat ik totaaaal geen vaste lasten heb en meer dan genoeg geld, maar wil wel graag sparen.

Pffft... Iemand ervaring met kortingcodes van de Only? Mijne doet het iedere keer niet en scheelt wel 30 euro...

Edit; doet het al :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 19:59

Wat dragen jullie over het algemeen met uitgaan? Ik merk toch dat het per stad enorm verschilt.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:15

Ik draag met uitgaan altijd een jurkje en dan of blote benen (ja ook in de winter, doorzichtige panty's brr) of een zwarte panty. En hakken ook altijd :) Heel soms draag ik weleens een broek met crop top en weer hakken. Maar omdat ik zoveel uitgaansjurkjes heb is het toch meestal een jurkje.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:17

Ik draag ook altijd jurkjes met sneakers :j